- Konu Yazar
- #1
Uzun yıllardır araba kullanırım. A2 ehliyetim de var. Motor olarak da şu anda arkadaştan ara ara aldığım cbf150 yi kullanıyorum. Karayollarımızda hız sınırları belli. En fazla yasal hız 120. Hadi sollamaya falan girdin max. 150 kmh. Şimdi 200-250 max sürati olan araba/motor satışına devlet neden izin verir? Bu arabayı/motoru alan adam belliki hız limitlerini aşacak. Hızlanma dersen ok anlarım. 0-100 km keşke 2-3 saniye olsa bütün araçlarda. Max. da 150 km hızda sabitlense araçlar. Yani bu iş biraz bana garip geliyor. Vergiden falan kazanıyor devlet ok .Bana biraz uyuşturucu taşı , kullan ama bana yakalanma; yakalanırsan cezayı yazarım gibi geliyor. Sizin düşünceleriniz nelerdir?
Son düzenleme: