Geçende tekirdağın girişinde çanakale tarafından olan girişte motorun üzerine hafif yatmış 150-160 en sol şeritden gidiyorum.
Havada acaip de rüzgar var , rüzgar beni sol şeritin sağ tarafına doğru attı ,
İyi aile çocuğu olan bir merso lu ga..t kendisine yol verdiği zanederek o ufacık aracıktan sıfır olarak geçti ,
Merso ile aramda 10cm en fazla 20cm görünce yüregim ağzıma geldi ,koltukda hafif bir nemlenme yani
Sonra bu hayvan oğlu hayvan çevre yolundan devam etmedi tekirdağ sapagından içeri girdi. Yani bu it oğlu it 3-4 KM için beni o tehlikeye atmış,
Takip edip aynasını eline vermeyi düşündüm ama bana yakışmaz diye yapmadım ama hala içimde acaba aynasını eline versek de kendisine ders mi olsaydı diye düşünüyorum , Bir musibet bin nasihatdan evladır, ilk ışıkta hatasını anlat ikinci ışıkta aynayı ver eline vın...
Şehir içine girince her türlü o aynayı eline alırdı şehirde ışık süreleri hem çok uzun hemde trafik sıkışık oluyor.
Hala acaba aynayı eline versemiydik diye düşünüyorum