Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sizin NC750 bile dediğiniz motor emin olabilirsin ki 2017 yılında, tracer 700 den daha yüksek fiyata bile tracer dan fazla satar.

Versys, V strom ve NC arasında gidip gelen çok kişi var. Her biri farklı özellikleri ile ön plana çıkıyor. Marka bazlı bir bakış açım yok. Yamahanın da çok güzel modelleri var. Ancak, şu anda Adventure motosiklet bakanların kafasını en az karıştıran motosiklet Tracer 700. MT 7 nin maşası uzatılmış, ön cam vb. gibi bir kaç ilavesiyle piyasaya sürülmüş bir ürün. Ancak MT 7 gibi en ucuz 700 lük olma özelliğini koruyabilirse, ekonomik sebeplerle seçilebilir.

Bence inzell in demek istediği başka.

insanlar benzin 5.20 olduğu için ekonomi kaygısı tercihini etkileyebiliyor. iki motor arasındaki eğlence faktörü kastediliyor. biri 10 sa digeri 6 da kalır 10 üzerinden.

Alım satım sigorta, çanta 35 bini bulan bir motorda yılda 500-600 tl yakıt farkı için motor seçmek, hata yapmanın kallavisine denk düşebilir:)

Maymun gözünü açtıkça Hondayı baya zor günler bekliyor. Ortalık boşken iyiydi
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
Mehmet Bey vites konusunda yanılıyorsunuz. Evet yamaha biraz daha hızlı ama NC'de 190+ yapıyor. Yaklaşık aynı kabul edilebilir!.. (tabi gösterge hızlarından bahsediyorum.)
kaldı ki ben bugüne kadar açtım gazı 1,5 saat tapagaz GİDEBİLDİM diyeni(diyebileni) duymadım, olmaz zaten... 4-5 dk. hadi 10 dk. son sürat gidebilirseniz çok iyi gitmişsiniz demektir. Bu sebeple gündelik kullanım hızlarındaki tavırları çok daha önemlidir.
İkisinin de son hızını 195 kabul eder isek, honda bu hıza ulaşmak için daha az devir çevirmektedir. Yamahaysa daha fazla devir çevirmektedir. Dolayısı ile honda her bir birim devir başına daha fazla km çevirmektedir. Her viteste seçebileceğiniz hız aralığı daha fazladır. Yani aslında hondada daha az vites değiştirerek sürüş yapmak daha kolaydır. (Her viteste seçebileceğiniz hız aralığı daha fazladır) Hondayı da tüm devirlerde kullanabilrisiniz ama gündelik kullanımda tüm bandı kullanmaya gerek yok...
Yani aslında ikisininde 6 vitesli olduğu düşünüldüğünde aslında aynı hıza aynı sayıda vitesle ulaşmaktadırlar. (Elbette vites oranlarından doğan farklar, hız aralıkları olacaktır). Ancak gündelik kullanımda öyle aman aman farklar yoktur aralarında. Kaldıki yamahanın motorunun da oldukça torklu olması istenirse honda gibib erken vites atmaya izin verir...

Bende oturup istesem sayfalarca yazarım ama motorkar belli ilk cümlenizden bahsedeyim mesele 200 basması +190 basması falan deyil bu şekilde düşünen birine bişey anlatamam zaten tork ve teknik veriler incelemeler ortada söyliyecek pek birşey yok aslında vites konusunda çok yanılıyorsunuz aksine şehir içi nc yi kullanırken viteske çok oynamanız lazım bunu klavye başında yazarak tartışamayız deneyin incelemeleri izleyin beni anlarsınız iyi araştırın keyifli sürüşler :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

Sadece yakıt avantajı mı?

Hangi motosiklette bagaj var NC'den başka? Öyle küçük de bir bagaj değil içine kask sığıyor, büyük nimet.
Otomatik vites alternatifi var mı başka bu sınıfta?
Servis yedek parça maliyetleri.Örnek olarak Ankara'da bi tane yamaha bayisi var efsanedir anlatmaya gerek yok.Kawasaki zaten ortada.İnanın bu sebepler tercihleri çok etkiliyor.
Ben de versys, tracer ve NC arasındayım ve 3 markaya da hiç bir önyargım yok ama diğer ikisinin yanında bisiklet sayılabilecek NC daha mantıklı geliyor.

Servis konusu çok önemli katılıyorum motor seçiminde yüzde yüz tercihi etkiliyen bir konudur ama benim bölgemde hatayda yamaha servisinden ilgisinden ustalığından çok memnunum sizin bölgeniz hakkında bir bilgim yok ama servis çok önemli haklısınız bu konuda ki bende bir ara z800 hastasıydım servis sorunları yüzünden hiç yaklaşmadığım bir marka oldu
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Sevgili NC serisi kullanan arkadaşlar. Sakın olan 07 veya 700 kullanmayın. Canınızı sıkmanıza, motorunuz için mantıklı olacağını düşündüğünüz bahane üretmenize hiç gerek kalmaz. Mutlu ve mesut motorunuza binin gidin işte :pl:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hala ön bagaj diyorlar, ne yapayım her benzin alışımda arkadaki çantaları söktüğüm motoru. :)
Yakıt olarak ikisi de aynı, 15 bin km kullandım tüm kayıtları tuttum.

Ve evet, NC daha çok satabilir. Bir çok markanın muazzam kameraları var mesela, millet gider yine Canon-Nikon alır. Bilmez çünkü, çok aklı da almaz bir ürünü seçerken niçin seçtiğini. Çok satılıyorsa vardır bir hikmeti der alırlar. :p
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
45
Arkadaşlar bende Nc750x tracer 700 ve versy arasında kaldım. .1 haftadır işin içinden çıkamıyorum. Bi honda ya gidiyorum bi yamaha ya..şimdi birde versy çıktı. .napcagimi şaşırdım..
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
10
Merhaba Arkadaşlar,
Bende Tracer 700 alarak aranıza katılmayı düşünüyorum ama kafamda birkaç soru var yardımcı olursanız çok sevinirim.
-Şuanda xmax250 kullanıyorum 2014 temmuz ayında almıştım 20.000 km oldu fakat vitesli motor tecrübem yok.
-Artık scooter kullanmak istemiyorum, daha geniş ürün yelpazesi olan vitesli motorlarla tanışalım diyorum.
-Yaşım 32 agresif bir kullanıcı değilim, küçük cc bir motorla başlamak da istemiyorum.
- İlk zamanlarda daha dikkatli, çok gaz açmadan şöyle 1.000 - 2.000 km kadar tecrübe etsem tracer ile alışırmıyım, yoksa motoru kafamıza geçirir miyiz?
-Motoru almak ve hemen sonrasında da eğitim alma düşüncesindeyim.Sürekli motor değiştirmek istemiyorum.
-Son sorum ise biraz çılgınca gelebilir ::mrgreen: sıfır tracer 700 yerine 2. el tracer 900 alsam nasıl olur?
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Merhaba Arkadaşlar,
Bende Tracer 700 alarak aranıza katılmayı düşünüyorum ama kafamda birkaç soru var yardımcı olursanız çok sevinirim.
-Şuanda xmax250 kullanıyorum 2014 temmuz ayında almıştım 20.000 km oldu fakat vitesli motor tecrübem yok.
-Artık scooter kullanmak istemiyorum, daha geniş ürün yelpazesi olan vitesli motorlarla tanışalım diyorum.
-Yaşım 32 agresif bir kullanıcı değilim, küçük cc bir motorla başlamak da istemiyorum.
- İlk zamanlarda daha dikkatli, çok gaz açmadan şöyle 1.000 - 2.000 km kadar tecrübe etsem tracer ile alışırmıyım, yoksa motoru kafamıza geçirir miyiz?
-Motoru almak ve hemen sonrasında da eğitim alma düşüncesindeyim.Sürekli motor değiştirmek istemiyorum.
-Son sorum ise biraz çılgınca gelebilir ::mrgreen: sıfır tracer 700 yerine 2. el tracer 900 alsam nasıl olur?

700 bile canavarken 900 le başlamak baya sakat hocam.Xmax gibi değil gaz kolu.Uçar gider.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
18000 km nc 700 x kullandım sattım
bi akşam başkanın mt 7 sine bindim yani o an nc nin cbf 150 gibi olduğunu anladım
yakıt ekonomisi diyorlar evet ekonomik ama git mi yor arkadaş ha gidiyor 500cc gibi gidiyor
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
700 bile canavarken 900 le başlamak baya sakat hocam.Xmax gibi değil gaz kolu.Uçar gider.


Merhaba Arkadaşlar,
Bende Tracer 700 alarak aranıza katılmayı düşünüyorum ama kafamda birkaç soru var yardımcı olursanız çok sevinirim.
-Şuanda xmax250 kullanıyorum 2014 temmuz ayında almıştım 20.000 km oldu fakat vitesli motor tecrübem yok.
-Artık scooter kullanmak istemiyorum, daha geniş ürün yelpazesi olan vitesli motorlarla tanışalım diyorum.
-Yaşım 32 agresif bir kullanıcı değilim, küçük cc bir motorla başlamak da istemiyorum.
- İlk zamanlarda daha dikkatli, çok gaz açmadan şöyle 1.000 - 2.000 km kadar tecrübe etsem tracer ile alışırmıyım, yoksa motoru kafamıza geçirir miyiz?
-Motoru almak ve hemen sonrasında da eğitim alma düşüncesindeyim.Sürekli motor değiştirmek istemiyorum.
-Son sorum ise biraz çılgınca gelebilir ::mrgreen: sıfır tracer 700 yerine 2. el tracer 900 alsam nasıl olur?

tracer900 ün ivmelenmesi 600lük supersporttan daha kallavidir, şakası olmaz.
şöyle ki, aynı motor bloğu mt9 un drag performansı;
özellikle 3. dakikaya dikkat, kontrol edilmesi epey güçtür cp3 bloğunun. öyle "yok ben gazı sonuna kadar çevirmem, sakin giderim hara güre yapmam" gibi şeyler motorun kontağını açana kadar. sonrası tamamiyle başka bir dünya.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
10
tracer900 ün ivmelenmesi 600lük supersporttan daha kallavidir, şakası olmaz.
şöyle ki, aynı motor bloğu mt9 un drag performansı;
özellikle 3. dakikaya dikkat, kontrol edilmesi epey güçtür cp3 bloğunun. öyle "yok ben gazı sonuna kadar çevirmem, sakin giderim hara güre yapmam" gibi şeyler motorun kontağını açana kadar. sonrası tamamiyle başka bir dünya.
https://www.youtube.com/watch?v=7BerpA0GQuU

Düşüncelerin için teşekkür ederim.
Korktuğum şey şu ilk zamanlar ben motora alışmaya çalışırken, hiç mi kontrol edemem? istemsizce tekere gelmesi hoşuma gitmez, alıştıktan sonra o gücün tadına varmak isterim.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Düşüncelerin için teşekkür ederim.
Korktuğum şey şu ilk zamanlar ben motora alışmaya çalışırken, hiç mi kontrol edemem? istemsizce tekere gelmesi hoşuma gitmez, alıştıktan sonra o gücün tadına varmak isterim.

tcs yi acip b moduna alinca korkmana gerek yok.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
18000 km nc 700 x kullandım sattım
bi akşam başkanın mt 7 sine bindim yani o an nc nin cbf 150 gibi olduğunu anladım
yakıt ekonomisi diyorlar evet ekonomik ama git mi yor arkadaş ha gidiyor 500cc gibi gidiyor

Maalesef 500cc gibi bile gitmiyor, cbr500 NC den daha atak ve kıvrak.Acı ama gerçek.Eskiden bende cbf500 vardı, o NC serisini yolda hallaç pamuğuna çevirir.
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
En mantıklı seçim tracer 700 bana sorarsan ki tracer 900 den çok daha rahat bir kullanımı var daha çok keyif alıcağına inanıyorum ha bu arada versys 10bin euro diyen arkadaş fuardan sonraki zamlarla tracer 700 de 40bin lirayı bulursa hiç şaşırma bu fiyatlar uçuk gelsede herzamanki gibi alıştıracaklar milletimizi ne yazıkki
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
2017 tracer700 ler martta geliyormus mehmet aynen søzlerine katiliyorum 40 bin civari olacagini tahmin ediyorum .Ilk fiyat aciklandiginda versys ile ayniydi.
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
25
Kawasaki 2017 listesi yanılmıyorsam Türk Lirası ve versys 650 için fiyatı 37.500 TL.
Tracer 700 vergi dilimine takılsa da çoğunluğun daha fazla keyif alacağını düşünüyorum.
Versys in biraz daha fazla para harcayarak sert yan çanta (içine kask alıyor) vites gösterge vs. gibi çok uzun yıllar kullanılacak dayanıklı ekonomik (vergi,lastik,bakım vs.)motosiklet yaratmak mümkün tabi..
iyi sürüşler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

Tracer 700 gayet rahat kullanabileceğini düşünüyorum. Tabi bu motorla birlikte çok daha fazla yol yapmaya başlayacaksın..Eğitim gecikmemeli..
Selamlar
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
Bugün nezamndan beri aradığım koruma demirlerini buldum sonunda ve hemen taktırdım :cherry:
VP799j.jpg
[/url][/IMG]
njDQQB.jpg
[/url][/IMG]
vXD66r.jpg
[/url][/IMG]
1Vo665.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
17 Ara 2016
Mesajlar
81
Bayılıyorum bu tracer 700 e
Hele bide kırmızı
Bende koruma Demir'i alıcam ama bekliyorum givi daha getirmedi bende givininkini çok begendim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst