Ama nostalji ya ondan... :thumleft:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------
Çer çöp? Yapmayın yahu daha neler?
Çinin her motoru kötü değil ki? Hele ki hintliler hiç fena motosikletler yapmıyorlar artık. Benelli zaten italyan ona da laf yok. Motosiklet=Japon mantığı çok yanlış. Tamam teknoloji ve kalite olarak diğer menşei motosiklet modelleri, bazı japonlardan belki bir tık geride olabilirler ama bence fiyatına göre gayet makul ve mantıklı seçimler. Bajaj pulsar ve duke 200 örneğini araştırmanızı öneririm. Dukenin parçalarında bajaj amblemi var!

Bu mantıkla Avusturyalı KTM Duke çöp? :wiinkk:
Fiyat performansa oranladığınızda bu makineler alternatiftir. Kimse kalite olarak bu motosikletlerin japonlardan daha iyi olduğunu bence iddia etmemeli. Ufak tefek sıkıntılar elbette ki çıkar. Sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte dimi?
Fanatikliğin luzmu yok. Devir ekonomi devri. Benim imkanım vardı bütün motorlarımı japon marka tercih ettim. Ama mantıklı gelmezse, diğer menşei markalar daha iyi alternatifler sunarsa ve kalite olarak içime sinerse Bajaj da alırım, Benelli de alırım, Mondial de alırım, Yuki de alırım. İmkanı olmayan herkes bu motosikletleri tercih etmeli. Rekabet olmazsa malum satış politikalarıyla bugün bir CBF 150/YBR 125 10000tlye satılabilirdi...
Benim görüşüm henüz canlısını görmedik tabi ama, kağıt üstündeki verilere göre 28100tl versys için bence oldukça fazla. Lakin gelecek alternatiflerin fiyatları Versys'in fiyatlarına çok yakın olursa, tabiki de versys tercih edilmeli.
Sağlıcakla...