İstanbul Kadıköyden Tüm Motorseverlere Selamlar

Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
68
Merhabalar Adım Berk 30 Yaşındayım, Kadıköy Bağdat Cad. tarafında yaşıyorum, Scooterdan başlayıp adım adım seneler geçerek hacim yükselterek ilerlediğim yolda son olarak aldığım Yamaha Thunderace motorum ile aranızdayım, motorsikletin her modelini severim, motor kullanmaktanda zevk alırım, herkese iyi forumlar dilerim...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hoşgeldin.
Motor hakkında biraz bilgi verir misin?
Kullananı bulmak artık kolay değil malum :)
 
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
68
Hoşgeldin.
Motor hakkında biraz bilgi verir misin?
Kullananı bulmak artık kolay değil malum :)

Hoşbulduk,

1000cc kaba motorları seviyorsanız çok güzel görünümlü bir motordur, kilo olarak 200 kg üstüdür, kullanımı çok eğlenceli bir motordur.

SupersportTouring bence bu tür motorları en iyi anlatan terim diyebilirim.

Uzun yolda yormaz ama şehir içi manevra kabiliyeti düşüktür, kilosu nedeniyle şehir içinde yorar.

Karbüratörlü olduğu için elektronik sistemler olmadığı için çok atik, hızlanması ve kalkışı çok güzel ama dikkatli kullanılması gerekli. Yakıtı enjeksiyonlu motorlardan daha fazladır.

Motorda elektronik parça çok az çok sorunsuz, parçası çok bol R1'in hemen hemen tüm parçaları birebir uyuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------


Hoşbulduk teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst