yeni başlangıç. özgürlüğümü pekiştirecek yol arkadaşı arıyorum.

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
herkese merhabalar.
hali hazırda bir bisiklet kullanıcısıyım. işe çoğu zaman bisikletimle gidip geliyorum.
zevklide oluyor aslında. trafiğin yer yer aksiyon yaşatması vs.
bisiklete başlama amacım. biriktirdiğim para ile motosiklet almama "feryat figan" koparan annemdir.
bende o parayla bisiklet aldım. (2013)
motosiklet duygularım o zamanlar dinmişti ama şimdi yeniden şaha kalktılar.

foruma bu gün abone oldum. pek araştıramadım pek gezemedim forumu ama ben forumda gezinirken de bi başlık açıp
bu sırada sizinde fikirlerinizi almak isterim. iki taraflı hızlı bi araştırma olur hem :)

motorlu bi yol arkadaşı daha alıp motorsuz yol arkadaşıma arkadaş edeyim diyorum.
düşüncem enduro tarzı yada naked. 250 cc olup ta fiyatı uygun olup. az yakar çok kaçar cinslerden arayıştayım.
motosiklet dünyasını uzun zamandır araştırmadığım için bilgi hazinem fakirleşti. 2013 te en son almayı düşündüğüm kawasaki er6 idi.
ama şimdi düşündüm okadar güçlü motora ihtiyacım yok 250 beni götürür diyorum.
aklımda kadırga 250 var enduro olan modeli. yada beni fikrimden vazgeçirip o değil bu deyibileceğiniz fikirlerinize de ihtiyacım var.

şimdiden tüm yoldaşlarıma teşekkür ederm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle foruma hoşgeldin, ehliyetin olduğunu düşünerek birde sym wolf ve bajaj pulsar a bakmanı öneririm. Eğer bütçen uygun ise bunların dışında kawasaki'ni 250'lik naked ı hoş.
Fakat hepsinden önce koruyucu ekipmanlarını eksiksiz tamamlanamnı tavsiye ederim
Kask
Mont
Eldiven
Dizlik bunlar en temel ihtiyaçların ve ortalama kaliteli ürünler için 1000Tl civarı paran gider.
 

R3d

Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
87
Wolf 250 ıcın cok cok az yakıyor ve cok saglam motor baya yol yapar dıyorlar. Pulsar yerıne wolf tercıh ederdım yerınde olsam. Butcene baglı olarak duke de onerılebılır, abartılan bır vıbrasyon soz konusu, denıldıgı kadar vıbrasyona sahıp bır motor degıl ama bu benı rahatsız eder dıyorsan cıft sılındırlı 250cc naked'lere de bakabılırsın 3 japondan. Ekıpmanı da es gecmemek gerek.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
kusura bakmayın bütçe belirtmemişim.
2. el olarak düşünüyorum. 6 bini geçmeyi istemem.
kadırga 250 gy nin fiyatı çok cazip geldi bana.
illaki koruma ekipmanları da tam taklavat alacam.
bisiklette bile kask - eldiven - gözlük olmadan binmiyorum.
ekipmanlar olmadan motosiklete yaklaşmam bile.
 
Katılım
5 Ara 2015
Mesajlar
215
Ben ilk motor olarak ileride kolay elden çıkarabileceğin 125 cc lik tavsiye ederim. B sınıfı trafik tecrübemle bisiklet tecrübeme güvenmeme rağmen 125 lik le yaptığım hataları 250 likle yapsam neler olurdu düşünemiyorum. Tabi herkes bir değil 600 cc ile başlayan var tercih senin.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Ben daha çok hos geldiniz demek isterim :) birde tavsiye,
Ybr alin naked... insanlar super isler çıkarıyorlar :)

Birde çıkabilirse butce inazuma tip olarak gayet guzel ve acikcasi tas gibi duruyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
O fiyata az yakar çok kaçar, temiz bir 2. el Pulsar 200 NS, işini on numara görür.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
CRF 250L. Az yakar, çok kaçar. Bakım aralığı uzundur, bakımı ucuzdur. Bisiklet gibi motordur. Diğer 250 lik sport makineler gibi değildir, hatayı tolere eder. Asfalt lastiği takar işe gider gelirsin. Arazi lastiği takar dağa bayıra çıkarsın. Çok eğlencelidir kendisi. Inazuma ile acemilikte düşersen masrafın çok olur. CRF'yi tut fırlat. Yerinden kaldırır, biner, gidersin. 2. el almanı öneririm.
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
269
kusura bakmayın bütçe belirtmemişim.
2. el olarak düşünüyorum. 6 bini geçmeyi istemem.
kadırga 250 gy nin fiyatı çok cazip geldi bana.
illaki koruma ekipmanları da tam taklavat alacam.
bisiklette bile kask - eldiven - gözlük olmadan binmiyorum.
ekipmanlar olmadan motosiklete yaklaşmam bile.

diğer arkadaşların da belirttiği gibi; bütçeye biraz daha ekleyerek pulsar ya da wolf almanızı öneririm
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Bütçeniz 6 binse alın bi cbf150 kafanız rahat binin. Kadırgayla felan uğraşmayın.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
kanaat getirdim ki ben ciddi bir arıza var,
arkadaş motosiklet tavsiyesi istemiş,
mesajdaki farklı yerlere takılıp kaldım,

hocam hangi özgürlüğünü pekiştirecek ?

maddi özgürlüğün yok,
çekirdek aile içerisinde bireysel özgürlüğün yok,
ben anlayamadım.

bu 6000 tl içerisinde ekipman bütçesi de var mı ?
ikinci el pulsarlara doğru yol alsan iyi olur ya da benzeri bir makine .
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Hocam yapıştır bi CRF250L bak dalgana, Hardcross harici yapamayacağı yok.

Diyecektimki 6bin bütçe olduğunu fark ettim, valla 6bin liraya özgürlük...
Sanmıyorum mazotuma yetecegini
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Hocam yapıştır bi CRF250L bak dalgana, Hardcross harici yapamayacağı yok.

Diyecektimki 6bin bütçe olduğunu fark ettim, valla 6bin liraya özgürlük...
Sanmıyorum mazotuma yetecegini

crf250 hoşuma gitti bunu alırım ben bi şekilde

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

kanaat getirdim ki ben ciddi bir arıza var,
arkadaş motosiklet tavsiyesi istemiş,
mesajdaki farklı yerlere takılıp kaldım,

hocam hangi özgürlüğünü pekiştirecek ?

maddi özgürlüğün yok,
çekirdek aile içerisinde bireysel özgürlüğün yok,
ben anlayamadım.

bu 6000 tl içerisinde ekipman bütçesi de var mı ?
ikinci el pulsarlara doğru yol alsan iyi olur ya da benzeri bir makine .

maddi olarak aslında özgürlüğüm var. şöyleki.
256 gb iphone 7plus alabailirim rahatlıkla. ama neden okadar para vereyim ki. sadece alo deyip whatsapı kullanıyorum.
binliralık telefonda işimi rahatlıkla görüyor.

buna nazaran aynı şekilde motosiklet içinde düşünebilirim. 5 - 6 binliralık motor işimi görecekse yüksek fiyatlara çıkmama gerek yok.
gerçi crf 250 hoşuma gitti ona karar kıldım. ekipman ayrı olarak alıcam. mesela 10,000 + ekipman.

çekirdek aile işi de bende :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst