Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Koruma barları geldi , TR dekiler gerçekten çok uyduruk gözüküyor sağ ile sol tarf aynı değil civata boyları bile farklı
Ebay dan aldım tavsiye ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.ebay.com/itm/111433948836?euid=dcb882c8032d4c5d9b958070d3ba4a73&bu=44423749667&cp=1&sojTags=bu=bu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tr satılan parçaları gördüm içim sinmemisti, bu parçanın şekli semali çok iyi , sağ ile sol arasında parçada farklı pul boyutları bile parçaya ozenildigi her halinden belli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
210 diye hatırlıyorum +-20
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motoru seviyorum
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
95
Merhaba 500r sahipleri iki motor arasinda kalmam neticesinde fikrinize danismak istedim.Malum yenilenen kasa ile birlikte oldukca cezbedici bir görüntüye kavustu Cbr 500r.Fakat fiyat itibarı ile malesef çoğu kişinin listesinden çıktı.Benim sorum Cbr 250 den sonra hizlanma konusunda tatminkar seviyede mi?Yani ayni fiyata hatta ucuza Mt 07 alinabiliyor ama ben cok naked meraklisi bir insan değilim ve Mt 07 ye sirf daha güçlü bir motor olduğu için mantıksal olarak aklım kayıyor.Mt 07 ile kiyaslamak değilde sizlere ozellikle 250 lik bir motordan sonra yeterli geldi mi bunu merak ediyorum?Top speed meraklisi biri de değilim önemli olan son hızına ne kadar surede cikiyor ve ivmelenmesinden memnun musunuz motorun?
Videolardan izlediğim kadarıyla performansı yeterli gibi fakat alipta bir kac ay icinde sıkılıpta değiştirmek istemiyorum açıkçası.Eğer bu konu hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Merhaba 500r sahipleri iki motor arasinda kalmam neticesinde fikrinize danismak istedim.Malum yenilenen kasa ile birlikte oldukca cezbedici bir görüntüye kavustu Cbr 500r.Fakat fiyat itibarı ile malesef çoğu kişinin listesinden çıktı.Benim sorum Cbr 250 den sonra hizlanma konusunda tatminkar seviyede mi?Yani ayni fiyata hatta ucuza Mt 07 alinabiliyor ama ben cok naked meraklisi bir insan değilim ve Mt 07 ye sirf daha güçlü bir motor olduğu için mantıksal olarak aklım kayıyor.Mt 07 ile kiyaslamak değilde sizlere ozellikle 250 lik bir motordan sonra yeterli geldi mi bunu merak ediyorum?Top speed meraklisi biri de değilim önemli olan son hızına ne kadar surede cikiyor ve ivmelenmesinden memnun musunuz motorun?
Videolardan izlediğim kadarıyla performansı yeterli gibi fakat alipta bir kac ay icinde sıkılıpta değiştirmek istemiyorum açıkçası.Eğer bu konu hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

CBR250'den 2.kat hızlı ivlenmesi, ABS ve yol bilgisayarı da extra artıları,yakıtı cbr250 ile nerdeyse aynı-hatta uzun yolda daha az yakar. Ben yazın Ege-Akdeniz turumda (3.200km) 3,4lt/100km'de yakıt ortalamam oldu...
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
95
CBR250'den 2.kat hızlı ivlenmesi, ABS ve yol bilgisayarı da extra artıları,yakıtı cbr250 ile nerdeyse aynı-hatta uzun yolda daha az yakar. Ben yazın Ege-Akdeniz turumda (3.200km) 3,4lt/100km'de yakıt ortalamam oldu...

Ekonomik bir motor kesinlikle. Şu motor biraz daha güçlü olsa hiç şüphe duymayacağım ama işte.:)Teşekkürler cevabınız için, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Beyler merhaba, bugun ikilemde kaldım, acaba 0 cbr250 mi alsam yoksa 3 daha koyup 2014 15bin kmde cbr500 mü alsam. cbr500 da egsoz var. Acaba o egsoz motora veya subaplara ayar yapılmadıysa zarar vermişmidir?
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar bende sıfır 2016 model almak istiyorum ama yakında 2017 çıkacak şimdi almam mantıklımı pişman olurmuyum tavsiyeleriniz fikirleriniz nedir şimdiden teşekkürler
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Merhaba arkadaşlar bende sıfır 2016 model almak istiyorum ama yakında 2017 çıkacak şimdi almam mantıklımı pişman olurmuyum tavsiyeleriniz fikirleriniz nedir şimdiden teşekkürler

Döviz zıpladı....2017'de yeni gelecek parti ile birlikte 30bin lirayı gözden çıkartman gerekebilir....Yüksek ihtimal.
 

adg

Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar,

15000 km scoter tecrübesinden dan sonra almaya karar verdiğim motor cbr 500 r. ama ben racing oturuş pozisyonunu sevmiyorum. biliyorum bu motor tam racing oturma pozisyonuna sahip değil ama ben gene de gidonu ve ön camı yükseltmek istiyorum. touring motor yaratmaya çalışıyorum :) . ama cbr 500 r ın gidonunun cb 500 deki gibi yükseltilmeye uygun olup olmadığını bilmiyorum. motorunda gidonu yükselten var mıdır acaba ? varsa nasıl bir sonuç aldılar ? bi de ön cam değiştirenlerden ön cam tavsiyesi almak istiyorum..

teşekkürler yardımlarınız için.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
merhaba arkadaşlar,

15000 km scoter tecrübesinden dan sonra almaya karar verdiğim motor cbr 500 r. ama ben racing oturuş pozisyonunu sevmiyorum. biliyorum bu motor tam racing oturma pozisyonuna sahip değil ama ben gene de gidonu ve ön camı yükseltmek istiyorum. touring motor yaratmaya çalışıyorum :) . ama cbr 500 r ın gidonunun cb 500 deki gibi yükseltilmeye uygun olup olmadığını bilmiyorum. motorunda gidonu yükselten var mıdır acaba ? varsa nasıl bir sonuç aldılar ? bi de ön cam değiştirenlerden ön cam tavsiyesi almak istiyorum..

teşekkürler yardımlarınız için.

500 F alıp uzun cam taksanız biraz daha çirkin ama ihtiyaçlarınız için daha iyi olacak gibi duruyor. 500 R'ın camı sadece Puig camlar ile birazcık yükseliyor, gidon ise sabit.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst