eklemeler için teşekkürler.
-emniyet şeridinde ya da araç aralarından geçerken önümüze çıkılması ya da kapı açılması gibi durumlarda %100suçlu olduğumuzu söylediler
-şeritte aynı anda sadece bir araç olabilir
-arka fren 25 km den düşük hızlarda giderken kullanmak içinmiş (dengede durabilmek için)
-motoru durduran ön frendir
-fren yaparken debriyajın sıkılması gerektiği, kompresor yaparak durulamayacağı
-lastik havalarının kesinlikle kitapçıkta denildiği gibi yapılması ve lastik hava kontrollerinin lastikler soğukken yapılması gerektiği,
-motorun her zaman bakımlı olması ve tüm kontrollerinin muhakkak yapılmış olması gerektiği
-ön fren sıkıldığında lastiğin ön tekeri ne zaman kilitleyeceğini bilmemiz gerekiyormuş
-günlük kullanım öncesi motorda çalışmayan herhangi bir şey olup olmadığını kontrol etme (sinyal, far, stop lambası, frenler vb gibi)
-dikkatli olup trafiği öngörmek ve hızı buna göre ayarlamak
-motosiklet sağ şeritte gitmeli, sollama için orta şeridi kullanmalı, sol şeriti kullanamaz dediler (doğru mu değil mi diye baktım ama düzgün bir şey bulamadım şuan)
-araç arkasında giderken şeridi ortalamayın, sağ veya sol tekerlek hizasında gidin.
-kullanım kitapçığında yazan değerlere uymanın öneminden sıklıkla bahsetti
-keza kullanılacak yağ çeşitlerinin hangi durumlarda değişkenlik gösterdiğinden bahsetti(örneğin erzurumda şu an sıcaklık -30 ve 10 dereceler arasındaysa 10w30, istanbulda kullanan( 10 ve 30 dereceler arasında) 10w40 yağ kullanılması gerektiğinden bahsetti
-fren hidroliği değişimlerinin yanlış hatırlamıyorsam ???1.5??? yıl olduğu, kapalı sistemde yüksek sıcaklıklarla çalıştığından,
-şerit filtrelemenin tek şeridi kullanmaktan daha güvenli olduğundan(normal trafik akışından % 10 daha hızlı)
yukarıdakine benden ekleme, bu şerit filtreleme olayını avrupada yapmaya başladıklarından bahsetti ancak karışılacak kazalarda suçlu olacağımızı da belirtti.
-potansiyel tehlikeyi fark ettiğimiz zaman karar verme süresini hızlandırmak için kullandığımız motoru çok iyi tanımamız gerektiğinden...v.s