- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,262
- Konu Yazar
- #1
herkese merhabalar.
hali hazırda bir bisiklet kullanıcısıyım. işe çoğu zaman bisikletimle gidip geliyorum.
zevklide oluyor aslında. trafiğin yer yer aksiyon yaşatması vs.
bisiklete başlama amacım. biriktirdiğim para ile motosiklet almama "feryat figan" koparan annemdir.
bende o parayla bisiklet aldım. (2013)
motosiklet duygularım o zamanlar dinmişti ama şimdi yeniden şaha kalktılar.
foruma bu gün abone oldum. pek araştıramadım pek gezemedim forumu ama ben forumda gezinirken de bi başlık açıp
bu sırada sizinde fikirlerinizi almak isterim. iki taraflı hızlı bi araştırma olur hem
motorlu bi yol arkadaşı daha alıp motorsuz yol arkadaşıma arkadaş edeyim diyorum.
düşüncem enduro tarzı yada naked. 250 cc olup ta fiyatı uygun olup. az yakar çok kaçar cinslerden arayıştayım.
motosiklet dünyasını uzun zamandır araştırmadığım için bilgi hazinem fakirleşti. 2013 te en son almayı düşündüğüm kawasaki er6 idi.
ama şimdi düşündüm okadar güçlü motora ihtiyacım yok 250 beni götürür diyorum.
aklımda kadırga 250 var enduro olan modeli. yada beni fikrimden vazgeçirip o değil bu deyibileceğiniz fikirlerinize de ihtiyacım var.
şimdiden tüm yoldaşlarıma teşekkür ederm.
hali hazırda bir bisiklet kullanıcısıyım. işe çoğu zaman bisikletimle gidip geliyorum.
zevklide oluyor aslında. trafiğin yer yer aksiyon yaşatması vs.
bisiklete başlama amacım. biriktirdiğim para ile motosiklet almama "feryat figan" koparan annemdir.
bende o parayla bisiklet aldım. (2013)
motosiklet duygularım o zamanlar dinmişti ama şimdi yeniden şaha kalktılar.
foruma bu gün abone oldum. pek araştıramadım pek gezemedim forumu ama ben forumda gezinirken de bi başlık açıp
bu sırada sizinde fikirlerinizi almak isterim. iki taraflı hızlı bi araştırma olur hem
motorlu bi yol arkadaşı daha alıp motorsuz yol arkadaşıma arkadaş edeyim diyorum.
düşüncem enduro tarzı yada naked. 250 cc olup ta fiyatı uygun olup. az yakar çok kaçar cinslerden arayıştayım.
motosiklet dünyasını uzun zamandır araştırmadığım için bilgi hazinem fakirleşti. 2013 te en son almayı düşündüğüm kawasaki er6 idi.
ama şimdi düşündüm okadar güçlü motora ihtiyacım yok 250 beni götürür diyorum.
aklımda kadırga 250 var enduro olan modeli. yada beni fikrimden vazgeçirip o değil bu deyibileceğiniz fikirlerinize de ihtiyacım var.
şimdiden tüm yoldaşlarıma teşekkür ederm.