Mondial 175 Masti-X - 150 MG Superboy-X

Katılım
2 Tem 2016
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba ben Mondialden motor alacağım aklımda175 Masti-X veya 150 MG Superboy-X var sizce hangisini almalıyım? Sizlere karşılaştırmasını ve birkaç fotoğrafını göstereceğim.

Karşılaştırma:

OEdWNP.png


150 MG Superboy-X :

4_36d2c.png


4_a9cda.png


Site Link: Tıkla

175 Masti-X :

4_822fc.png


4_fba07.png


Tıkla

Arkadaşlar sizce hangisini almalıyım hangisi daha iyidir ve ben babamla binicem motora yaklaşık haftada 1 kere 50 km yol gidicez yolun yarısından çoğu yokuş yukarıya bir sıkıntı vs. çıkartır mı? Lütfen bilgilendirir misiniz arkadaşlar
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
131
Superboy X daha iyi Masti ye göre Mastinin lasitkleri çok ince. Yani yinede tercih meselesi. 100cc olanlarından bak istersen onlara 150 cc kitler var hem sana MTV siz gelmiş olur. Ama bence Z-One 150 veya 180S bak daha yerinde motosiklet diğerlerine göre. Rodajını doğru yaptıktan sonra sorun çıkartmaz en azından ben görmedim daha.
 
Katılım
2 Tem 2016
Mesajlar
14
Superboy X daha iyi Masti ye göre Mastinin lasitkleri çok ince. Yani yinede tercih meselesi. 100cc olanlarından bak istersen onlara 150 cc kitler var hem sana MTV siz gelmiş olur. Ama bence Z-One 150 veya 180S bak daha yerinde motosiklet diğerlerine göre. Rodajını doğru yaptıktan sonra sorun çıkartmaz en azından ben görmedim daha.

Kitler ve MTV konusunu açar mısın kardeşim biraz daha?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kitler ve MTV konusunu açar mısın kardeşim biraz daha?
Üst kapağı ve silindiri değiştirmen lazım. Ustaya da para verince zaten neredeyse 3 yıllık MTV gitmiş olacak. Krank'ın orjinal 150'liklere göre zayıf kalacak, zorlarsan krank kol çıkarır. Sen al 150 Superboy-X'ini, kafan rahat bin.
 
Katılım
2 Tem 2016
Mesajlar
14
Üst kapağı ve silindiri değiştirmen lazım. Ustaya da para verince zaten neredeyse 3 yıllık MTV gitmiş olacak. Krank'ın orjinal 150'liklere göre zayıf kalacak, zorlarsan krank kol çıkarır. Sen al 150 Superboy-X'ini, kafan rahat bin.

Yorumun için teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

Bir de Superboy-X in lastikleri dublex mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst