Mondial Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2015
Mesajlar
7
Arkadaşlar uzun zamandır araştırıyorum en ekonomik gündelik işlerimi görebilecek bir motor arıyordum ve buldum sanırım. Fakat aklımda 2 soru var.

1 - 100MG Superboy arasında fark var mı?
2 - bu tip farlar bana çok tipsiz geliyor. Beğenmediğim tek özelliği farın yuvarlak şeklinde olması. YBR nin 2013 modelindeki gibi kasklı görünümlü far modifiye edilebilir mi?
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Arkadaşlar uzun zamandır araştırıyorum en ekonomik gündelik işlerimi görebilecek bir motor arıyordum ve buldum sanırım. Fakat aklımda 2 soru var.

1 - 100MG Superboy arasında fark var mı?
2 - bu tip farlar bana çok tipsiz geliyor. Beğenmediğim tek özelliği farın yuvarlak şeklinde olması. YBR nin 2013 modelindeki gibi kasklı görünümlü far modifiye edilebilir mi?

İstediğin farı takabilirsin drift kafalığı takanlarda var kendi zevkine kalmış

Arkadaşlar motorlarınız ne alemde benim prince 6500e geldi şuanlik hiç bir sıkıntım yok sadece ön disk yamuldu oda bizim hatamız onu değiştiricem
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
Bende de vardı 4300km aldım 10000 de sattim iki kisi 60km yaylaya çıktım banamisin demedi 40 derece sicaklikta yanliz yari yolda biraz güçten düştü sıcaklıktan düz yolda duzeldi bir kere bile ariza vermedi ustaya bir kere gittim oda zincir atmıştı duzeltemedim usta yapti adam hiçmi zinciri yaglamiyormusun dedi yani okadar bakıyordum yakiti defalarca ölctum 10 tl ile 70 km yani 100 km en az 2.5 lt en fazla 3 lt genelde 2.8 yakardi hic düşünmeden alabileceginiz motor dur inanmayin cin mali soyle böyle gerci ben adam gibi kullandım ondan arıza vermedi ilk vitesli motorumdu bu arada Allah kazadan beladan korusun...
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Arkadaşlar merhaba sanırım princeler hep sorunsuz kimseden ses yok ;)
Ben bu arada Sigorta ve muayene yaptırdım.Geçen yıl 96 tl ye yaptırdığım sigortayı bu yıl 210 tl te Alianz sigortadan yaptırdım.PTT den(360tl)bile fiyat aldım en ucuzu bu çıktı.Muayene ise tek kalemde sorunusuz çıktı.10 aydan beri muayene yooktu 160 tl verdim cezasıyla birlikte.
y4g46j.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Arkadaşlar merhaba sanırım princeler hep sorunsuz kimseden ses yok ;)
Ben bu arada Sigorta ve muayene yaptırdım.Geçen yıl 96 tl ye yaptırdığım sigortayı bu yıl 210 tl te Alianz sigortadan yaptırdım.PTT den(360tl)bile fiyat aldım en ucuzu bu çıktı.Muayene ise tek kalemde sorunusuz çıktı.10 aydan beri muayene yooktu 160 tl verdim cezasıyla birlikte.[url=http://hizliresim.com/y4g46j][url]http://i.hizliresim.com/y4g46j.jpg[/url][/url]

Princeler maşallah taş gibi ama yetmemeye başlıyor 150lik silindir sıkıntı çıkartmazsa sadece silindir atmayi dusunuyorum ayrıntısına girmeye durumum yok şuanlik 9bindeyim debriyaj balatam bitiyor yavaştan ve on dişli bitmiş bunları değiştiricem yakında ve motoru boyamayı düşünüyorum komple mavi olucak yaparsam fotoğrafını atarım buraya
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Motorumun rengi solduğundan dolayı komple maviye çevirdim şu anlık manetler ve elcikler kaldı onları orjinale cevirecegim sticker lar biraz acemice oldu ama eski halinden cok iyi oldu


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst