Forumdan kovulan kullanıcıların kovulma gerekçeleri. -Amme hizmeti--

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Malum forum kuralı kişiye özel başlık açılamıyor. Ancak yönetimde uzaklaştırdığı kişiler için gerekçe göstermiyor. Sormak isteyenler kullanıcı adını yazsın, bilenler tartışmaya girmeden sadece engellenme sebebini yazsın.


Ben başlayayım.

@Kuvvetmira (Kendisini tanımam etmem, foruma girdiğim nadir zamanlarda sürekli etkin görünen, kafamızın uyuşmadığı kullanıcılardan biriydi) niye uçuruldu?
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Kendi isteği üzerine 7 gün uzaklaştırıldı yazıyor.
İlginç bi sebep
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
245
O değil de Levent Göçmen sürekli sitede. Sanki patron tarafından izlenen , kamera takılmış bir ofiste çalışıyormuşum gibi hissettim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
O değil de Levent Göçmen sürekli sitede. Sanki patron tarafından izlenen , kamera takılmış bir ofiste çalışıyormuşum gibi hissettim :)
Levent bey iyidir. Yönetici olarak bi o var sağı solu toparlamaya çalışan. Gerisi tırt.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:   Bu konu Motosiklet.net yönetimini ilgilendiren bir husustur ve genele yansıtılması uygun olmadığından kilitlenmiştir. Lütfen yönetimsel konulara dair bilgi almak istediğinizde forum yöneticileri ile irtibata geçin.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Malum forum kuralı kişiye özel başlık açılamıyor. Ancak yönetimde uzaklaştırdığı kişiler için gerekçe göstermiyor. Sormak isteyenler kullanıcı adını yazsın, bilenler tartışmaya girmeden sadece engellenme sebebini yazsın.


Ben başlayayım.

@Kuvvetmira (Kendisini tanımam etmem, foruma girdiğim nadir zamanlarda sürekli etkin görünen, kafamızın uyuşmadığı kullanıcılardan biriydi) niye uçuruldu?

Cevap hakki dogmus bana.
Cunku ben banladim.
O isleri dolayisiyla, bazen foruma girmek istemediginden uzaklastirilmayi talep eder.
Belliki hararetli tartismalari gorunce dayanamiyor, girip yorum yapmadan da duramiyor. Isinden gucunden olmamak icin kendince boyle bi yontem bulmus.
Umarim aciklayici olmusumdur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst