Bluetooth interkom yerine akıllı saat ?

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motosiklet kullanırken, gelen çağrıyı görebilmek, gerekiyorsa aciliyete göre cevaplamak, belki müzik dinlemek ve müziği değiştirmek vb. şeyler için akıllı saat kullanan var mı aramızda?

Akıllı saat piyasası son 2-3 yıldır gelişme aşamasında ama, güzel işler çıkaran markalarda mevcut.
Bluetooth interkom cihaz yerine I-watch'a yatırım yapılabilecek seviyeye erişemesekte, mesela Samsung Gear S3 çıkınca S2 modeli 600 liraya kadar düştü. Yakında dahada düşer sanırım.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
ben motosiklet kullanırken akıllı saat kullanıyorum. quadro diye bi marka. çağrıları ve bildirimleri görebiliyorm. mesajları okuyorum. önemli bi telefonsa saatten cevaplayıp kulaklıkla konuşuyorum.
 
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
50
bende ikinci nesil moto 360 var çok kaliteli bir saat fakat saat üzerinden konuşma gerçekleşmiyor. android wear işletim sistemi olduğu için android telefonlarla daha uyumlu. iphone ile yetersiz kalıyor. iphone a yeni geçtim ve düzgün kullanamıyorum saati.

mesajlara bakabilirsiniz ve cevaplayabilirsiniz. cevaplama yöntemi klavye ile değil sen konuşuyosun o yazıyo gönderiyo

whatsapp aynı şekilde hem bildirim okuma hem cevaplama

gelen çağrıları cevaplama reddetme ama kulaklık gerekli ya da saatten cevaplayıp telefondan konuşmak gerekir.

garmin saatler bisiklet ve motorda daha başarılı diyorlar. bir araştırın. apple watch hakkında bilgim yok.

sektör hızla gelişiyor ilerde tüm ihtiyaçlarımızı karşılar gibi
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
O kadar komplike bir şekilde kullanmam sanırım motosiklet üzerindeyken.
Aliexpress'ten iwatch çakması bir adet almıştım deneme maksatlı, ama ilk yağmurda tabiri caizse sukoyverdi:)
Satıcı ile iletişime geçtik, 55 dolarlık saate 15 $ geri öderim dedi. Dispute açmak ile açmamak arasında kararsız kaldım kabul ettim ne kurtarırsak kardır diyerek.

Gear S2 alıp mikrofonlu kulak içi kulaklıkla bu sorunu çözerim sanırım gibi geliyor bana :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Motosiklet kullanırken, Çakı,çakmak,yüzük,kolye,küpe saat kullanmak pek doğru değil kanımca sayın mod. Biz genelde anadan üryan biniyoz ;)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Telefonu motorda görebileceğin bir yere koymak daha mantıklı değil mi?

Ben gidonda aparat ile sabit tutuyorum telefonu, mesaj watsap umurumda olmaz. Arama geldiğinde 3-4 çalmadan sonra intercom otomatik açıyor telefonu, ekranda arayanı görüyorum. Konuşmam gerekirse sağa çeker durur ya da emniyet şeridine geçer yavaşlar konuşurum. Çok önemli olmadığına inandığım biri aradıysa telefon açılsa da konuşmam salağa yatarım, sonra bir ara geri ararım nasılsa :p
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
sıvı teması konusuna dikkat etmek lasım, gear bildiğim kadarıyla korumalı değil 1 yağmurda pert olmasın..
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Dikkat dağınıklığı yapıp kazaya sebebiyet verebileceğini düşünüyorum. Çoğu zaman göstergeye bile bakmamaya çalışıyorum, eğitimlerde de en çok uyarıyı bakışı düşürme ile ilgili alıyordum. Dolayısı ile ben aslında artçılı sürülmüyorsa intercom'a bile sıcak bakmıyorum. Arayan bir daha arar nasıl olsa...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Abi senin gibi onlarca motosiklet degistirmis,tecrübesiyle onlarca adamı cebinden cıkaracak birine tavsiye vermem haddim degil ama kardes istegi olarak dusun yazacagimi. Seyir halinde telefon cidden cok sürüsü bozuyor. Cok riskli. Bence kapat sürerken,isi olan nasilsa arar :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
sıvı teması konusuna dikkat etmek lasım, gear bildiğim kadarıyla korumalı değil 1 yağmurda pert olmasın..

IP68 standartında olduğunu belirtiyor kendileri :)
Yani 1 saate kadar 1 metre suyun içinde su geçirmezlik garantisi veriyor.
outdoor_haber_ip_tablosu.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

Telefonu motorda görebileceğin bir yere koymak daha mantıklı değil mi?

Ben gidonda aparat ile sabit tutuyorum telefonu, mesaj watsap umurumda olmaz. Arama geldiğinde 3-4 çalmadan sonra intercom otomatik açıyor telefonu, ekranda arayanı görüyorum. Konuşmam gerekirse sağa çeker durur ya da emniyet şeridine geçer yavaşlar konuşurum. Çok önemli olmadığına inandığım biri aradıysa telefon açılsa da konuşmam salağa yatarım, sonra bir ara geri ararım nasılsa :p

Seninki gibi bir motor alınca neden olmasın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

Abi senin gibi onlarca motosiklet degistirmis,tecrübesiyle onlarca adamı cebinden cıkaracak birine tavsiye vermem haddim degil ama kardes istegi olarak dusun yazacagimi. Seyir halinde telefon cidden cok sürüsü bozuyor. Cok riskli. Bence kapat sürerken,isi olan nasilsa arar :)

Mektupla mı haberleşelim ? Teknolojiden uzak mı kalalım?
Hatun eve gelirken 1 ekmek al 1 de ufak yoğurt demek için aradığında cevap mı vereyelim? Şuncacık şeyi çok mu görüyorsun bana ?
Kaç para uleen bi Gear S 2 ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst