Yakıt tüketimi, vibrasyon, tecrübelerinizi ne zaman aktaracaksınız acaba?
Resim ve video bekliyorum ısrarla. :bounce:
Yakın zamanda almayı planlıyorum açıkcası.
Rodaj sonrası gaz açmalara başladım. Yüksek devirler ile kullanırsanız 3,5 lt yakıyor. Sürekli uzun yolda tapa gaz 4 lt yakar diye değerlendiriyorum. Sitesinde 2,5 LT tüketim görünmesine rağmen çok uğraşmak ve sabretmek gerekir

Ama yüksek vitesle düşük hızda giderken motorun sesi ve kullanımı çok keyifli. Gaz açınca gayet iyi hızlanıyor. Benim ortalamam 3 lt şu an.
Titreşim yüksek devirlerde vardı ama yağ değişimi ve km arttıkça azaldı. 8000 devir sonrası Ellerde hafif var, Pulsar ile karşılaştırabilirim sadece, Zontes daha az titriyor. Nc 750 Kullanıcısı bir abimiz biraz gezdi ve titreşim yok dedi ben biraz var dedim. Beğendi bilemedim.
