KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
4
Ben sigorta yaptıralı 4 yada 5 ay oldu. Duke 200, 2014 model, yaşım 34, ilk aracım ama plaka 17 idi ve değiştirmedim. Sigorta 355 tl yaptırdım.
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
66
Anlık yakıt tüketimiyle alakalı bir sorunum var. Ben bu ekrana hiç güvenemiyorum. Çünkü o ekranda 21 litreyi de gördüm ben. Kimi zaman 8-9 olmuyo da değil. 2 litreleride gördüm daha önceden 80-90 kmh ilerlerken. Ancak son zamanlarda aynı hızlarda 3 litrelerde kimi zaman 4 civarlarında geziyo. Nasıl iştir bu? Yol şartları kullanım şekli de aynı. Bir de depodaki benzin çizgisi anlık yakıt tüketimine göre değişim göstermekte.
 
Katılım
29 Tem 2016
Mesajlar
5
Anlık yakıt tüketimiyle alakalı bir sorunum var. Ben bu ekrana hiç güvenemiyorum. Çünkü o ekranda 21 litreyi de gördüm ben. Kimi zaman 8-9 olmuyo da değil. 2 litreleride gördüm daha önceden 80-90 kmh ilerlerken. Ancak son zamanlarda aynı hızlarda 3 litrelerde kimi zaman 4 civarlarında geziyo. Nasıl iştir bu? Yol şartları kullanım şekli de aynı. Bir de depodaki benzin çizgisi anlık yakıt tüketimine göre değişim göstermekte.
4 ile 31 arası her değeri gördüm ben de. Çok sağlıklı bir ölçüm yapmıyor bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

Orta sehpa alan/ kullanan kimse var mı ? Herhangi bir şey alsak motorun arka lastiğini yerden kesmeye yeter mi? 20 liraya da var 150 liraya da çünkü.

Bu iş görür mü ?

http://urun.n11.com/yedek-parca/honda-cbf-150-orta-sehpa-P129240358?cid=604001&gclid=CjwKEAjwmf6-BRDi9fSN7Ijt1wUSJAASawcjRsAUxQQ3Fh8h3dtyZGtmGnn7R1EhAVb8phAIAm-rRxoCicjw_wcB&gclsrc=aw.ds
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Orta sehpa alan/ kullanan kimse var mı ? Herhangi bir şey alsak motorun arka lastiğini yerden kesmeye yeter mi? 20 liraya da var 150 liraya da çünkü.

Orta sehpayı, motorun alt tarafındaki, yan ayağın da takıldığı parçayı (kütüklük diyorlar sanırım) modifiye etmeden takamazsınız. Orta ayağın üst tarafında, sehnpanın eni boyunca bir mil geçirmek için iki yuva bulunur. Bu mil aynı zamanda kütüklüğe de bağlanır. KTM'de bunu göre dizayn edilmiş bir kütüklük yok bildiğim kadarıyla.

En kestirme çözüm , arka maşanın iki yanında yer alan yuvalara kaldırma makaraları almak olur. Sonra bir de arka sehpa almanız gerek. toplamda 200 lira kadar tutar.
 
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
2
Benim 2012 model sigortam 202 lira üzerime 4 tane motosikletim 1 tane arabam var hiç kazam yok kendim 21 yaşındayım araçların hepsi babamın üzerine yaşı 40 sizinkiler çook uçmuş 1000 lira sigorta mı olur. Bu arada ben duke 200 için yana uzanan egzoz arıyorum böyle tigerler gibi olmayacak yani arka tekerin oraya kadar uzanmayacak el yapımı olabilir lütfen yardımlarınızı bekliyorum bir sorum daha olacak siz dişli zincir seti ve zincir ray takozlarını kaç binde değiştirdiniz benimki acayip ses yapıyor ve zincir bozulmuş makina 18 binde önerilerinizi bekliyorum teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

Ben orta sehpa için hiç uğraşmadım orjinalliği bozmaya gerek yok yapsa mühendisler yapardı zaten gidip 150 200 lira verip almadımda. İyi bir Demircim var 3 metre yuvarlak 2 mmlik profil aldım 2 tanede demir makara tekeri aldım güzelce ölçtük kestik kaynatıp yaptık çokta sağlam oldu takma kısmına gelince arka tarafında sağ sol 2 tane 10 mmlik vida yerleri var takoz için oralara 6 cm boyunda 2 tane vida aldım arka sehpaya da 2 tane 15 mm somun kaynattık 10 mm olan vidayı içinden geçirip takoz yerlerine takıp tek hareketle rahatça kaldırıp indirebiliyorum eğer isterseniz detaylı resimlerini atabilirim bana toplam maliyeti 20 tl idi ustamada 2 tane bira aldım yani onu saymıyorum :)
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
7
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-250-3000km-345766621/detay/
Motorumu yükselteceğim için satıyorum arkadaşlar, ilan şuan onay sürecinde açılınca bakabilirsiniz.
Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
7
Herkese iyi günler,

Duke 200 ABS 2014 motorumun altında, egzozun oralarda küçük bir delik var ve bu delikten bir sıvı çıktığını fark ettim. Motor sadece dik durunca çıkıyor ve spray gibi az miktarda ama geniş bir alana akıyor. Bunun sebebi nedir veya akan sıvı nedir?

Benzer bir sorun yaşayan oldu mu?

Aşağıda bahsettiğim delik ve motor yağı seviyesi görünebilir.



 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Herkese iyi günler,

Duke 200 ABS 2014 motorumun altında, egzozun oralarda küçük bir delik var ve bu delikten bir sıvı çıktığını fark ettim. Motor sadece dik durunca çıkıyor ve spray gibi az miktarda ama geniş bir alana akıyor. Bunun sebebi nedir veya akan sıvı nedir?

Benzer bir sorun yaşayan oldu mu?

Aşağıda bahsettiğim delik ve motor yağı seviyesi görünebilir.


[url]http://i.hizliresim.com/oEWO6X.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/dXdOBn.jpg[/url]

dostum o delik motorda değil egzosdadır. motor soguk ıken egzosta bırıken yogunlaşmış havayı ( suyu ) çalıştırdıgında atmaya yarar egzosun ıcınde pas olusumunu engeller bir çok motorda o delık mevcuttur normal bir sey yani:) yag falan değil sıkıntı yok rahat ol

ayrıca bende 390 var o yakıt tuketımını nasıl görüyorsunuz dip gaz gitsem 170 lerde bile uzunca sursem 4.6 lt yı gecmıyor.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar, bakım kitapçığı 15bin'de avans ayarı yapılması gerektiğini yazmış. Benim motor 25bin'e dayandı ama 15bin bakımında servis bundan hiç bahsetmedi. O kilometrelere gelip hiç avans ayarı yaptıran oldu mu ? Bildiğim kadarıyla en az tam gün süren ve pahalı bir bakım. Motor servise gelecek, tam soğuması beklenecek, grenajlar, depo ve en kazığı radyatör sökülecek.

Bu arada 1000 bakımında da avans ayarı var kitapçığa göre. Ben motoru 5bin km'de aldığımdan yapılıp yapılmadığını bilmiyorum. Rodaj bakımında avans ayarı yaptıran oldu mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

Avans değil, sübap ayarı olacağıdı : )
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Arkadaşlar, bakım kitapçığı 15bin'de avans ayarı yapılması gerektiğini yazmış. Benim motor 25bin'e dayandı ama 15bin bakımında servis bundan hiç bahsetmedi. O kilometrelere gelip hiç avans ayarı yaptıran oldu mu ? Bildiğim kadarıyla en az tam gün süren ve pahalı bir bakım. Motor servise gelecek, tam soğuması beklenecek, grenajlar, depo ve en kazığı radyatör sökülecek.

Bu arada 1000 bakımında da avans ayarı var kitapçığa göre. Ben motoru 5bin km'de aldığımdan yapılıp yapılmadığını bilmiyorum. Rodaj bakımında avans ayarı yaptıran oldu mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

Avans değil, sübap ayarı olacağıdı : )

subab ayarı inanın çoooook kolay bir sey..
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
arkadaşlar merhaba. istanbul da havalar çok rügarlı ve soğuk kimlerin kıçı donuyor motor sürerken :)

tam bir sene 10 bin km dir duke kullanıyorum. iki haftaya saraybosna ya çalışmaya gideceğim. motorumu satıyorum. orda duruma göre cross supermoto veya 600 cc çift silindir bişey almayı düşünüuyorum.

duke 200-250 den çoğu kişi duke 390 a geçiyor da ben farklı bişeyler de denemek istiyorum tarz olarak. duke 390 dışında ne tarz motorlara geçtiniz, düşünüyorsunuz??

son olarak ilanım bu,

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-yeni-rosso-2-lastikli-357446052/detay
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
91
arkadaşlar, hepinize iyi tatiller. bana da geçmiş olsun. hepinize kasko, imkanı olmayanlara mutlaka alarmlı disk kilidi tavsiye ediyorum.

88BNv7.png

MUVVq
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
selam arkadaşlar. cbr 250, mt 25 ve duke 250 arasında kaldım. acaba duke 250'nin periyodik bakım fiyatları nedir bilgisi olan var mı
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
selam arkadaşlar. cbr 250, mt 25 ve duke 250 arasında kaldım. acaba duke 250'nin periyodik bakım fiyatları nedir bilgisi olan var mı

standart bakım (filtreler, yağ, varsa buji ve işçilik) 350 tl civarındaydı. En son 18bin'de götürmüştüm. Fiyat bir kenara da, ktm'nin servis organizasyonu kötüdür. Periyodik bakıma ait parçalar, balatayı vs geçtim, örneğin filtre dahi bazen servislerde olmuyor. Gittiğim bir başka serviste diagnostik cihazı yoktu. Spormotoya gitmen gerekiyor. Spormoto'nun adamları dan dun konuşur, özensiz çalışır ve baştan savarlar. Geçen sene, motor 7500km'de ve henüz 3 aylık biten akümü garantiye sokmamışlardı. Üzerine "motoru yatırıp yatırmadığını ne bilelim", "biz hindistandan garanti alamayız, sana da veremeyiz" türünden cevaplar almıştım. Uzun hikaye.
Velhasıl, ben sırf bu sebeplerle ktm almazdım. Bir sonraki motorum da ktm olmayacak. Honda ve yamaha nispeten daha iyi organize olmuş şirketler. Yukarıda anlattığıma benzer hikayeler bunlarda da oluyordur elbet ama ortalamada ktm kadar özensiz ve dan dun çalıştıklarını düşünmüyorum.

Bundan önceki motorum 125'lik ucuz bir honda'ydı. Honda türkiye'ye "şöyle bir derdim var" diye mail attığımda 3 gün sonra dönüş yapmış, problemin çözülüp çözülmediğini de takip etmişlerdi. KTM'de avusturyaya mail attım, onlar da zaten problemimi çözmeyen spormotoya yönlendirdiler. E onlar da problemimi çözmemeye devam etti. Çok doluyum gördüğünüz gibi:)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/163203-ktm-servis-problemi.html
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
standart bakım (filtreler, yağ, varsa buji ve işçilik) 350 tl civarındaydı. En son 18bin'de götürmüştüm. Fiyat bir kenara da, ktm'nin servis organizasyonu kötüdür. Periyodik bakıma ait parçalar, balatayı vs geçtim, örneğin filtre dahi bazen servislerde olmuyor. Gittiğim bir başka serviste diagnostik cihazı yoktu. Spormotoya gitmen gerekiyor. Spormoto'nun adamları dan dun konuşur, özensiz çalışır ve baştan savarlar. Geçen sene, motor 7500km'de ve henüz 3 aylık biten akümü garantiye sokmamışlardı. Üzerine "motoru yatırıp yatırmadığını ne bilelim", "biz hindistandan garanti alamayız, sana da veremeyiz" türünden cevaplar almıştım. Uzun hikaye.
Velhasıl, ben sırf bu sebeplerle ktm almazdım. Bir sonraki motorum da ktm olmayacak. Honda ve yamaha nispeten daha iyi organize olmuş şirketler. Yukarıda anlattığıma benzer hikayeler bunlarda da oluyordur elbet ama ortalamada ktm kadar özensiz ve dan dun çalıştıklarını düşünmüyorum.

Bundan önceki motorum 125'lik ucuz bir honda'ydı. Honda türkiye'ye "şöyle bir derdim var" diye mail attığımda 3 gün sonra dönüş yapmış, problemin çözülüp çözülmediğini de takip etmişlerdi. KTM'de avusturyaya mail attım, onlar da zaten problemimi çözmeyen spormotoya yönlendirdiler. E onlar da problemimi çözmemeye devam etti. Çok doluyum gördüğünüz gibi:)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/163203-ktm-servis-problemi.html

Valla 350 tl 250 lik motor icin baya cokmus. Ben eski model 600 luk yerine nispeten yeni model 250 lik alayim hem bakimi da ucuz olur diyordum. Duke250 kullanmistim daha once. Parca kalitesi motorun tepkisi hosuma gitmisti fakat bu bakim fiyatlari kalinmis. Yardimci oldugunuz icin tesekkurler. Biz gene japona yonelecez belli oldu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst