Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Yok mu aranızda motoruna egzoz taktırmayı düşünen akropovic ile çok manyak bi ses çıkartıyor motor.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
TRK 502 videoları bir bir çıkmaya başladı ama nerede ülkemin hız tutkunu sürücüler bu yabancılarda her türlü motor ucuza var ama binmeyi bilen yok :)
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
TRK 502 videoları bir bir çıkmaya başladı ama nerede ülkemin hız tutkunu sürücüler bu yabancılarda her türlü motor ucuza var ama binmeyi bilen yok :)
http://www.dailymotion.com/video/x4yevaz

Aynen dostum bu motor bizlerin elinde olsa kaç basar nasıl basar ne yakar hesabını yapmak için sabah akşam basardık :) Çok güzel bi macera motosikleti tnt250'yi kullanıp yükseltmek isteyenler için ideal bi motor bence tabi fiyatı ve gelip gelmeyeceği belirsiz. Umarım uygun fiyattan piyasada kalmaya devam ederler.Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Stock egzozu bile harika. Bana yetiyor ki zorlamıyorum rodajdayım diye.kalkıp akrapoviç taktırıp arkamdan kendime sövdüremem.benellinin kendi sesi bile muazzam.r25 e takılan yoshi egzozlu adam bile kalkıp benim tnt25 e bakıyorsa bana yeter.ama taktıranada neden taktırdın demem.birde sizin çift silindirdeki ses daha güzeldir eminim
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Japondan baska motosiklet kullanmamış birisi olarak soruyorum, bu motosiklet alınırmı? Can sıkarmı? Servis ve yedek parca durumu nedir? Yarın düsüp sağı solu kırsam parca sıkıntısı yasarmıyım, parca fiyatları nedir?
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Japon motorlarının çizgisi ile italyan çizgisi farklıdır japonlar keskin hatları severken italyanlar sade belirgin çizgileri severler. Herkes bu soruyu sorduğu için bu ülkede sadece ne varsa japonda var denilip japona biniliyor.lafım sana değil sakın yanlış anlaşılmasın şans verilse emin olun bu markalar japonları geçer. Motosiklet kültürü avrupa ve amerikada doğmuştur.japonlar sonradan edinmiştir.arabalardada aynı şey geçerli. Ben şans verdim ve çok menmunum. Şimdilik servis için birşey diyemem yedek parçalık birşeyim olmadı. Olanlar yardımcı olacaktır emin ol.bu markalara japonların verildiği değerin yarısı verilsin emin olun japonlardan uzak durursunuz ve servis ağı gelişir
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Japondan baska motosiklet kullanmamış birisi olarak soruyorum, bu motosiklet alınırmı? Can sıkarmı? Servis ve yedek parca durumu nedir? Yarın düsüp sağı solu kırsam parca sıkıntısı yasarmıyım, parca fiyatları nedir?

Arkadaş epeyi bi açıklama yapmış birazda ben ekliyeyim italyan marka ülkemizde yeni olduğu için servisler ile ilgili sıkıntılar zaman zaman söz konusu oluyor ama merkez bunun farkında ve ellerindne geleni yapıyorlar ben parça sıkıntısına denk geleni görmedim tüm parçalar merkezden 3 gün içerisinde temin ediliyor servisler ile ilgili eğitimler verilmiş facebook sayfasında mevcut merkeze sorduğumda eğitimler her modelimizi için verilmeye devam edecektir. Arkadaşında dediği gibi şans verilmesi gerekiyor kimsenin motorlar ve yedek parça ile ilgili sıkıntı yok distribütör firma aynı anlayışla devam ederse bir kaç yıl sonra japondan daha fazla iş yapacağına inanıyorum ben.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Ülke geneline kendini ıspatlamak için bir kaç yıl daha aynı anlayış ile devam etmeleri gerekiyor fiyat politikaları şuan için güzel bu yüzden tnt 25 modeli epeyi bi satıldı önümüzdeki yıl tnt 135 serisi getirilecek söylentileri var tabiki onun fiyat bandı daha aşşağıda olacak ve bir çok kişi tarafından tutulacak ( mevcut modeller ile aynı kalitede olursa ) servis sıkıntısı olacak bir durum yok aslında bence çünkü kronik bir arızasına rastlanmadı bakımlar var sadece bakım yapamayan adamda zaten motorcu değildir dükkanı kapatsın. Yedek parça sıkıntı honda'da ne kadar varsa bunda'da o kadar vardır diye düşünüyorum ve gözlemliyorum :)
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Adamlar 1 sene boyunca teste tabi tutup piyasaya öyle soktukları söyleniyor oyüzdende kronik sorun yok.valla brn çok menmunum sesi görüntüsü inanılmaz güzel. Birde araç resimlerden daha güzel bende onu anlamadım. Çekilen resim veya cihazlardan kaynaklı galiba
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Stock egzozu bile harika. Bana yetiyor ki zorlamıyorum rodajdayım diye.kalkıp akrapoviç taktırıp arkamdan kendime sövdüremem.benellinin kendi sesi bile muazzam.r25 e takılan yoshi egzozlu adam bile kalkıp benim tnt25 e bakıyorsa bana yeter.ama taktıranada neden taktırdın demem.birde sizin çift silindirdeki ses daha güzeldir eminim

Çift silidirim yok ama sesine şahit oldum tnt 25'ten bi tık fazla tnt 25lerden bitanesi akropovic takılmıştı senin motordan yani sesi daha bi gür çıkıyordu ama zaten sesine diyecek laf yeterince güzel ve ilgi çekici.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Ben benelli henüz ülkemize gelmeden haberini almış ve motoru görünce cok heyecanlanmıştım ama piyasa yine beni japona itti. Aklım hala bu motosiklette kaldı yalnız. Kısmetse bu sefer alacağım :/
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Ben benelli henüz ülkemize gelmeden haberini almış ve motoru görünce cok heyecanlanmıştım ama piyasa yine beni japona itti. Aklım hala bu motosiklette kaldı yalnız. Kısmetse bu sefer alacağım :/

Hayırlısı olsun :) Japon motorlar ülkemizde uzun yıllardır var gerçekten artık japonlara bir rakip lazım fiyatları çok fazla benelli emsallerine oranla biraz daha uygun fiyattan sürüyor bir birlerine tam rakip olurlarsa işimize gelir.
 
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
19
Ben de ona ayıkamadım yahu. Fotoğraflarda arkadaşlar ''Bu ne ybr gibi.'' diyor. Yanına gidince ''Oha lan beygir gibi motosikletmiş.'' diyorlar. :cherry:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Eğer TNT25'ten sonra TRK502'yi de uygun bir fiyattan verirlerse Türkiye'de kimse Benelli'yi tutamaz. TNT600'ün fiyatlandırmasında yaptıkları yanlıştan ders çıkardıklarını umuyorum. Başta TNT250'de de yüksekten uçmuş ama sonradan fiyatı ayarlamışlardı. TRK502 20 - 22 bin TL civarında kalırsa piyasayı siler süpürür.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Ben de ona ayıkamadım yahu. Fotoğraflarda arkadaşlar ''Bu ne ybr gibi.'' diyor. Yanına gidince ''Oha lan beygir gibi motosikletmiş.'' diyorlar. :cherry:

Fotoğraflarda yakışıklı ama ufak tefek duruyor :silent: :silent: orjinalde ise tam bi canavar farkı bende çözemedim :queen: :queen: :queen: Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Eğer TNT25'ten sonra TRK502'yi de uygun bir fiyattan verirlerse Türkiye'de kimse Benelli'yi tutamaz. TNT600'ün fiyatlandırmasında yaptıkları yanlıştan ders çıkardıklarını umuyorum. Başta TNT250'de de yüksekten uçmuş ama sonradan fiyatı ayarlamışlardı. TRK502 20 - 22 bin TL civarında kalırsa piyasayı siler süpürür.

20 - 22 civarı olursa dediğin gibi hiç bir marka önünü alamaz Benelli'nin ama sanmıyorum bence 24 - 25 fiyat aralığında çıkacak piyasaya TNT 25 gibi herkes önce bi uzak duracak birkaç cesaretli arkadaş alacak ve anlatacak sonrası Allah kerim :) TNT600 türkiye için yanlış bir modeldi bence yeni girmiş bir marka ne kadar iyide olsa piyasada tutunmak için aşşağılardan gelmesi lazım sonuçta burası Türkiye al dene sonra yükselt :)
 
Katılım
16 Ara 2015
Mesajlar
23
Arkadaşlar merhaba,şu aralar tnt 250 alma niyetim var,bu hafta sonu veya diğer hafta sonu test sürüşü yapacam bir bayide,
Konfor,süspansiyon sertliği yakıt gibi temel maddeler hakkında bilgi verebilirmisiniz? 9 bin km dir pulsar 200ns kullanıcısıym,örneğin buna binmiş ve tnt ye geçmiş arkaşlar var ise aradaki artı ve eksi yönleri belirtebilir mi?
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Arkadaşlar merhaba,şu aralar tnt 250 alma niyetim var,bu hafta sonu veya diğer hafta sonu test sürüşü yapacam bir bayide,
Konfor,süspansiyon sertliği yakıt gibi temel maddeler hakkında bilgi verebilirmisiniz? 9 bin km dir pulsar 200ns kullanıcısıym,örneğin buna binmiş ve tnt ye geçmiş arkaşlar var ise aradaki artı ve eksi yönleri belirtebilir mi?

Biri çift silindir diğer tek titreşim buna göre az olur yani pulsar'dan sonra titreşimi hissetmezsin bile ciddi bi beygir farkı var buna bağlı olarak yakıt tüketimide artar tabi kullanımına bağlı değişiklikte gösterebilir ses olarka tnt 250 çok ilgi çekici arka amortisör olarakta salıncaklı amortisör denen bi model kullanıyor benelli farkı nedir bilmiyorum :) genel olarak 2 katı daha rahat edersin ama 2017 yılını beklersen belki diğer benelli modelleri geldiğinde bunların fiyatında indirim olabilir.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Benelli TRK 502 için merkez ile görüştüm sıkıntı olmadığı takdirde 2017 yılı içerisinde getirtileceği söylendi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst