- Katılım
- 12 Tem 2015
- Mesajlar
- 926
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, son zamanlarda motosiklette belirgin bir yakıt artışı vardı.
Bugün benzincide lastik şişirirken farkettim.Orta sehpada boşta iken tekerlek
problemsiz bi şekilde bisiklet tekerleği gibi rahat dönmekte..Fakat motor çalışmaz
durumda 1-2 ve galiba diğer viteslerde de, debriyajı sonuna kadar bastığım halde neredeyse
10-15 kg tekere baskı uygulayıp elimle zorlayarak döndürebiliyorum adeta sıkışmış gibi..
Boşta orta sehpada dediğim gibi fırıl fırıl rahatça dönmekte..
Kullanım esnasında vites geçişlerinde bir problem yok,kavramasında problem yok, ses de yok,
fakat gaz kestiğim anda sanki o sıkışmışlıktan normalden daha çabuk yavaşlayıp hızı azalmakta,
sanırım yakıt tüketimini de artıran şey aynı şey, anladığım arka frenden değil..
Problem ne olabilir acaba, anlayan arkadaşlar lütfen bi el atsın..Teşekkür ediyorum şimdiden.
Bugün benzincide lastik şişirirken farkettim.Orta sehpada boşta iken tekerlek
problemsiz bi şekilde bisiklet tekerleği gibi rahat dönmekte..Fakat motor çalışmaz
durumda 1-2 ve galiba diğer viteslerde de, debriyajı sonuna kadar bastığım halde neredeyse
10-15 kg tekere baskı uygulayıp elimle zorlayarak döndürebiliyorum adeta sıkışmış gibi..
Boşta orta sehpada dediğim gibi fırıl fırıl rahatça dönmekte..
Kullanım esnasında vites geçişlerinde bir problem yok,kavramasında problem yok, ses de yok,
fakat gaz kestiğim anda sanki o sıkışmışlıktan normalden daha çabuk yavaşlayıp hızı azalmakta,
sanırım yakıt tüketimini de artıran şey aynı şey, anladığım arka frenden değil..
Problem ne olabilir acaba, anlayan arkadaşlar lütfen bi el atsın..Teşekkür ediyorum şimdiden.