ist.(MT)27.08.2006 ÇATALCAYA DENİZ SEFASINA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende okuyorum.:silent:

ama sen geliyorsun müslüm abi
yav bişey diycem hani biz geçen hafta balık yedik ya orda yanında kola içerken balıkların gözünden sanki yaş geliyordu aglıyorlar gibiydiler
bu pazar aglatmayalım güldürelim biraz şöööyle aramızda olmazmı?:) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göksel abi... ya ordayken gözüne iliştimi hiç. güsel kızlar varmıydı? bikinili felan :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göksel abi... ya ordayken gözüne iliştimi hiç. güsel kızlar varmıydı? bikinili felan :queen::queen::queen:
olmazmı sametçim hatta plaja normalde erkek almıyorlar
ama biz geçen pazar konuştukda ikna ettik.
bize serbest:) :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmazmı sametçim hatta plaja normalde erkek almıyorlar
ama biz geçen pazar konuştukda ikna ettik.
bize serbest:) :)

Göksel şu adama bi telefon et acaba donla izin çıkarmı, eğer donla izin çıkarsa bu gezide katılım rekoru kırarız.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
88
Göksel şu adama bi telefon et acaba donla izin çıkarmı, eğer donla izin çıkarsa bu gezide katılım rekoru kırarız.:queen: :queen: :queen:
Don donda ne tip kısamı uzunmu:queen: :queen: :bounce: Bari işpotacılık yapalım da ne alırsan 1 ytl den şort falan alalım:queen: :queen: :cherry:
Ya göksel kardeş izin çıkarsa geliriz,allahtan ümit kesilmez.
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
37
Yaw bu gezi haberini görünce içim geçti walla bende aranıza katılabilirmiyim acaba???

Yalnız bu buluşma noktası hakkında hiçbir fikrim yok. E-5 ten kopup gelsem görürmüyüm acaba bu Boyner'i?

Hepinize saygılar selamlar.........
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw bu gezi haberini görünce içim geçti walla bende aranıza katılabilirmiyim acaba???

Yalnız bu buluşma noktası hakkında hiçbir fikrim yok. E-5 ten kopup gelsem görürmüyüm acaba bu Boyner'i?

Hepinize saygılar selamlar.........

Tabi katılabilirsin üstat.:cat: E5'ten kopup İncirli'ye kadar gelirsen İncirli köprüsüne gelmeden önce solda boyneri sağda Ömür Plaza'yı (Bu plazada starbucks ve burger king de var ve yoldan görünüyorlar) göreceksin.Zaten otoparkında bir sürü motor olacak.Kaçırmazsın.

Bu arada izin dönüşü 2 gün siteye giremedim.Mesaj delisi yapmışsınız.Sohbetli kardeşlersiniz vesselam.Seviyorum sizi:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi katılabilirsin üstat.:cat: E5'ten kopup İncirli'ye kadar gelirsen İncirli köprüsüne gelmeden önce solda boyneri sağda Ömür Plaza'yı (Bu plazada starbucks ve burger king de var ve yoldan görünüyorlar) göreceksin.Zaten otoparkında bir sürü motor olacak.Kaçırmazsın.

Bu arada izin dönüşü 2 gün siteye giremedim.Mesaj delisi yapmışsınız.Sohbetli kardeşlersiniz vesselam.Seviyorum sizi:rendeer:

vay ozanım vay gözlerim topiklerde kaldı nerelerdesin sen yav yapma bize böyle özlem acısı çektiriyorsun:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
(bi günaydında buraya sallıyım)


herkeze günaydııııııınnn :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la akşam kim alıyor beni arkasına:):):) artçı olarak yani:):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göksel abi.. tam tersini yapalımmı abi.. sen benim (senin) motoru kullan bende artçın oliyim :queen: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göksel abi.. ya biz en iyisi sana güsel bi şöfür bulalım. tahmin ediyorum ki beni taşırken sorun yaşarsın (bacaklar uzun ya ;) )...

ewet abilerim yokmu bu akşam göksel abiyi alacak... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben alırım :p aaaa bir dakka benim motorum çalışmıyor :queen:
akşama kadar yetiştiriver tolga:queen: :queen: dermişim.

göksel abi.. ya biz en iyisi sana güsel bi şöfür bulalım. tahmin ediyorum ki beni taşırken sorun yaşarsın (bacaklar uzun ya ;) )...

ewet abilerim yokmu bu akşam göksel abiyi alacak... :p
valla öyle sametim iyi olur sende olmasan kimse düşünmüyor beni :salut: canımkardeşim
:cat: :cat: :cat:
he yav senin bacaklar gidona kadar geliyo abicim zor oluyor.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göksel abi görüyon dimi.. bi allahın kulu çıkıpta;gel kardeşim lafımı olur ben seni taşırım demiyorr.

abi gel ben sana anahtarı vereyim boşver :p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göksel abi görüyon dimi.. bi allahın kulu çıkıpta;gel kardeşim lafımı olur ben seni taşırım demiyorr.

abi gel ben sana anahtarı vereyim boşver :p:p

yav hiç sorma samet :pr: lan biz burda bir arkadaş geldiginde motorumda yok arabamda:pr: dediginde gel kardeşim yolda bırakmayız diyoruz vatandaş geliyo ve bir şekilde geziye katılıyor bide bana bak yav gezi yapıyoz sizlerle topik açıyoruz gene sizlerle yolda kalıyom sizlerle .:pr:
yok abi bu akşam benim son buluşmam olacak benim için bitmiştir artık gezi mezi buluşma toplaşma traşa baglar.
en kısa zamandada üyeligimi iptal edicem. en kısa zamanda diyorum başladıgım işi yarım bırakmamak adına. hiç bir zaman bırakmadım bırakmamda :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav hiç sorma samet :pr: lan biz burda bir arkadaş geldiginde motorumda yok arabamda:pr: dediginde gel kardeşim yolda bırakmayız diyoruz vatandaş geliyo ve bir şekilde geziye katılıyor bide bana bak yav gezi yapıyoz sizlerle topik açıyoruz gene sizlerle yolda kalıyom sizlerle .:pr:
yok abi bu akşam benim son buluşmam olacak benim için bitmiştir artık gezi mezi buluşma toplaşma traşa baglar.
en kısa zamandada üyeligimi iptal edicem. en kısa zamanda diyorum başladıgım işi yarım bırakmamak adına. hiç bir zaman bırakmadım bırakmamda :pr:

abi olmaz öğle şey sen gidersen bende giderim... :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst