- Katılım
- 29 Haz 2014
- Mesajlar
- 80
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar;
Uzun zamandır inanılmaz sinir olduğum bir konu var. Genellikle tem üzerinde emniyet şeridinde giderken arkadan gelen motosikletler öndeki motosikleti solluyor. ok. Bunda bir sorun yok ancak zaten normal şerit olmayan emniyet şeridinde bunu yaparken öndekine korna çalmak çok zor olmasa gerek. Bu sabah gs 1200 kullanan biri resmen gidonun tozunu aldı geçti. Hayırdır sen diyince aynana bak diyor. Ruh hastası falan olmak gerek sanırım böyle bir tepki için. Emniyet şeridinde giderken arkamdan daha ziyade önüme atlayabilecek araçları takip ediyorum. Haliyle arkamı fark etmediğim oluyor. Kornayı duyar duymaz sağa yanaşıyorum. Açıkcası kime neyin havası bu seni solladım diye düşünmeden edemiyorum! fark etmediğim için sola yanaşsam ikimiz içinde şenlik olucak resmen. Ne olur birbirimizi sollarken korna çalalım...
Uzun zamandır inanılmaz sinir olduğum bir konu var. Genellikle tem üzerinde emniyet şeridinde giderken arkadan gelen motosikletler öndeki motosikleti solluyor. ok. Bunda bir sorun yok ancak zaten normal şerit olmayan emniyet şeridinde bunu yaparken öndekine korna çalmak çok zor olmasa gerek. Bu sabah gs 1200 kullanan biri resmen gidonun tozunu aldı geçti. Hayırdır sen diyince aynana bak diyor. Ruh hastası falan olmak gerek sanırım böyle bir tepki için. Emniyet şeridinde giderken arkamdan daha ziyade önüme atlayabilecek araçları takip ediyorum. Haliyle arkamı fark etmediğim oluyor. Kornayı duyar duymaz sağa yanaşıyorum. Açıkcası kime neyin havası bu seni solladım diye düşünmeden edemiyorum! fark etmediğim için sola yanaşsam ikimiz içinde şenlik olucak resmen. Ne olur birbirimizi sollarken korna çalalım...