Neden Sürekli Motorcular Sıkıştırılıyor (Empati)

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla sağ şeritten gidiyorsam yoldan çekilmek zorunda değilim, hiç sallamam geçmek isteyen sollayıp geçer. Kaç sefer böyle arkama dayanana elimle sola geç diye işaret ettim, geçti gitti. Olay çıkarmak isteyen olursa onunla da istediği şekilde anlaşırım.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Hani hiç ayak basılmamış karlı bir alan görürsün ve atarsın kendini içine yatarsın, yuvarlanırsın, çocukça her yerine iz bırakıp bozmak istersin..

Boş yolu görünce bizim motorcular da böyle hissediyor sanırım,
La şu şeridi de kullanayım,
bunu da kullanayım,
burada hiç gitmedi bu lastikler...

Her taraf boş ama sağdan gitmek EGO`muza yakışmaz.. Orta şeritten 70 km/h ile yardırmak lazım..

Arkadan süratli gelende sana göre şerit değiştirmeli. Neden ? Çünkü her yer boş..
O adam sen önüne çıkana kadar düz gidiyordu..
Senden hızlılar varsa bil ki yanlış şeritte yanlış sürat ile seyir halindesin ve aynayı takarım sana..

Sonrada ben gibilerin arabasının 2 kere aynası kırılır..

Şehir içinde ışıklara bir öküz yanaşıyor, yol 2 şerit ama adamın ne sağına nede soluna girebiliyorsun. Ortalama duruyor.
Sen istediğin kadar bu ülkeye 8 şeritli yol yap yol kullanımını bilmeyen bu öküzlere dar gelir.


eren3736 ben olaydım 3. aynayı da sana takar geçerdim.
Sağ şerit senin, 3. şerit değil..

Sen ne saçmalıyorsun ben ne yazmışım sen neyden bahsediyorsun yok karlı bir alan görürsün yuvarlanırsın felan. Ben o yolun her metresini biliyorum bir bildiğim varki 3.şeritten gidiyorum sağ taraftan devamlı yol ayrımları çıkıyor 80 le giderken yolu kaçırıp şerit değiştirmeye çalışırken refüje girmek istemediğimden 3.şeritteyim . Ne tarafınla okuyosun bilmiyorum ama yol bomboş dedim solumda iki şerit boş yani o ıssız yolda adam benle yapışık şekilde 1 km kadar gitti
Lafa bak 'O adam sen önüne çıkana kadar düz gidiyordu' Böyle bir saçmalık olabilirmi ya bu neyin kafası .Sanki ben 50 ile gidiyorum. Sırf o adam direksiyonu biraz çevirmesin yorulmasın diye ben 4 ŞERİTLİ yolda en sağda neden tehlike alıyım. Neden o adama demiyosun kardeşim sen 80 üzeri hızda gideceksen sol iki şeritten birini kullan diye

Ulan sabah sabah şu yazdıklarınla akşamki arabadan daha çok sinirimi bozdun varya sana ne desem boş beynin kadar boş. Umarım birgün trafikte karşılaşırız yada bir motora takmaya çalışırken bariyerler sana takar da burdan konularına başsağlığı yazarız..
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Adam gibi adam Metahan(dro^^) , son ahvallere ilişkin empati üzerine bişeyler çızıktırmadan evvel bi arayayım didim , (huyum kurusun ben bunu hep yapmaya çalışıyorum) taam olmasada aşağı yokarı gündeme uygun bişeyler yazılmış , okunsun bari.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Yeni moda oldu artik her kafasina go pro takan youtuber olup macera aradigi icin maalesef motosikletlilere tepki daha da artiyor,gecen elemanin biri kafasinda kamerayla basbakanlik konvoyunun arasina girmeye calisiyor sagindan konvoy araclarini gecmeye calisiyordu durum boyle olunca hersey mubah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçende tekirdağın girişinde çanakale tarafından olan girişte motorun üzerine hafif yatmış 150-160 en sol şeritden gidiyorum.
Havada acaip de rüzgar var , rüzgar beni sol şeritin sağ tarafına doğru attı ,

İyi aile çocuğu olan bir merso lu ga..t kendisine yol verdiği zanederek o ufacık aracıktan sıfır olarak geçti ,

Merso ile aramda 10cm en fazla 20cm görünce yüregim ağzıma geldi ,koltukda hafif bir nemlenme yani :(

Sonra bu hayvan oğlu hayvan çevre yolundan devam etmedi tekirdağ sapagından içeri girdi. Yani bu it oğlu it 3-4 KM için beni o tehlikeye atmış,
Takip edip aynasını eline vermeyi düşündüm ama bana yakışmaz diye yapmadım ama hala içimde acaba aynasını eline versek de kendisine ders mi olsaydı diye düşünüyorum , Bir musibet bin nasihatdan evladır, ilk ışıkta hatasını anlat ikinci ışıkta aynayı ver eline vın...

Şehir içine girince her türlü o aynayı eline alırdı şehirde ışık süreleri hem çok uzun hemde trafik sıkışık oluyor.

Hala acaba aynayı eline versemiydik diye düşünüyorum
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Geçende tekirdağın girişinde çanakale tarafından olan girişte motorun üzerine hafif yatmış 150-160 en sol şeritden gidiyorum.
Havada acaip de rüzgar var , rüzgar beni sol şeritin sağ tarafına doğru attı ,

İyi aile çocuğu olan bir merso lu ga..t kendisine yol verdiği zanederek o ufacık aracıktan sıfır olarak geçti ,

Merso ile aramda 10cm en fazla 20cm görünce yüregim ağzıma geldi ,koltukda hafif bir nemlenme yani :(

Sonra bu hayvan oğlu hayvan çevre yolundan devam etmedi tekirdağ sapagından içeri girdi. Yani bu it oğlu it 3-4 KM için beni o tehlikeye atmış,
Takip edip aynasını eline vermeyi düşündüm ama bana yakışmaz diye yapmadım ama hala içimde acaba aynasını eline versek de kendisine ders mi olsaydı diye düşünüyorum , Bir musibet bin nasihatdan evladır, ilk ışıkta hatasını anlat ikinci ışıkta aynayı ver eline vın...

Şehir içine girince her türlü o aynayı eline alırdı şehirde ışık süreleri hem çok uzun hemde trafik sıkışık oluyor.

Hala acaba aynayı eline versemiydik diye düşünüyorum

Madem aynasını indircek fırsatın vardı hattasını söylicek fırsatında vardır baktın atar gider ver eline o zaman :p

Her zaman önce insanlık sonra orman kanunları :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst