2017 Harley Davidson modelleri. Yeni Eight Vtwin motor bloğu tanıtıldı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Harley Davidson yeni touring modelleri için kullanacağı yeni Milwaukee Eight Vtwin bloğunun tanıtımını yaptı.

Yeni blok şaşırtıcı ve kafa karıştırıcı olarak marka tarihindeki 9. en büyük iki silindirli motor bloğu olarak karşımıza çıkıyor.

Modellerde kullanılacak olan arka ve ön süspansiyonlar da yeni tasarım olacak. Yeni tasarlanan blok 3 farklı tür olarak modellerde kullanılacak. 1745cc iki türün yanında bir de 1870cc lik ağırlıklı olarak custom modellerde kullanılacak olan bir blok yer alıyor.

Markanın 2. başkanı modeller hakkında şünları söylüyor; "Yeni touring modellerimiz Harley markasının bugüne kadar sunsuğu en güçlü ve en rahat modeller olacak"

Şef Mühendis 2. başkanın söylediklerine ek olarak şunları kaydediyor; "Big Twin karakterine tamamen bağlı kalarak yepyeni bir blok ortaya çıkardık. Performance, dayanıklılık ve stil fazlasıyla geliştirildi."

sbZM8V.jpg


Blokta yapılan değişiklikler

Daha fazla tork ve güç sağlamayı amaçlayan başlıca yenilikler, 4 adet valf ve yeni ayarlanmış sıkıştırma oranları. Silindir başına 2 adet buji kullanımı ve bunun sağlamış olduğu yakıt ekonomisi ve son olarak iki türde kullanılan sıvı soğutma sayesinde daha verimli bir motor elde edilmiş.

Harley'e göre ısı kontrolü ve dolayısıyla sürücü ve artçının komforu da geliştirilen özelliklerin başında geliyor. Bunu sağlayan en büyük etken yeni tasarlanan egzos olmuş. Ayrıca rubber-mounted (özel lastik malzeme kullanılarak blok entegrasyonu) ve bloğun dar tasarımı ve şasiye daha iyi oturması sayesinde titreşim azaltılmış. Rölanti çalışma hızı düşürülmüş ve rölanti gaz sırasında karşıt dengeleyiciler sayesinde titreşim %75 civarında azaltılmış.

Süspansiyon geliştirmeleri

Modellerde kullanılan yeni şok emiciler sayesinde %15 ile %30 arasında daha fazla ön yükleme değerlerine ulaşılmış.




CVO Limited

8xZyQM.jpg


Yeni ön süspansiyon ise Linear damping sağlayan Showa Dual Bending (SDBV) teknolojisi ile donatılmış ve ağırlıkları azaltılmış.




CVO Street Glide

6NxbJm.jpg


Model performans çantaları, ses sistemi, 100 hp lik motor, yeni süspansiyon sistemi ve direksiyon kilitleme sistemi ile donatılmış.




Road Glide Special

2vAo6g.jpg


1745cc lik blok ve yeni ön ve arka süspansiyon.




Road Glide Ultra

WaRpKN.jpg


1745cc lik Twin cooled sıvı soğutmalı blok ve yeni süspansiyon sistemleri.




Road King

vn3H2w.jpg


1745cc blok ve yeni süspansiyon sistemleri.




Road King Classic

SJ3fk0.jpg


Road King ile aynı özelliklerde fakat daha klasik hava veren klasik çantalar, beyaz şeritli lastikler ve telli cantlar ile donatılmış.




Street Glide Special

M6SzRM.jpg


Hard yan çantalar, 1745cc blok ve yeni süspansiyonlar.





Electra Glide Ultra

PDjjBS.jpg


Uzun yolculuk ve daha fazla eşya taşıma kapasitesi sunan model Twin cooled blok ve yeni süspansiyonlara sahip. Model ayrıca daha düşün sele yüksekliğine sahip Low varyasyonu ile de satışa sunulacak.




Freewheeler Trike

ale40z.jpg


Model ikonik Hotrod Harley stilini temsil ediyor. Katalitik çeviriciler ve egzosun konumunun değiştirilmesi ile birlikte daha az ısı ve sayesinde konfor ile yakıt ekonomisi arttırılmış.





2017 Harley Davidson Modelleri Fotoğraf Galerisi için Tıklayın
 

Ekli dosyalar

  • 2017-harley-davidson-modelleri.jpg
    2017-harley-davidson-modelleri.jpg
    65.9 KB · Görüntüleme: 28,655
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
Road King Classic nefismiş. Çok canım çekti :)
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Sonunda Harley Davidson'ın çizgilerini ve kökenlerini bozmadan çağa ayak uydurmaya çalıştığını görmek güzel. Sert ön süspansiyonların yerine ağırlığı azaltılmış linear damping system'lı Showa amortisörler bende daha çok merak uyandırdı. Seneye pek çok modeli test etmek gerekecek : )
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
herşeyin çağa ayak uydurmasına gerek yok ki. geçmişe dönüp aynısını tekrar üretmeye başlasa hasılatı yine toplar

Harley-Davidson-vintage-iron-vintage-gold--by-B_art.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herşeyin çağa ayak uydurmasına gerek yok ki. geçmişe dönüp aynısını tekrar üretmeye başlasa hasılatı yine toplar

http://thumbs.imagekind.com/2998973...-iron-vintage-gold--by-B_art.jpg?v=1392113040

Allah'tan HD size güvenip iş yapmıyor :) Satacak olsa yapar. "Aaaa çok otantikmiş" deyip kimsenin almayacağını bildikleri için üretmiyorlar.

Ve tabii ki çağa ayak uydurmasına gerek var. Yoksa Avrupa'da nasıl motosiklet satacak emisyon kurallarına uymadan?

Resimdeki flathead taş çatlasın 25 beygir üretiyor, ama yakıt tüketimi muhtemelen yüz beygirlik yeni motordan fazla. Ağırlığı da hesaba katın... Kaç kişi alır?

Hadi onu bırakın, Ural ne kadar satıyor? HD ve Ural'in değeri ve ciro farkı arasındaki uçurumdan haberiniz var mı?

Sıfır veriyle kocaman şirketlere kahve ağzıyla ayar vermenin dayanılmaz zevkini küçümseyerek saygısızlık yapmamışımdır umarım :)
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Allah'tan HD size güvenip iş yapmıyor :) Satacak olsa yapar. "Aaaa çok otantikmiş" deyip kimsenin almayacağını bildikleri için üretmiyorlar.

Ve tabii ki çağa ayak uydurmasına gerek var. Yoksa Avrupa'da nasıl motosiklet satacak emisyon kurallarına uymadan?

Resimdeki flathead taş çatlasın 25 beygir üretiyor, ama yakıt tüketimi muhtemelen yüz beygirlik yeni motordan fazla. Ağırlığı da hesaba katın... Kaç kişi alır?

Hadi onu bırakın, Ural ne kadar satıyor? HD ve Ural'in değeri ve ciro farkı arasındaki uçurumdan haberiniz var mı?

Sıfır veriyle kocaman şirketlere kahve ağzıyla ayar vermenin dayanılmaz zevkini küçümseyerek saygısızlık yapmamışımdır umarım :)

Gücün, yakıt tasarrufunun, ağırlığının birebir aynı üretilmesinden bahsetmiyordur. Bu görüntüde gayet teknolojik bir makine yapabilirler şahsen eski HDleri daytonada yarışanlar.. Şimdikilere bedel sayarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eski motorsikletlere sevmekten daha doğal bir şey yok. Neleri sevenler var dünyada :)

Yanlış olan, "dediğimi üretseler hasılatı toplarlar" türü bilinçsiz, saçma ifadeler...

Bu arada bence de hem shovel, hem de knuckle head'in sesi süper. Ancak yenisi de hiç fena değil:

http://soundcloud.com/user-57768802/new-hd-engine-sound-clip

Basınca çalışması da cabası :)

HD, neyi yenileyip, neye dokunmaması gerektiğini çok iyi seçmiş. VROD serisi önemli bir deneyim oldu onlar için.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Eski motorsikletlere sevmekten daha doğal bir şey yok. Neleri sevenler var dünyada :)

Yanlış olan, "dediğimi üretseler hasılatı toplarlar" türü bilinçsiz, saçma ifadeler...

Bu arada bence de hem shovel, hem de knuckle head'in sesi süper. Ancak yenisi de hiç fena değil:

http://soundcloud.com/user-57768802/new-hd-engine-sound-clip

Basınca çalışması da cabası :)

HD, neyi yenileyip, neye dokunmaması gerektiğini çok iyi seçmiş. VROD serisi önemli bir deneyim oldu onlar için.

yazılacak çok şey varda gerek görmüyorum hasmet :) al sana seveceğin bi ses

 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Bu harley her sene aynı motorlari uretip yeni tasarım diye yutturuyor mu ne? Track motorla biraz heyecanlandirmisti gerisi gelmedi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkes aynı motoru üretiyor. Hepsi bir şeyler deniyor ama çoğu tutmuyor tabi. HD Buell çıkardı bir ara. Şimdi elektrikli modeller deniyor. Ama geniş Amerikan pazarı yetiyor HD'ye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst