- Katılım
- 2 Eki 2016
- Mesajlar
- 185
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar iyi forumlar. 1-2 gündür yağmurlu çamurlu bir şekilde motora biniyordum bugün farkettim durunca bi yanık kokusu geldi burnuma lastik yanığı gibi böyle indim motordan baktım sağına soluna sonra radyatörden duman çıktığını ve kokunun oradan geldiğini gördüm. Sonra yine atladım motora iş yerine geldim şimdi de işte ve normalde 2 gündür max 8 bin devirde sakin sakin sürdüğüm motoru bugun gaz açtım devir 10 bini geçmiyor. Makina 15 bin devir çeviriyor normalde. Hız da ve hızlanmada bir sorun yok ama devir yükselmiyor hararet yükselmiyor radyatörden hafif duman ve yanık kokusu geliyor. Ne oldu acaba biraz da korktum açıkcası iş yerindeyim motoru da götüremedim bi ustaya aklım motorda kaldı sizce nedir problem daha önce başına gelen varmı yağmurdan çamurdan olmuş olabilir mi ? Motor ninja 250R