bu konuya cevap yazmak istemiyodum aslında, ama kimse bana kızmasın. bu alete 13binden fazla para verilmez.
nasılki ns200, duke200 ün yarı fiyatına yakın girdiyse bunuda satabilmenin tek yolu duke390 ın yaklaşık yarı fiyatından girmektir.
şimdi burda 17-18 yazanlar inanınki 16bile vermezler, 16vereceğime dişimi sıkar duke390 alırım der diğer başlıkta.
gelelim bir diğer huhusa, ns200 duke200 ile kalite olarak değilse bile performans olarak mücadele edebilecek kapasitede bi motor. hem yakıtı az hem iyi uzuyo vs vs.
ama dominar tam bir hantal, duke390 ile baş etmesi imkansız bunuda gördük. e bunu alan adam 20sene binerim bu çok kaliteli motorda diyemiyor şuan (çünkü adamlar ilk kez 400cc yapıyor, ilk, öncesi yok, bu ilk).
sonuç olarak kimsenin fanatiği değiliz, sezarın hakkı sezarın ns200 tam bir f/p canavarı.
ancak dominar400, mt25 den daha performanslı gözükmüyor, daha kaliteli olacağıda muamma, e vergisi de daha yüksek, sonuç olarak 13bin kritik fiyat, neticede ilk kez 400cc motor yapıyorsun. müşteri elini taşın altına sokacaksa, en çokta bajaj ve kuralkan sokmalı diye düşünüyorum.
saygılarımla dostlar.
nasılki ns200, duke200 ün yarı fiyatına yakın girdiyse bunuda satabilmenin tek yolu duke390 ın yaklaşık yarı fiyatından girmektir.
şimdi burda 17-18 yazanlar inanınki 16bile vermezler, 16vereceğime dişimi sıkar duke390 alırım der diğer başlıkta.
gelelim bir diğer huhusa, ns200 duke200 ile kalite olarak değilse bile performans olarak mücadele edebilecek kapasitede bi motor. hem yakıtı az hem iyi uzuyo vs vs.
ama dominar tam bir hantal, duke390 ile baş etmesi imkansız bunuda gördük. e bunu alan adam 20sene binerim bu çok kaliteli motorda diyemiyor şuan (çünkü adamlar ilk kez 400cc yapıyor, ilk, öncesi yok, bu ilk).
sonuç olarak kimsenin fanatiği değiliz, sezarın hakkı sezarın ns200 tam bir f/p canavarı.
ancak dominar400, mt25 den daha performanslı gözükmüyor, daha kaliteli olacağıda muamma, e vergisi de daha yüksek, sonuç olarak 13bin kritik fiyat, neticede ilk kez 400cc motor yapıyorsun. müşteri elini taşın altına sokacaksa, en çokta bajaj ve kuralkan sokmalı diye düşünüyorum.
saygılarımla dostlar.
Son düzenleme: