R25, Ninja 300, RC390, CBR500R Sizce Hangisi?

Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Kagit ustunde motor alinmaz.. popon o seleye degecek mumkunse kisa mesafe surcen, deniycen test etcen..
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
tam benim açmak istediğim konu. tam hem de. rc 390 veya cbr 500r düşünüyorum ben de. arkadaşım ben şahsen rc 390 almaya karar verdim. abs kaydırmalı debriyaj falan güzel makina. kaydırmalı debriyajı nerde kullanacaksın falan diyorlar ama ben motosikleti ulaşım için kullanmıyorum virajlar çok çok yüksek devirde giriyorum şehir dışı yollarda. he aynı zamanda ktm ufak falan demişsiniz fakat şu an cbr 250 kullanıyorum ve ktm rc390 a çok daha rahat sığmıştım. oturuş pozisyonu falan rahattı yani. boyum 1.98
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 500 varken bu saydıklarının lafı olmaz.Gitmiyor diyene bakma onlar muhtemelen son hız için konuşuyordur. Kalıp olarak güzel alet albenisi var.Diğer saydıkların yanında oyuncak kalır.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Kagit ustunde motor alinmaz.. popon o seleye degecek mumkunse kisa mesafe surcen, deniycen test etcen..

awsım doğru söylemiş. hele ki test sürüşü yapmadan sakın sakın alma. ben zamanında kağıt üstünde bi makina almıştım ağlaya ağlaya varmıştım eve
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Lan hangisini desem acaba hepside güzel makineler... :silent: E) HEPİSİ...:cat:
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
Arkadaşlar çok acil yardım gerekiyor. Biliyorum konu üzerinden çok zaman geçti ama şimdi şu konu hakkında fikirinizi almam gereiyor 2 tane ilan var yardımcı olun.

Ninja 300: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-yaza-formda-girin-ninja300-323315070/detay/
KTM RC390: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-sahibinden-kazasiz-ktm-rc390-322446881/detay/

Ninjanın sahibi ile görüştüm bugün cevahirin önünde buluşucaz motoruna bakıcam yürüründe sorun falan yoksa almayı düşünüyorum grenajlarda ki sürtme çizikler önemli değilse tabi ona göre indirimde alıcam.

Yalnız kafamı kurcalıyor rc390 hem daha güçlü torklu ve 2014 2 ci çeyrekte üretildiği için 2015'e giriyor kaydırmalı debriyajlı falan.

Ama aynı özellikler kawasakidede var kafam çok karışık ne öneriyorsunuz bana?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu ikisi arasında nasıl kalıyorsun anlamadım ? Ninja'nın çizikleri var diyor, manet değişti diyor ve bir tane bile yakından çekilmiş fotoğrafı yok. Motor yatmış yani... Ayrıca yanlış mı görüyorum bilmiyorum ama selesi de kırmızı. Orjinal değilse böyle bir motorun selesinin değişmiş olması bana gore falsodur. KTM ise gerçekten temiz görünüyor. Burada Ninja'nın tek avantajı çift silindirli ve titreşimsiz olmasıdır.

Ben olsam ikisini de almam.
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
Bu ikisi arasında nasıl kalıyorsun anlamadım ? Ninja'nın çizikleri var diyor, manet değişti diyor ve bir tane bile yakından çekilmiş fotoğrafı yok. Motor yatmış yani... Ayrıca yanlış mı görüyorum bilmiyorum ama selesi de kırmızı. Orjinal değilse böyle bir motorun selesinin değişmiş olması bana gore falsodur. KTM ise gerçekten temiz görünüyor. Burada Ninja'nın tek avantajı çift silindirli ve titreşimsiz olmasıdır.

Ben olsam ikisini de almam.

İkisinlede konuştum rc 390 çok temiz sahibi güven veriyor iyi biri. Ninja 300'ün sahibi biraz apaçi gibi geldi gözüme motoruda kazalı gibi gözükmekte büyük ihtimal virajda düşürmüşlerdir sele değişmiştir galiba işte manet falan değiştiğine göre salam düştü anlaşılan :D ama adam akıllıda 27 bin kmde var ninha 300 onuda elden çıkartırken ölü fiyatına gider o makinaya 2 yıl binilmez max 10 15 de almam lazım motor.

Neden rc390'ı almam dediniz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

Evet arkadaşlar canlandıralım lütfen cevaplar gelsin yardımcı olun :D
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
ninja ve rc390 ı direk sil . Yedek parça ve işletim maliyetleri yüksek. r25 bi yerden sonra kasar. cbr500r aralarında en şekil ve güçlü olanı. tabi sıfır alıcam dersen r25.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

44e0c536-013e-4150-b68d-b0ded8cdabf2.jpg
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Ben 4-5 ay rc390 kullandım, titreşim ilk başta sıkıntı yapmıyor ama sonra çileden çıkarıyor. Sele'yi ya değiştirmek zorundasın ya da kaplatman lazım, aşırı sert. Şehir içinde 5 dk da bir fan açar, cayır cayır sıcak verir. Egzoz sesi aşırı berbat, bi süre sonra kafa bırakmaz. Farlar çok güzel gösteriyor ama bu yüzden önündeki araçların kullanıcılarıyla çoğu kez tartışabilirsin. Yakıt tankı çok küçük, 2 günde bir depo doldurursun. Yıkamak istersin ön rüzgarlığı temizleyemezsin. Bunlar tabi kötü yönleri, iyi yönleri ne dersen viraja iyi giriyordum rc ile, ondan ayrı abs var-kaydırmalı debriyaj var-tork gayet güzel ama binilmez bu motora. Alıcaksan duke al hem zarar etmezsin
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Ben 4-5 ay rc390 kullandım, titreşim ilk başta sıkıntı yapmıyor ama sonra çileden çıkarıyor. Sele'yi ya değiştirmek zorundasın ya da kaplatman lazım, aşırı sert. Şehir içinde 5 dk da bir fan açar, cayır cayır sıcak verir. Egzoz sesi aşırı berbat, bi süre sonra kafa bırakmaz. Farlar çok güzel gösteriyor ama bu yüzden önündeki araçların kullanıcılarıyla çoğu kez tartışabilirsin. Yakıt tankı çok küçük, 2 günde bir depo doldurursun. Yıkamak istersin ön rüzgarlığı temizleyemezsin. Bunlar tabi kötü yönleri, iyi yönleri ne dersen viraja iyi giriyordum rc ile, ondan ayrı abs var-kaydırmalı debriyaj var-tork gayet güzel ama binilmez bu motora. Alıcaksan duke al hem zarar etmezsin

hocam motoru kötülemek istemedim ama sahibi yazmış zaten dezavantajlarını.
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
ninja ve rc390 ı direk sil . Yedek parça ve işletim maliyetleri yüksek. r25 bi yerden sonra kasar. cbr500r aralarında en şekil ve güçlü olanı. tabi sıfır alıcam dersen r25.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

https://img.donanimhaber.com/upfiles/1634358/44e0c536-013e-4150-b68d-b0ded8cdabf2.jpg


Hocam CBR 500r yada Cbf tarzı 500lük olanı almaya maddi olarak gücüm yetmiyor ay sonunu beklemek zorunda kalırım ve bekleyecek gücüm kalmadı artık bunaldım :D hem 500'ün 2016 modelinden aşağısı çok çirkin geliyor bana.

R25 düşünüyorum ama şimdi 20 bazında beygir ve torka sahipken o fiyata r 390 alabiliyorum ve rc 390'nın 40 larda beygiri 35lerde torku var.

Şimdi abi nerdeyse kağıt üzerinde yarı yarıya fark var 2 katı güçlü motoru aynı paraya almak varken neden r25 alıyım ki? vergi mergi sorun değil benim için parça marça sorun yaratmazda r25'de çok hoşuma gidiyor sesi şekli falan filan fakat ninja 300de kafamı çeliyor.

Yani şöyle izah ediyim r25 almak istiyorum yanlız ninja 300 alabilecek durumum var işte bir sürü artısı var ninja 300'ün r25'e göre. Ninja 300'ü alıcağıma aynı özelliklere sahip rc 390 var ve daha güçlü daha beygirli diye düşünüyorum.

Son alabileceğim ve en güçlü bütün özelliklere sahip rc 390 var. Sesi kötü selesi kötü fan açma zımbırtısı varmış böyle eksi yanlarıda var.

Bir döngü içerisine girdim kafam çok karışık. 3 motorda karşımda olsa binip gezip gelsem işte o zaman kararımı söyleyebilicem ama internetten araştırdıklarıma göre hareket edebiliyorum bunlarda beni rc 390'a götürüyor.

R25 de istiyorum ama işte yine aynı şeyleri yazıcam aradaki farklar falan filan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

Ben 4-5 ay rc390 kullandım, titreşim ilk başta sıkıntı yapmıyor ama sonra çileden çıkarıyor. Sele'yi ya değiştirmek zorundasın ya da kaplatman lazım, aşırı sert. Şehir içinde 5 dk da bir fan açar, cayır cayır sıcak verir. Egzoz sesi aşırı berbat, bi süre sonra kafa bırakmaz. Farlar çok güzel gösteriyor ama bu yüzden önündeki araçların kullanıcılarıyla çoğu kez tartışabilirsin. Yakıt tankı çok küçük, 2 günde bir depo doldurursun. Yıkamak istersin ön rüzgarlığı temizleyemezsin. Bunlar tabi kötü yönleri, iyi yönleri ne dersen viraja iyi giriyordum rc ile, ondan ayrı abs var-kaydırmalı debriyaj var-tork gayet güzel ama binilmez bu motora. Alıcaksan duke al hem zarar etmezsin

Titreşim TVS Apache 150'den ne kadar fazla titrer? yani daha fazlamı titreyecek? gündüz kullanmıyorum motoru sadece işe eve git gel yapıyorum. Akşam saat 8 den sonra güneş gidince arkadaşlarla buluşup gazlamaya kaçıyoruz akşamları hararet yapıcağına fan açıcağını sanmıyorum açsa bile sorun yok yollar açık soğur hemen basarız :D sele konusunda bir işlem yaptırabilirim o sorun yaratmaz bana, egzos sesi biraz kötü oldu seviyorum normalde egzos sesini ben işte r25 akrapovicli sesine hastayım böyle üst devirlerde r6 tadı veriyor sanki :) her motorun yani n300, r25, rc. bu motorların hepsinin beni çektiği özellikler var.

R25 sesi gösterge paneline hastayım, ninja 300'ün kalıplı olmasına şekline şemalina hastayım, rc 390'ın gücü benim aklımı çeliyor işte yoksa tipi hitap etmiyor gösterge paneli 125 cc çin malları gibi gözüküyor ince küçük falan sesi bok gibi ama gücünün vereceği hazzı düşününce kafam gidiyor.

Böyle salak saçma bir döngü içerisine girdim. Mesela şu https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kazasiz-temiz-siyah-bol-ekstrali-r25-akrapovic%2Cmichelin-vs-321296369/detay r25'e bayıldım arka tekeri 160 yapmış egzosda var bakımlı güzele benziyor indirip fiyatını 14'e bile almaya çalışabilirim ama şimdi ben ağır biriyi mzaten arkaya 160 lastik takmış, 140 lastik var bunda stock, 10 yükseltmek etki yaratmıyormuş ama 20 yapınca sorun oluyormuş dediler lastik başıma sorun açıcakmı? açmayacaksa bu r25'i düşünebilirim aslında fiyatıda uyguna gelmiş olur.

Ama sonra elimde 300, 390 alabilecek para varken gidip r25 alınca yanımdan bu motorlar beni sollayarak geçicekler sonra keşke onu bunu alsaydım diyecem elbette diyecem ama demek istemeyeceğim motor istiyorum yani ben paramız yokken herşeyi kesinleştiriyoruz paramız olunca motor alamıyoruz ne kadar saçma bişidir bu ya.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Hocam CBR 500r yada Cbf tarzı 500lük olanı almaya maddi olarak gücüm yetmiyor ay sonunu beklemek zorunda kalırım ve bekleyecek gücüm kalmadı artık bunaldım :D hem 500'ün 2016 modelinden aşağısı çok çirkin geliyor bana.

R25 düşünüyorum ama şimdi 20 bazında beygir ve torka sahipken o fiyata r 390 alabiliyorum ve rc 390'nın 40 larda beygiri 35lerde torku var.

Şimdi abi nerdeyse kağıt üzerinde yarı yarıya fark var 2 katı güçlü motoru aynı paraya almak varken neden r25 alıyım ki? vergi mergi sorun değil benim için parça marça sorun yaratmazda r25'de çok hoşuma gidiyor sesi şekli falan filan fakat ninja 300de kafamı çeliyor.

Yani şöyle izah ediyim r25 almak istiyorum yanlız ninja 300 alabilecek durumum var işte bir sürü artısı var ninja 300'ün r25'e göre. Ninja 300'ü alıcağıma aynı özelliklere sahip rc 390 var ve daha güçlü daha beygirli diye düşünüyorum.

Son alabileceğim ve en güçlü bütün özelliklere sahip rc 390 var. Sesi kötü selesi kötü fan açma zımbırtısı varmış böyle eksi yanlarıda var.

Bir döngü içerisine girdim kafam çok karışık. 3 motorda karşımda olsa binip gezip gelsem işte o zaman kararımı söyleyebilicem ama internetten araştırdıklarıma göre hareket edebiliyorum bunlarda beni rc 390'a götürüyor.

R25 de istiyorum ama işte yine aynı şeyleri yazıcam aradaki farklar falan filan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------



Titreşim TVS Apache 150'den ne kadar fazla titrer? yani daha fazlamı titreyecek? gündüz kullanmıyorum motoru sadece işe eve git gel yapıyorum. Akşam saat 8 den sonra güneş gidince arkadaşlarla buluşup gazlamaya kaçıyoruz akşamları hararet yapıcağına fan açıcağını sanmıyorum açsa bile sorun yok yollar açık soğur hemen basarız :D sele konusunda bir işlem yaptırabilirim o sorun yaratmaz bana, egzos sesi biraz kötü oldu seviyorum normalde egzos sesini ben işte r25 akrapovicli sesine hastayım böyle üst devirlerde r6 tadı veriyor sanki :) her motorun yani n300, r25, rc. bu motorların hepsinin beni çektiği özellikler var.

R25 sesi gösterge paneline hastayım, ninja 300'ün kalıplı olmasına şekline şemalina hastayım, rc 390'ın gücü benim aklımı çeliyor işte yoksa tipi hitap etmiyor gösterge paneli 125 cc çin malları gibi gözüküyor ince küçük falan sesi bok gibi ama gücünün vereceği hazzı düşününce kafam gidiyor.

Böyle salak saçma bir döngü içerisine girdim. Mesela şu https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kazasiz-temiz-siyah-bol-ekstrali-r25-akrapovic%2Cmichelin-vs-321296369/detay r25'e bayıldım arka tekeri 160 yapmış egzosda var bakımlı güzele benziyor indirip fiyatını 14'e bile almaya çalışabilirim ama şimdi ben ağır biriyi mzaten arkaya 160 lastik takmış, 140 lastik var bunda stock, 10 yükseltmek etki yaratmıyormuş ama 20 yapınca sorun oluyormuş dediler lastik başıma sorun açıcakmı? açmayacaksa bu r25'i düşünebilirim aslında fiyatıda uyguna gelmiş olur.

Ama sonra elimde 300, 390 alabilecek para varken gidip r25 alınca yanımdan bu motorlar beni sollayarak geçicekler sonra keşke onu bunu alsaydım diyecem elbette diyecem ama demek istemeyeceğim motor istiyorum yani ben paramız yokken herşeyi kesinleştiriyoruz paramız olunca motor alamıyoruz ne kadar saçma bişidir bu ya.

baktıkların hep geçiş motoru nihayetinde max 1 sezon binicem minumum zarar edeceğin motoru al derim. Ölç tart .R25 aralrında en mantıklısı yalnız! Hırplanmamış olsuın.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
sen ne istedigini bilmiyorsun dostum motor boyle alınmaz. motoru gordunmu zaten bu benım olmalı demelisin :queen: kalbınden hangısı geciyorsa para biriktir sıfır al. cunku sen bu gidişle o piti piti veya yaşundadır yabundadır mantıgı ile alıcak gibisin :cherry: :cherry:
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
baktıkların hep geçiş motoru nihayetinde max 1 sezon binicem minumum zarar edeceğin motoru al derim. Ölç tart .R25 aralrında en mantıklısı yalnız! Hırplanmamış olsuın.

2 yıl binicem. Peki bu motor nasıl olur? https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kazasiz-temiz-siyah-bol-ekstrali-r25-akrapovic%2Cmichelin-vs-321296369/detay 160 lastik falan akreple falan çok cazbedici oluyo yani :D
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Kardeşim alacaksan r25 al, yoksa ninja al. İkinci el piyasası çok zayıf rc'nin, 4 bin tl zarar ettim ben
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Rc390 performans, donanım ve şekil olarak r25 ve ninja300 den iyi. Oturuş pozisyonu olsun, üzerindeki donanımı olsun herşeyiyle safkan yarış motosikleti. Ben olsam rc390 veya ninja300 tercih ederdim.
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
2 yıl binicem. Peki bu motor nasıl olur? https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kazasiz-temiz-siyah-bol-ekstrali-r25-akrapovic%2Cmichelin-vs-321296369/detay 160 lastik falan akreple falan çok cazbedici oluyo yani :D

bu motoru geç derim. 14.500 km yapmış lastikleri 500r lsatiği ölçülerine getirmiş. Egzoz da çakmadır sanırım. Ve aşırı temiz duruyor . manetler falan değişmiş. Gazlanmış anlıcan. Sen aksesuarsız 3-5 bin arası bir motor al zamanla zevkine göre aksesuar alırsın. Motor temiz olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst