R25, Ninja 300, RC390, CBR500R Sizce Hangisi?

Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
bu motoru geç derim. 14.500 km yapmış lastikleri 500r lsatiği ölçülerine getirmiş. Egzoz da çakmadır sanırım. Ve aşırı temiz duruyor . manetler falan değişmiş. Gazlanmış anlıcan. Sen aksesuarsız 3-5 bin arası bir motor al zamanla zevkine göre aksesuar alırsın. Motor temiz olsun.

Anladım, peki şöyle bişi alsam kendim taktırsam egzosu nasıl olur? kmde pek yok 2 yıl sonrada satarım sanırım yeni lastiğide var hem 2016 model yani.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acil-satilik-322357646/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Sanırım aldıktan iki ay sonra değiştirmeyi düşüneceğin bir motor alıyorsun :)
Hayırlı olsun şimdiden kardeşim ...
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
Sanırım aldıktan iki ay sonra değiştirmeyi düşüneceğin bir motor alıyorsun :)
Hayırlı olsun şimdiden kardeşim ...

Ninja 300'le alakalı aradım biraz önce konuştum bugün akşama cevahirin önünde buluşucaz kendisinin xmax 250'si varmış kendisine 300cc yetersiz geliyormuş o yüzden satıyormuş.

Telefonda konuştuk dediği kadarıyla motoru bir abisinden almış o satan kişide büyük motorcuymuş adam öyle boş motorlara bulaşacak biri değil dedi benden ondan aldım ama bana yetersiz geldi satıp mt 07 almak istiyorum dedi.

Motorun grenajında çizik var kırık çatlak falan yok dedi sadece cizik varmış, motorun manetleri duruyormuş kendisi bıçaklı manet diye bişile değiştirmiş.

Motorun grenajı falan her şeyi orjinal gelip bak gör dedi ekspertize sokmayı söyledim tabi yaptırabilirsin dedi konuşması güven verdi ama ekspere verecek para yok bende açıkçası 150 200 veremem şimdi boş yere.

Gideyim bakıyım arkadaşımla içime sinerse kenara koyucam yarında beylikdüzüne rc 390'ı kullanmaya gidicem bakıcam hangisi güzel gelirse onu alcıam.

R25 yetmez bana sıkılırım.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
ama 500r bunların hepsini deler. Şehir içinde ağır kalır ama. 194 kilo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

Benim oturduğum yerde ama motor yana yatmıoş yani düşen motoru napıyım ben. Paraya yazık :D

bu videoda aklının köşesinde dursun bana göre tek eksisi kilosu boy kısa olduğundan beni zorluyor şehir içinde . Zorluyor derken cbr 250 ye göre kıyaslıyorum cbr 250 oyuncak gibi kullanıyorsun şehir içinde. Parçasıda ucuz ohh mis. Ninjda da paran olsa bu sefer parça beklersin 1 ay bunlar kenarda hep kalsın sonra ben bilmiyodum bilsem almazdım falan deme. Ha fazla yakmasını yazmıyorum bile.
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
ama 500r bunların hepsini deler. Şehir içinde ağır kalır ama. 194 kilo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------



bu videoda aklının köşesinde dursun bana göre tek eksisi kilosu boy kısa olduğundan beni zorluyor şehir içinde . Zorluyor derken cbr 250 ye göre kıyaslıyorum cbr 250 oyuncak gibi kullanıyorsun şehir içinde. Parçasıda ucuz ohh mis. Ninjda da paran olsa bu sefer parça beklersin 1 ay bunlar kenarda hep kalsın sonra ben bilmiyodum bilsem almazdım falan deme. Ha fazla yakmasını yazmıyorum bile.
https://www.youtube.com/watch?v=whXJqwQc0LQ

Bana hantal geliyor 500r herkes öyle söyledi kullanan kişiler vs ninja 300ler solluyormuş.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Bana hantal geliyor 500r herkes öyle söyledi kullanan kişiler vs ninja 300ler solluyormuş.

doğrudur benle bi karşılaşsa o ninjalar, neyse haklılar o kadar para vermişler tabi altta kalmazlar. Video fake değil bu arada. Bende cbr 250 ile deldim bugün 1 tane cbr 500r 4.500 devire kadar cbr 250 gibi ondan böyle efsaneler çıkıyor haliyle. O ninjalarda bu şekilde geçmiştir .
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
doğrudur benle bi karşılaşsa o ninjalar, neyse haklılar o kadar para vermişler tabi altta kalmazlar. Video fake değil bu arada. Bende cbr 250 ile deldim bugün 1 tane cbr 500r 4.500 devire kadar cbr 250 gibi ondan böyle efsaneler çıkıyor haliyle. O ninjalarda bu şekilde geçmiştir .
https://www.youtube.com/watch?v=LetfnlGWLxc

Hocam önden giden cbr 250'mi? eğer oysa zaten ilerdiye yavaşladığı için motoru süren kişi geçti. Ama giden kişi 500r sa ona bişi diyemem.

Yanlız Cbr 250 tabii ki 500'den daha ezik olucak yani mantıken. ama son sürati belli kesiciye giriyo r25 yada ninja 300 düz yolda basarken bence alır diye düşünüyorum.

Zaten 500 den nefret ediyorum bu kadar göze hitap etmeyen bir tasarımı olamaz iğrenç ötesi ama 2016 olanına aşığım ve 26 bintl param yok :D

neyse 500 almam zaten bedava verseler :D o tasarım berbat bana göre.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
133
Ben bunlardan birini alacak olsam Ninja 300 alırdım. Motorun heyecan verici bir görüntüsü var. Gidişini bilemem tabi :)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Hocam önden giden cbr 250'mi? eğer oysa zaten ilerdiye yavaşladığı için motoru süren kişi geçti. Ama giden kişi 500r sa ona bişi diyemem.

Yanlız Cbr 250 tabii ki 500'den daha ezik olucak yani mantıken. ama son sürati belli kesiciye giriyo r25 yada ninja 300 düz yolda basarken bence alır diye düşünüyorum.

Zaten 500 den nefret ediyorum bu kadar göze hitap etmeyen bir tasarımı olamaz iğrenç ötesi ama 2016 olanına aşığım ve 26 bintl param yok :D

neyse 500 almam zaten bedava verseler :D o tasarım berbat bana göre.

kamera bende ve 250 var işe gidiyorum. Alacaksan Ninja 300 SE al bari .
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Arkadaşlar ben kime inanacağımı şaşırdım herkes farklı motorları savunuyorlar, ninja cbr500den iyi diyorlar, başka biri geliyor cbr500 en iyi ivmelenen motor diyor diyerleri o hızlara çıkmak için kıçını yırtıyor diyor. Ben kimin sözüne güvenicem ki herkes farklı bir şey diyor arada derede kalıyorum.

binene sorucan tabi. Şu bi gerçek ninja , 500 le birlikte yürümek istediğinde enaz 2 litre fazla yakacak 100km de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------

biri 8500 devir diğeri 13000 devir çeviriyor.
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
Gençler bugün gittim motoru gördüm el sıkıştık kısmetse en uygun yani iş dolayısıyla uygun olduğumuz sürede noter falan işleri halledicez.

Motorun tipine bayıldım yani canlı görmeniz lazım. Ninja 300'ü canlı gördüm fakat rc 390 çok fazla etkiledi...
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Yanlış
Cb500f ile 130 160 arası kocaeli ye gittiğimizde ayni yaktık.

top speed demek istedim. Yada kapışma sabit hız değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------

Gençler bugün gittim motoru gördüm el sıkıştık kısmetse en uygun yani iş dolayısıyla uygun olduğumuz sürede noter falan işleri halledicez.

Motorun tipine bayıldım yani canlı görmeniz lazım. Ninja 300'ü canlı gördüm fakat rc 390 çok fazla etkiledi...

Şu aşağıdaki linklere bir bak sonra şaşırma .

0-140 hızlanmada 2,4 saniye fark var. yani 140 a çıktığınızda kalkış yapıp arada 95metrecik kadar fark olacak çokta fazla değilmiş :p

http://www.motorradonline.de/vergle...schein-im-test-honda-cbr-500-r/449456?seite=2
http://www.motorradonline.de/vergle...ein-im-test-kawasaki-ninja-300/449456?seite=9

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------

top speed demek istedim. Yada kapışma sabit hız değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------



Şu aşağıdaki linklere bir bak sonra şaşırma .

0-140 hızlanmada 2,4 saniye fark var. yani 140 a çıktığınızda kalkış yapıp arada 95metrecik kadar fark olacak çokta fazla değilmiş :p

http://www.motorradonline.de/vergle...schein-im-test-honda-cbr-500-r/449456?seite=2
http://www.motorradonline.de/vergle...ein-im-test-kawasaki-ninja-300/449456?seite=9

ninja 300 benimde beğendiğim bir motor ama benim felsefeme aykırı, motoru kötülemek gibi bir durumum da yok bariz efsane bir motor. Ama sağda solda 500r ı solluyormuş falan denilince sessiz kalamıyorum. Alana da satanda hayırlı olsun.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
o kdar para absız motosıklet şaşırdım. ben bile cbr 250r yerine pulsar 200 rs alcam sırf abs nedeniyle. abs tadı damağımda kaldı :D
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
o kdar para absız motosıklet şaşırdım. ben bile cbr 250r yerine pulsar 200 rs alcam sırf abs nedeniyle. abs tadı damağımda kaldı :D

şu an ne motorunuz var göremedim ama Honda kalitesini yabana atmayın 250r için abs çok çok şart değil bence. r25 - ninja için yorum yapamam.
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
197
top speed demek istedim. Yada kapışma sabit hız değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------



Şu aşağıdaki linklere bir bak sonra şaşırma .

0-140 hızlanmada 2,4 saniye fark var. yani 140 a çıktığınızda kalkış yapıp arada 95metrecik kadar fark olacak çokta fazla değilmiş :p

http://www.motorradonline.de/vergle...schein-im-test-honda-cbr-500-r/449456?seite=2
http://www.motorradonline.de/vergle...ein-im-test-kawasaki-ninja-300/449456?seite=9



Bunu paylastiginiz iyi oldu. MT-07 ve ER6-N varken CB500F'e o kadar verilir mi diyordum ama hizlanma anlaminda ER6-N ayarinda (hatta daha iyi) oldugunu ogrenmek iyi oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst