NC750X ile Doğu Avrupa Turu

Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Merak eden arkadaşlar için yakıt bilgilerini paylaşayım;

-Toplam yol yaklaşık 5500 km
-Toplam yakıt tutarı yaklaşık 246$ - 726 TL
-Ortalama yakıt tutarı yaklaşık 13kr/km (Yurtdışındaki ucuz yakıt fiyatları sağolsun :))

Ülke başına depo fiyatları (13lt için yaklaşık fiyatlar)
-Türkiye: 20$
-Bulgaristan: 10$
-Romanya: 12$
-Moldova: 11$
-Ukrayna: 11$
-Polonya: 13$
-Çek Cum: 12$
-Slovakya: 15$
-Macaristan: 13$
-Sırbistan: 14$
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Son olarak da 18.000 bakımını ekleyeyim, o da yetkili serviste sadece yağ değişimi, zincir ayarı ve genel kontroller olmak üzere 280 TL tuttu. Toplam masrafı merak edenler bu tutarı da ekleyebilir :)
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
275
Hocam an itibariyle pazar pazar bunalıma soktuğunuz için teşekkür ederim :) tek kelime ile mükemmel 👍
 
Katılım
6 Haz 2015
Mesajlar
1
Merhaba, başarılı bir gezi olmuş.. Planladığım ve en kısa zamanda yapacağım bir gezi.

Fotoğraflarda gördüğüm kadarı ile motosikletinizde givi tur camı var. Size orjinal honda tur camını şiddetle tavsiye ederim. İki camıda deneme fırsatım oldu. Arkadaşım denedi ve kendi motorundan giviyi söktürerek orjinale geçti. Denemek isterseniz bir gün buluşmada test edebilirsiniz.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Merhaba, başarılı bir gezi olmuş.. Planladığım ve en kısa zamanda yapacağım bir gezi.

Fotoğraflarda gördüğüm kadarı ile motosikletinizde givi tur camı var. Size orjinal honda tur camını şiddetle tavsiye ederim. İki camıda deneme fırsatım oldu. Arkadaşım denedi ve kendi motorundan giviyi söktürerek orjinale geçti. Denemek isterseniz bir gün buluşmada test edebilirsiniz.

Givi değil Ermax bendeki cam ama yavaştan ben de değişiklik düşüncesine girdim. Uzun yolda rüzgar sesine bir çözüm bulmam lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst