- Katılım
- 8 Şub 2016
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
cbr125 motorumun 4bin bakımı gelmişti servisle uğraşamam deyip kendim bu işe girdim. Eski motorum kt150 ninde hep yağını kendim değiştirirdim. Neyse grenajları güzelce söktüm buraya kadar sorun yok. Yağı boşaltmak içni alttaki civatayı sökerken yanlışlıkla sıktım baya zorladım civata 2 tur boşa döndü ve bir daha dönmedi sonra farkettim tersi yöne çevirerek civatayı çıakrttım. Civatanın dişlerini inceledim bir sorun yok yalnız civatanın gireceği yerde sorun varmı bilemiyorum sizce birşey olmuşmudur. Yeni yağı koyup civatayı tatlı bir güçle sıktım yağ akıtması filan olmadı.
Birde zincir ayarını yaptım yandaki çentikler milim milime aynı olacak şekilde yaptım ama bir kaç kez arka teker köşeleri düşük hızda köşeyi dönerken az gaz verince kaydı. acaba zinciri fazla sıkışaştırdıgımdan arka ekere güç fazlamı geliyor o yüzden gazla oynayınca arka dansöz gibi oluyor ? Çünkü zincirim baya bi bollaşmıştı. yoksa arka tekerleği tam olarak ayarlayamadım mı buarada lastiklerim michlein pilot street.
Birde zincir ayarını yaptım yandaki çentikler milim milime aynı olacak şekilde yaptım ama bir kaç kez arka teker köşeleri düşük hızda köşeyi dönerken az gaz verince kaydı. acaba zinciri fazla sıkışaştırdıgımdan arka ekere güç fazlamı geliyor o yüzden gazla oynayınca arka dansöz gibi oluyor ? Çünkü zincirim baya bi bollaşmıştı. yoksa arka tekerleği tam olarak ayarlayamadım mı buarada lastiklerim michlein pilot street.