İstanbulda oturan motorcu arkadaşlardan yardım istiyorum

Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
67
Merhaba arkadaşlar.Ben mersinde yaşıyorum.
İstanbulda chopper motosiklet var kazalı.Sahibi ilan vermiş bende almak niyetindeyim.Benim için Özellikle motor bloğunu inceleyip,sanki kendisine alacakmış gibi incelemesini ve bana dönüş yapmasını rica ediyorum.Tanıdığım kimse olmadığı için istanbulda,bende forumda konu açmayı uygun gördüm.Umarım yardımcı olursunuz.Kazasız belasız sürüşler dilerim.

Not:Motosiklet sahibinin istanbulun hangi semtinde oturduğunu bilmiyorum.Eğer yardımcı olacak bir arkadaş çıkarsa,o zaman detaylı adres alabiliriz.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
O topa kimse girmek istemez ya ornek ben gittim baktım olur al dedim ama sorun çıkardı durdu sana makina . O zaman hem senin hem benim acimdan kotu olur kardeşim . Belki bakmak isteyen çıkar semt ismi verirsen yada ilan kodu daha iyi . Beylikduzunde oturan adam dudulluya motorsiklet bakmaya gitmez mesela
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
67
O topa kimse girmek istemez ya ornek ben gittim baktım olur al dedim ama sorun çıkardı durdu sana makina . O zaman hem senin hem benim acimdan kotu olur kardeşim . Belki bakmak isteyen çıkar semt ismi verirsen yada ilan kodu daha iyi . Beylikduzunde oturan adam dudulluya motorsiklet bakmaya gitmez mesela

O yüzden motordan az buçuk anlayan birisinin olması gerekli kardeşim.Kazalı motor illaki usta elinden geçecek.Zaten bana sadece alttakımı lazım olacak.Geri kalanını yedek parça olarak değerlendireceğim.Sahibini aradım.Güngörende oturuyormuş.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
vakti zamanında ben mt 03 almak için işten izin alıp istanbul dan kalkıp mersin erdemli ye gitmiştim 1000 km gördüm begendim istedim aldım ilk kez 600 lük canavara binip yagmurun altında acente acente gezindim otobüsün bagajına attırmak için en sonunda buldum attım bagaja indim esenler de atladım mt 3 üme gittim eve kodum kafayı yattım çok zevkliydi o kadar çileye ragmen sana da tavsiye ederim..
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
67
Bende erdemlide oturuyorum.Sizinkisi bayağı macera olmuş :)
Yalnız benim öyle bir fırsatım yok maalesef.Ölüm yada hastalık haricinde işyerinden izin alsam gitsem,birdaha çalışacak bir işim olmaz :D
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
67
İşin açığı,ben bu konuyu açmadan evvel empati kurdum.Yani ben olsaydım,fırsatımda olsaydı eğer,sırf yardım etmek adına böyle birşeyi yapardım.
ayrıca sırası gelmişken...Eğer mersinden herhangi bir müşkülünü hallettirmek isteyen abilerim-ablalarım-motorcu kardeşlerim :)
Ben mersinde oturuyorum..Haberiniz olsun.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
İşin açığı,ben bu konuyu açmadan evvel empati kurdum.Yani ben olsaydım,fırsatımda olsaydı eğer,sırf yardım etmek adına böyle birşeyi yapardım.
ayrıca sırası gelmişken...Eğer mersinden herhangi bir müşkülünü hallettirmek isteyen abilerim-ablalarım-motorcu kardeşlerim :)
Ben mersinde oturuyorum..Haberiniz olsun.

Evet ufak şehir de öyle düşünüyorsunuz ama İstanbulda zor otarz işler benim bulunduğum yerden güngören 2 saat :D

Tam o noktada olacak, motordan anlayacak ve vakti olacak :)

Allah kolaylık versin bence siz otobüse atlayın gelin en temizi.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
67
Evet ufak şehir de öyle düşünüyorsunuz ama İstanbulda zor otarz işler benim bulunduğum yerden güngören 2 saat :D

Tam o noktada olacak, motordan anlayacak ve vakti olacak :)

Allah kolaylık versin bence siz otobüse atlayın gelin en temizi.

Oraya gelmem biraz zor.Bir umut benimkisi işte.Yinede teşekkür ederim.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
67
Birde yardım sitesiymiş...Pehh.
Oturduğun yerde yazmak,yardım sayılıyorsa eğer tüküreyim ben böyle yardıma.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
67
Ataşehir civarında ise ben bir göz atarım kardeşim.

Allah razı olsun.İnanın teklif etmeniz bile duygulandırdı beni.Fakat güngörende oturuyormuş motosikletin sahibi.Ataşehir ile güngörenin arasında ne kadar mesafe var onuda bilmiyorum,istanbul'un yabancısı olduğum için.
Eğer mersinden bir ihtiyacınız olursa çekinmeyin ne zaman olursa yazın.Müsait zamanımda hallederim işinizi.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
67
Para vermeyince küfür eden dilenciler gibisin.
Ne anlatmaya çalışıyorsunuz açık konuşunda bileyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

Bu dünyada yapılan hiç bir iyilik karşılıksız kalmaz.İyilik yapmayanada fenalığım dokunmaz fakat bu iyimser olacağım anlamınada gelmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst