Honda cbr 250rr 2018 Türkiye ve avrupa durumu?

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Şimdi euro 4 e uydurulmadığı için 250 rr Avrupa ve türkiyede yok.fakat endonezyada çatır çutur sürüyorlar bunları.Bazı duyumlara göre endonezya pilot ülke.Dünyaya ve avrupaya 2017 yılında uyarlanıp 2018 de satılacak. Sizce bu durum ne olur. bana 2018 de gelir büüy avrupa pazarını iptal etmezler diye düşünüüyoum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çatır çutur sürmek nasıl bir ifadedir :mrgreen: Bence Avrupa'nın kararı Endonezyayı bağlamaz. Honda 2017'de 250rr'yi euro 4 uyumlu yapar mı bilemem onu hondaya sormak lazım.
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
23
Gelip gelmeyeceği kesin değil şuan. Ben bu soruyu honda motosiklet türkiye resmi sayfasına sordum, ilerki günlerde kesinleşecek dedi. Gelebilir de yani. Gelmeyeceği kesin olsa söylerlerdi sanırım :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Avrupa 250cc spor motosikletleri satmayı 3 yıl önce bıraktı.
Yani bunun euro4 ile alakası yok.
Yani sadece Honda değil diğer japonlar da satmıyor.

Yalnız şöyle bir durum var. Kawasaki ve Yamaha 300cc modeller yaparken Honda 500cc çıkardı.
Yani Honda'nın küçük sporu yok.
Bir de Suzuki bildiğiniz gibi yeni bir 250cc yaptı.
Suzuki'nin hedef ülkelerine bakmak lazım.
Honda buna cevap verir mi bilemem.
Ama 250RR euro4'e uymuyorsa pilotu falan yok kesinlikle avrupa ve Türkiye'de satılamaz.

Bunları daha geçen sene açılan 250RR konularına da yazdım ama sallayan olmadı.
Hatta avrupada satılmayacağını modelin kim tarafından üretildiğinin bile belli olmadığını yazdım diye bi ağzıma z...çmadıkları kaldı.:)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Avrupa 250cc spor motosikletleri satmayı 3 yıl önce bıraktı.
Yani bunun euro4 ile alakası yok.
Yani sadece Honda değil diğer japonlar da satmıyor.

Yalnız şöyle bir durum var. Kawasaki ve Yamaha 300cc modeller yaparken Honda 500cc çıkardı.
Yani Honda'nın küçük sporu yok.
Bir de Suzuki bildiğiniz gibi yeni bir 250cc yaptı.
Suzuki'nin hedef ülkelerine bakmak lazım.
Honda buna cevap verir mi bilemem.
Ama 250RR euro4'e uymuyorsa pilotu falan yok kesinlikle avrupa ve Türkiye'de satılamaz.

Bunları daha geçen sene açılan 250RR konularına da yazdım ama sallayan olmadı.
Hatta avrupada satılmayacağını modelin kim tarafından üretildiğinin bile belli olmadığını yazdım diye bi ağzıma z...çmadıkları kaldı.:)

Yanlışın var...Honda 2 yıldır Avrupada CBR300R ABS'yi satıyor zaten, 500R bir üst segment...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yanlışın var...Honda 2 yıldır Avrupada CBR300R ABS'yi satıyor zaten, 500R bir üst segment...
Avrupanın neresinde satıyor?
Burda hiç görmedim ve ilk defa senden duyuyorum.
Hatta öyle bir model bile duymadım.
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
R25 e ABS gelsin çok daha fazla tercih edilir bence. 250RR 20 binden aşağı gelmez. R25 ABS 18 e satılsa feci gider.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Avrupanın neresinde satıyor?
Burda hiç görmedim ve ilk defa senden duyuyorum.
Hatta öyle bir model bile duymadım.

Honda İtalya internet sayfasına bi bak istersen...Hatta bu yıl Eicma fuarında yıne vardı CBR300R abs (yeni renk şemasıyla)...:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
iyide bizim avrupa birliği ile bi alakamız yok ki ben duymadım yoksa avrupa birliğine mi aldılar bizi :p :)

bize neden satmıyor ?
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
herşeyimiz euro4 te...
bir motorumuz eksik hay Allah
Pilot: Kule iniş için alçalıyorum :p
Kule: Alçal canım degajeme gel :p
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Bu durumda 250rr rüyası tamamen bitiyor.
Ben belki küçük segmente honda girer dedim ama 300cc yapıyorsa yanına 250cc koyması saçmalık olur.

rüyası bitiyor derken? Ha birde avrupadada r3 var r25 yerine. Hatta konuştuğum endonezyalı biri avrupaya 300rr olarak gelebilir dedi. Tabi bizim gibi özel ülkelere 50sini getirir

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

iyide bizim avrupa birliği ile bi alakamız yok ki ben duymadım yoksa avrupa birliğine mi aldılar bizi :p :)

bize neden satmıyor ?

çünkü bize motorlar avrupadan geliyor :)
 
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
Ben de dual-sport düşünüyorum ,arazi araçlarında de bu emisyon uyumlarını yakalayabiliyorlar mı acaba crfler ,klxler falan
250cc ileride eu4 emisyonu ve üretilmeme sebebiyle gelmeyecek .300cc üst vergi dilimine gireceği için millet 2-3bin lira farkla direk cbr500 gibi motorlara yönelecek...
300cc pek çekici durmuyor açıkçası
Çok geç olmadan 250cc bir arazi alcaz herhal
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Bu durumda 250rr rüyası tamamen bitiyor.
Ben belki küçük segmente honda girer dedim ama 300cc yapıyorsa yanına 250cc koyması saçmalık olur.

honda nın tr de büyük bi pazar payı var.
şu an bulunduğum ilde ne zaman çarşıya çıksam 3-5 farklı cbr 250 görüyorum.
vergi dilimi sebebiyle 250cc motor buralarda her zaman satılır.
hele ki şekil şükül düşkünü gençler 3-4 bin lira fazla verir yine de alırlar.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Küçük bir ek bilgi de ben paylaşayım, Taylandda polisler CBR300R kullanıyor. Biraz acayip bir görüntü oluyor siren, tepe ışığı fln ama durum bu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst