Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
16
Yamaha nın orjinal rulmanlarına bak hocam, gerçi onları da Japonjların ünlü rulman üreticisi üretiyor.



Fransız SKF taktık hocam o vardı imkan dahilinde. Yalnız fark etmemişim çok kasmış eski rulmanlar. Resmen motor altımda rahat durmuyor öyle hızlandı. Rahatladı hayvan. :mrgreen:
 
Katılım
10 Ağu 2016
Mesajlar
5
2000 model 650 dragstar ariza yardimi lutfen..motor soguduktan sonra bujilere elektrik gelmiyor..zorlaya zorlaya uzun muddet marsa baariktan sonra calisiyor sonra bir sorun yok ama sogukken bujilere elektrik gitmiyor
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
2000 model 650 dragstar ariza yardimi lutfen..motor soguduktan sonra bujilere elektrik gelmiyor..zorlaya zorlaya uzun muddet marsa baariktan sonra calisiyor sonra bir sorun yok ama sogukken bujilere elektrik gitmiyor

yeni aküyle denedin mi? yeni aküde de aynı sorun varsa konjektör statör değerlerine bakın..
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
8
Merhaba herkese,
Benim motorun farları uzun kısa yapan anahtarı bozuldu. Kısaları yanıyor ama uzuna geçmiyor artık, anahtar ölmüş dedi usta. Uzun olarak sis farları bağlı idi. Onun ısısı yüzünden düğme ve kablolar zarar görmüş dediğine göre. O kütüklüğü komple değiştirmeden sadece düğmeyi bulabileceğim bildiğiniz bir yer var mı acaba? Bir saattir nette araştırıyorum hep takım olarak mevcut... Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlar ben bu motoru almak istiyorum ikinci elden. Bütçem 15-16 bin tl. 2017 mart ayında almayı düşünüyorum, kışın fiyatlar düşük oluyor diyorlar. Sizce bu bütçeye güzel bir dragstar 650 bulabilir miyim? Yoksa beni üzer mi?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Arkadaşlar ben bu motoru almak istiyorum ikinci elden. Bütçem 15-16 bin tl. 2017 mart ayında almayı düşünüyorum, kışın fiyatlar düşük oluyor diyorlar. Sizce bu bütçeye güzel bir dragstar 650 bulabilir miyim? Yoksa beni üzer mi?

Arkadaşım 14 bin km de tertemiz buldu kışın ama motor sürekli yattığı için baya bir bakım parası harcadı :)
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
6
Arkadaşım 14 bin km de tertemiz buldu kışın ama motor sürekli yattığı için baya bir bakım parası harcadı :)

14 binde iyi bulmus. Benim butcem 15 bin tl oldugu icin genelde en az 50 bin km var, o yuzden merak ettim ikinci el 50 bin km ustu makineye 15 bin verilir mi?
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
8
Merhaba herkese,
Benim motorun farları uzun kısa yapan anahtarı bozuldu. Kısaları yanıyor ama uzuna geçmiyor artık, anahtar ölmüş dedi usta. Uzun olarak sis farları bağlı idi. Onun ısısı yüzünden düğme ve kablolar zarar görmüş dediğine göre. O kütüklüğü komple değiştirmeden sadece düğmeyi bulabileceğim bildiğiniz bir yer var mı acaba? Bir saattir nette araştırıyorum hep takım olarak mevcut... Teşekkürler şimdiden.

Arkadaşlar yok mu bilgisi olan kimse...
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
9
2004 model dragstarımın yagını degiştirdim 10-40 castrol filtreyi yeniledim hava filtresini yeniledim karbüratör ayarı yapıldı ve manifold lastikleri degişti yinede motosikletim 140kmh tan fazlasına çıkamıyor sebebi nedir yardımcı olabilecek varmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

yardımcı olurmusun abi
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
2004 model dragstarımın yagını degiştirdim 10-40 castrol filtreyi yeniledim hava filtresini yeniledim karbüratör ayarı yapıldı ve manifold lastikleri degişti yinede motosikletim 140kmh tan fazlasına çıkamıyor sebebi nedir yardımcı olabilecek varmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

yardımcı olurmusun abi

Debriyaj bağırıyor mu son süretinde :) 140 da iyidir yetmiyor mu hocam ya, 150 üstünde gidonu bile çeviremiyorsun motorda, en fazla 120 iyidir Allah korusun...
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
9
:)olsun abi nekadar sürat motoru olmasada daha fazla sürate erişebilecek kapasitesi olan bi motor bide sen ibreyi sona dayadım diyince :) muhtemelen debriyaj balatası bitiktir dedigin gibi çünkü kalkarkenden bile boş bi bagırma gelmiyo degil motordan teşekkür ettim abi :)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
hız konusuna değinmişken bende 170 gördüm ki daha gidicek gibiydi.musait bir yolda 180i görür diye düşünüyorum.
fakat makinamın kalkısı belkıde alıstıgım ıcın bılemıyorum yavas gelıyor.
devrım abı buna sebeb olabılecek mekanık bır durum olabılır mı ?

bu arada yakın bır arkadasıma 2000model sport aldık.onun soyledıgıne gore full depo devırlı kullanımda 350km kadar gıtmıs.bana pek mumkunmus gıbı gelmedı.sehır ıcı devırlı kullanımda 250km yapabılıyorum ben full depo.
yakıt konusunda uzunyolda benzer performans alabılen oldumu?
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
9
benim şehir içi ortalama 220de yedege düşüyor uzun yolda tam benzin bitene kadar 320yi gördüm
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlar ben bu yakıt konusunda 250 km diyince anlamıyorum, öğrenciyiz haftalık bir depo götürür mü rahatlıkla? 50 liraya bir haftayı kapatabilir miyiz?
 
Katılım
22 Ağu 2016
Mesajlar
16
selamlar. dragstar 650 ye 3.1 lt yağ koyulduğunu biliyordum fakat geçenlerde yağ değiştirirken yağ haznesinin üzerinde 2.6 lt yazdığını gördüm ve bu sefer 2.6 lt yağ doldurdum ve öyle kullanıyorum birkaç hahtadır. herhangi bir sorun yaşamadım o konuda. zaten daha öncesinde 3.1 lt yağ dolduruyordum ve motorun altından bayağı yağ aktı zamanla. konu hakkında net bilgisi olan var mı acaba???
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
9
aynısı bendede olmuştu normalde edigin gibi 2.6lt ama yag filtresini yenilersen biraz daha fazla koyman icab ediyor filtreden dolayı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst