SJCAM SJ4000 WIFI Hakkında

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Merhaba arkadaşlar bu ürünü satın aldım birkaç sorum olacak izninizle.

-Şimdi ön taraftaki ON tuşuna basıp açıyorum ardından üstteki OK tuşuna basıyorum kayıt yapmaya başlıyor buraya kadar bir sorun yok fakat çektiğim videoları nereye kaydediyor? MicroSD kart üstünde takılı ama içinde de yok beceremedim.

-İkinci olarak kaskımın üst tarafına yapıştırmayı düşünüyorum Yamaha YBR kullanıyorum en fazla hızım 105KM civarı olacak rüzgarda çok zararı olur mu kafam geriye doğru itilir mi?

-Yapıştırma dedik bu yapıştırma yerleri ne kadar güvenilir ayrı olarak japon yapıştırıcısıyla yapıştırmaya gerek var mıdır?

Öğrenci olduğum için memleketimden ayrıyım. O yüzden kendim takıp deneyemedim bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim tekrar teşekkürler. :king:
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Merhaba arkadaşlar bu ürünü satın aldım birkaç sorum olacak izninizle.

-Şimdi ön taraftaki ON tuşuna basıp açıyorum ardından üstteki OK tuşuna basıyorum kayıt yapmaya başlıyor buraya kadar bir sorun yok fakat çektiğim videoları nereye kaydediyor? MicroSD kart üstünde takılı ama içinde de yok beceremedim.

-İkinci olarak kaskımın üst tarafına yapıştırmayı düşünüyorum Yamaha YBR kullanıyorum en fazla hızım 105KM civarı olacak rüzgarda çok zararı olur mu kafam geriye doğru itilir mi?

-Yapıştırma dedik bu yapıştırma yerleri ne kadar güvenilir ayrı olarak japon yapıştırıcısıyla yapıştırmaya gerek var mıdır?

Öğrenci olduğum için memleketimden ayrıyım. O yüzden kendim takıp deneyemedim bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim tekrar teşekkürler. :king:

Bende de çakma olsada aynı kamera var. Kayıtlar muhakkak kartın içindedir zaten kart takılı olmazsa kayıt yapmaz ( ben öyle biliyorum ). Kameranı bilgisayara bağlayınca görüntülerini görmen gerekiyor.

Kamera benim de bir kaskımın üstünde yer alıyor. Bende ön cam olduğu için biraz eğilip rüzgarı önlüyorum fakat normalde tepede bulunan kameranı etkileyecektir diyebilirim. Aslında en iyisi ağız kısmına takılması gibi duruyor.

Yapışkanlar bence yetersiz, ben sıcak silikon ile yapıştırdım.

Umarım yardımcı olmuşumdur.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Kayıtlar hafıza kartının içinde. Kartı takmadan önce bilgisayarda formatla, movie ve photo diye ayırıyordu.
Ben kaskın tepesine koydum, 120km sürdüm bir sıkıntı olmadı. Burda kask bedeni de önemli.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Bak kart takiliyken ayarlar kismina gel. On of tusuna 3-4 kere basarak. O ayarlarda en altta biçimlendir var. Ona bas karti bicimledirsin. Sonra kaydet tekrar kontrol et.
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Sağolun arkadaşlar başardım kutu içerisinden şarj adaptörü çıkmadı adaptör önerir misiniz?

Tabi ya bu yeni nesil telefonların şarj adaptörlerinin USB kablosunu çıkarıp şarj edebilirim kafam yeni basıyor neredeyse şarj adaptörü alacaktım. Umarım olur. :cherry:

Japon yapıştırıcısı silikon vs. tür yapıştırıcılar kaska zarar verir mi peki?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Sağolun arkadaşlar başardım kutu içerisinden şarj adaptörü çıkmadı adaptör önerir misiniz?

Tabi ya bu yeni nesil telefonların şarj adaptörlerinin USB kablosunu çıkarıp şarj edebilirim kafam yeni basıyor neredeyse şarj adaptörü alacaktım. Umarım olur. :cherry:

Japon yapıştırıcısı silikon vs. tür yapıştırıcılar kaska zarar verir mi peki?

Silikon çıkarttığın zaman iz bırakan bir şey değildir, zaten eline bütün olarak gelir. ( Sıvı silikondan bahsediyorum, tabanca ile sıkılan )

Ben çok kameranın yerini değişirdim, hepsi de silikon ile yapıldı iz falan kalmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst