Motorsikletime nasıl modofiye yapabilirim?

Katılım
3 May 2016
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar motorumu alalı bir kaç ay oldu. Ve motorumu değiştirmek yani herkesten farklı yapmak istiyorum dikkat çeksin istiyorum. Motorlarla alakalı fazla bilgim yok bende asya nostalji var ama basıl modofiyeler yapabilirim bilmiyorum önerebileceğiniz şeyler nelerdir ?
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Sticker yapıştıracaksın sade ve güzel, apaçilik yapmadan. Motor ucuz olunca fazla da zorlama ekipman al kendinle hava at.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
aldığım ilk motordu,
honda joker replikasıdır.

fotoğrafları bulursam eklerim (pek sanmıyorum bulabileceğimi)
arada şu konuyu kurcala http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/14260-mondial-125-zn-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-492.html

ön tarafa iki adet sis farı takmıştım, ana farın iki yanına akü kaldırmamıştı,
ana fara sanırım reno Toros farı uyuyordu ön camını değiştirmiştim,
biraz sticker çalışması yapabilirsin,
heybe çanta seti olabilir, dikkat et motoru çizmesin.

fazla da hırpalama kendini arada şuraya da göz at
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Motorsiklet = motosiklet
Modofiye = modifiye

Burdan başlayalım işlemlere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sticker yapıştır +5 beygir

Yanlışın var kardeşim :)5Hp geçer :)
Monster sitikeri 3 HP, Motul 1Hp, 4 Motor kulubünün stikiri yapıştırınca 1HP de o katar dörüdünü tamamlamayınca HP faydası yok ama torku artıyormuş , Ipone 0,75 Hp ,Ducati 1,45 HP, Aprila 0,3 HP ,

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

Şimdi algıda seçilik diye bir şey var,

**Florasan saniyede 120 defa yanıp sönüyor ama biz bunu fark etmiyoruz..
** saniye 24 defa oynayan fotografı film gibi görüyoruz..
** Koşarken kafa hizamıza bir kamera takın bir de görüklerinize bakın..
** Dikiz aynasından motorsiklet yavaş gibi geldiği gözükür ama kamyon , veya otobüs daha hızlı geldiği gözükür, Buda büyük cisimleri daha hızlı geliyormuşuz gibi ALGILIYORUZ..

**Egzsoz yapınca oluşan gürültü 5HP katmış gibi algılatıyor bizi..Aslında değişen fazla bir şey yok..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
aynısına bikaç sene bindim, hippilerin bindiği vosvos minibüslere benzetirim bunu.
çok süslemeye gelmez, bi ön cam bi de arka çanta yeterli bence.
soyut dışavurumcunun dekonstrüksiyonistsel duygulanımını bikaç sitikırla verebilirsin :)
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
dişli lastik
çamurluk çıkarma, şasi kesme, yerine yukarı kalkık şasi yaptırma
bunlara uygun baklava dilim yada düz dilimli yeni koltuk
yeni led minik stop ve sinyaller
ön grenaj çıkarma. yuvarlak klasik far takma
farın üstüne siyah elektrik bandıyla X işareti yapma
göstergeleri çıkarma. yerine küçük, yuvarlak tek gösterge takma
yakıt deposu konusu geniş, ister farklı renge boyat (genelde mat toprak renkleri) ister zımparala üstüne mat vernikle keyfe keder yani (hep bu kelimeyi kullanmak istemiştim)
daha düz gidon
oturuş pozisyonu değişeceği için yeni ayaklıklar (daha ss oturuş pozisyonu için arkaya doğru uzatılmış olanlardan)
monster etiketin +2,5 beygir kattığı da konuşuluyor. denemekte fayda var.
aklıma gelenler bunlar. modofiye olarak. ara ara yazarım başka aklıma gelen olursa modofiye için. senin için de fikir olur dostum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek ihtiyacin olacak tavsiye:

Kimseyi dinleme, özgün ol, icinden geleni yap, ey modifiye kelimesini bile modifiye eden dogal yetenek...
Burada okuduklarin ancak engel olabilir sana...
Kimse tutmasin seni. Kuçuk bir serçe gibi, özgürce ve umursamazca uç...
Içinde hissetigin firtinalari motosikletinde okusun derinligini anlayabilen ince ruhlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst