Alanya-Akseki 2016 Yılının Son gezisi

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Alanya'dan Akseki'ye bir gezi yaptım 240 km yolculuk,evde dururken akşam aniden aklıma geldi
Aksamadan hazılırlığı yaptım çıktım,kurye gruplarında sormuştum,karda buzda nasıl önmlem alıyorsunuz diye,cevap gelmedi,yanıma kilps alıp çıkacaktım,vazgeçtim,sınırarı zorlmadan karı gördüm geldim.
Bir kaçkez küçük kaymalar yaşadım,kazası belası atlattım.
Herkese keyifli sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın
Alanya'dan çıktım,hava kapalıydı,yağmur havası vardı,sürekli,gördüğüm yerler olunca,fotoğraf çekmek cazip gelmiyor
2 Takım yağmurluk,silikonlu botum,bot kılıfı,elcik kılıfı ekipman sağlam
Akşam birden bire telefon çaldı,enişte arayandı,Seydişehir'e gidelim mi? Yollar kapalıdır dedim,sabah ben çıktım
Ybr'nin ilk karla tanışması

Akseki'ye giriyorum,yollar kar,bu arabanın markasını bilene benden çay

Yanıma çekirdekten yetişecek bir yaramaz geldi,dede torun aralarında konuşuyorlardı.
Yaramaz motosiklete bindi,kaskıda giydi,anahtarıda istedi ama vermedim,aküyü şarj ettim,dolmadı,rezil olmamak için vermedim
Nereye gidiyorsunuz dedim,Peribaclarına,şansın bol olsun dedim,ayrıldım yanlarımdan

Akseki-Seydişehir yolu
Polis amcalar,Alacabel Geçidi'nin ulaşıma kapalı oluğunu,araçları salmıyorlar
Yol yapan siyaset yasaktır,birde yol açmasını becerebilse,bu yoldan bir bakan geçecek olsa,damla düşürmezlerdi

Hava kar havası,hafiten başlıcak hissi veriyor

Hava yumuşak,kar gelecek

Polis amclara yolu açıyor,belirli aralıklarla yolu açıyor,gümrük kapılarına döndü,böyle bir his uyandırdı,işleri zor,yolda bekleyenler bazı birmleri arıyor,burası muz cumhuriyeti mi,sonra sinirle telefonu kaptıyorlar

Ybr ile selfie yapıyorum
20161231_123237.jpg
[/url]
Kar taneleri ile ilk buluşmamız gerçekleşiyor

Cevizli istikametine sürüyorum

Giderken yollar temiz,kar yağmur yok,kar düşer

Cevizli Kaşağından,tekrar Alanya'ya dönüyorum,asıl macere burdan sonra başlıyor,hava çetinleşiyor

Dağ manzarası başka

Greyder yolu açıyordu,bazen denk geliyordu,adam çalışıyor,engel olmamak gerekir

Hava bozuluyor,kurt havası oluyor,benden başka bir motosikletli yolda denk geldi,sellektör yaptım galiba görmedi

Hava artık iyiden iyiye sıkıştırıyor

Azdaha koy ybr al,atasözü oldu,4 mevsim bindiğimiz ybr,kar,kış kıyamet demeden,yollarda

Viraj var dedin de,yollar kötümü dedik,sizin ve ailenizin Ybr'si

Kar sıklaşıyor,görüş mesafesi düşük,arkadan gelen arçlar benim için büyük tehlike yaratıyor

Karlar düşer,düşer düşer gülerim

Karda sürüş dikkat gerekir,kardan adam yapmayı düşünmüştüm,sonra vazgeçtim
D
Karlı dağlar,yol ver dağlar yol ver bana

Doğa beyaz gelinliğe bürünmüş

Evin yolunu tutuyorum

240 km kısa bir gezi yaptım,egzoza birşey bulaştı,gazyağı,tursil,sabunla temizledim çıkaramadım,nerda nasıl bulaştı anlamadım
egzoza

Lastikler kaymasın diye klips alacaktım,sonra vazgeçtim,birdaha gidersem mutlaka götürüm yanımda
Herkese keyifli sürüşler dilerim,yeni yılınızı kutlarım
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
geçmiş olsun, iyi macera yaşamışsın. Alacabel yere kar düştü mü her zaman sıkıntıdır. tam kuzeye düştüğü ve boğaz olduğu için karlı havalarda tipi olur, boran olur.
bu arada arabanın markasını sormuşsun LADA NİVA. o araba bozulmazsa ve 4 teker birden askıda kalıp arabanın altı oturmazsa kesinlikle yolda kalmaz.
Lada Nivayı Türkiyede ilk alıp kullanan bizim şirketti. tanıtım için 3 tane İzmir fuarına getirmiş Ruslar bizim şirket o zamanlar baraj inşaatı ve enerji nakil hatları yapıyordu.
İzmir fuarında görüp üçünü de satın aldı şirket, şantiyelerde eşşek gibi her kez kullandı, bilmeyenler şöförlük öğrendi. barajlar bitti arazide kullanılmaya devam etti. arazide bizde çok kullandık.
bize gelenler 1600 motordu sonradan 1700 motorları geldi. arazide ne Hummer ne Land Rover hiç bir arabaya değişmem. kısa şasesinin avantajıyla 4 tekeri askıda kalıp boşa dönmedikten sonra kesinlikle yolda kalmaz.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Lada cep dostu yedek parça ucuz,arazide iş görür,kahıra gelen araba
Sıkıntısız bır gezi, yaptım, egzoza bulaşan maddeyi,isteidğim gibi tam,temizleyemedim
Motosiklet sıcakken,üstübü ile deneyecem bakalım nasıl bir sonuç alacam
geçmiş olsun, iyi macera yaşamışsın. Alacabel yere kar düştü mü her zaman sıkıntıdır. tam kuzeye düştüğü ve boğaz olduğu için karlı havalarda tipi olur, boran olur.
bu arada arabanın markasını sormuşsun LADA NİVA. o araba bozulmazsa ve 4 teker birden askıda kalıp arabanın altı oturmazsa kesinlikle yolda kalmaz.
Lada Nivayı Türkiyede ilk alıp kullanan bizim şirketti. tanıtım için 3 tane İzmir fuarına getirmiş Ruslar bizim şirket o zamanlar baraj inşaatı ve enerji nakil hatları yapıyordu.
İzmir fuarında görüp üçünü de satın aldı şirket, şantiyelerde eşşek gibi her kez kullandı, bilmeyenler şöförlük öğrendi. barajlar bitti arazide kullanılmaya devam etti. arazide bizde çok kullandık.
bize gelenler 1600 motordu sonradan 1700 motorları geldi. arazide ne Hummer ne Land Rover hiç bir arabaya değişmem. kısa şasesinin avantajıyla 4 tekeri askıda kalıp boşa dönmedikten sonra kesinlikle yolda kalmaz.
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
harika ya ben de aksekinin koylerinden birindenim..istanbulda oldugum icin hep yazin goruyorum o yollari karli gormekte guzel. guzel bi gezi olmus..
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
güzel gezi olmuş abicim, bu karda kışta alacabel geçidine çıkmakta cesaret ister :)

bende yazın alanyadan çıkarak seydişehir ve beyşehir üzerinden geçmiştim, harika rampalar. rampa tırmanmayı severimde :)

bu arada araba lada niva, hastasıyım. bir keresinde kapıdağ yarımadasının derinliklerine dalıp off road yapmıştık.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Teşekkürler,rampalar virajla birleşince,keyifli oluyor
Lada,Rusya'da bir çok serisi var,bozuk, dağ yolları için birebir
güzel gezi olmuş abicim, bu karda kışta alacabel geçidine çıkmakta cesaret ister :)

bende yazın alanyadan çıkarak seydişehir ve beyşehir üzerinden geçmiştim, harika rampalar. rampa tırmanmayı severimde :)

bu arada araba lada niva, hastasıyım. bir keresinde kapıdağ yarımadasının derinliklerine dalıp off road yapmıştık.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Karı severim, ama donu çözülmüş olacak!!!:queen:
Üzümlü ye bir türlü gidemedim, baharda listede ilk sıralarda, alabalık var mı acaba orada?
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Doğa beyaz gelinliğie bürünüyor,havada tertemiz,Akseki'de fabrika olmayınca,ciğerlerimiz bayram ediyor
Karda iyi macera.Paylaşım için teşekkürler.
Yeni yağıyordu,don yoktu,Üzümlü'de alabalık çıkıyor
Karı severim, ama donu çözülmüş olacak!!!:queen:
Üzümlü ye bir türlü gidemedim, baharda listede ilk sıralarda, alabalık var mı acaba orada?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst