- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
Yarın FZ8 alıyorum Allah kısmet ederse.
Yapmam gerekenleri bilmiyorum, hayatımda ilk defa ikinci el motosiklet almaya gidicem hatta ilk araç alımı olucak bu, noter işlemleri vs onlar hakkında üç aşağı beş yukarı bilgim var elbette ama motoru servise götürdüğümde ustaya ne diyecem?
sağına soluna bak bakıyım bişiyi varmı demeyeceğiz galiba
usta baktıktan sonra tamam alabilirsin dediğinde ekstradan bir şeylere baktırmam sormam gerekecekmi?
Elbette benimde kendi çapımda bilgim tecrubem var motorun neyine neresine bakılır diye fakat ikinci el motoru ilk defa almaya gidiyorum o yüzden yardımlarınızı rica ediyorum arkadaşlar.
Not: Kısaca tüm işlemleri sıralı olarak belirtebilirseniz, kendinizin motor almaya gittiğini düşünün sizler ne yapardınız ona göre bende öyle bir işlem yapıyım.
Yarın FZ8 alıyorum Allah kısmet ederse.
Yapmam gerekenleri bilmiyorum, hayatımda ilk defa ikinci el motosiklet almaya gidicem hatta ilk araç alımı olucak bu, noter işlemleri vs onlar hakkında üç aşağı beş yukarı bilgim var elbette ama motoru servise götürdüğümde ustaya ne diyecem?
sağına soluna bak bakıyım bişiyi varmı demeyeceğiz galiba
Elbette benimde kendi çapımda bilgim tecrubem var motorun neyine neresine bakılır diye fakat ikinci el motoru ilk defa almaya gidiyorum o yüzden yardımlarınızı rica ediyorum arkadaşlar.
Not: Kısaca tüm işlemleri sıralı olarak belirtebilirseniz, kendinizin motor almaya gittiğini düşünün sizler ne yapardınız ona göre bende öyle bir işlem yapıyım.