- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese merhabalar. Yaklaşık 1 ay önce sıfır olarak teslim aldığım hero karizma R ile aranıza katılmıştım. Motosikleti almadan önce yaklaşık bir kaç aylık araştırma yapmıştım. Bu süreçte çevremde çok motosiklet sürücüsü olmadığından sigorta konusunda yanlış bilgilendirildim. Bana sigorta hakkında söylenen 700-800 TL tutar ne olacak ki sanki dendi. Sigortacılara da sormak aklıma gelmedi açıkcası. Motosikleti aldığım ilk gün ilk işim bir sigortacıyı aramak oldu ve ilk şokumu o an yaşadım. 2 bin küsür TL dedi üstelik indirim de yaptırdık dedi. Motosiklete 6500TL vermiş birisi olarak bi an duraksadım ve içimden geçirdiğim küfürler eşliğinde o bana bilgi veren yakınlarımı yaad ettim.
Yaklaşık 1 ay kadar motosikleti sigortasız kullandım tabi kaçak göçek ve sanki bir vatan haini edasıyla, üstelik yanlışlıkla lüks bir araca dokunsam bile başıma geçecekleri düşünerek motosiklet keyif olmaktan çıkıp işkence olmaya başladı. Bu 1 aylık süreçte alabildiğim en ucuz sigorta fiyatı 1600 TL idi. Bu araştırmalar sırasında birde bana yanlış bilgi olarak motosikleti teslim alırken kesilen fatura adresim olan İSTANBUL/BAĞCILAR adresinden başka adreste sigorta yaptıramayacağım şeklinde oldu.
Neyse bu işinde yanlış olduğunu da anlayınca çevremdeki sigorta konusunda en ucuz illeri araştırdım ve Kırklareli en ucuzlarından bitanesiydi. Motosikletime atladığım gibi kuzenimin yanına kırklareline gittim, ikametimi nüfus müdürlüğünde kırklareline aldım. Ardından malum sigorta sitesinin çağrı merkezi numarasını aradım. Sigortam kırklarelin de yapıldı ve 525 TL tuttu. Ardından hemen emniyete koşturdum ve bir şekilde plaka mı da aynı gün içerisinde çıkarıp aynı gün içinde tekrar geri istanbula döndüm. Bu yaşanan olay sırasında sadece sigortaya 525 TL git gel toplam yakıt 60 TL masrafı yaptım. Plaka işlemleri haricinde, üstelik bir güzelde gezdim toplam masrafım 600TL yi geçmedi. Bu işten karım 1000TL birde gezmek oldu.
Not: Bilgi amaçlıdır. Tekeriniz düz bassın, iyi forumlar.
Yaklaşık 1 ay kadar motosikleti sigortasız kullandım tabi kaçak göçek ve sanki bir vatan haini edasıyla, üstelik yanlışlıkla lüks bir araca dokunsam bile başıma geçecekleri düşünerek motosiklet keyif olmaktan çıkıp işkence olmaya başladı. Bu 1 aylık süreçte alabildiğim en ucuz sigorta fiyatı 1600 TL idi. Bu araştırmalar sırasında birde bana yanlış bilgi olarak motosikleti teslim alırken kesilen fatura adresim olan İSTANBUL/BAĞCILAR adresinden başka adreste sigorta yaptıramayacağım şeklinde oldu.
Neyse bu işinde yanlış olduğunu da anlayınca çevremdeki sigorta konusunda en ucuz illeri araştırdım ve Kırklareli en ucuzlarından bitanesiydi. Motosikletime atladığım gibi kuzenimin yanına kırklareline gittim, ikametimi nüfus müdürlüğünde kırklareline aldım. Ardından malum sigorta sitesinin çağrı merkezi numarasını aradım. Sigortam kırklarelin de yapıldı ve 525 TL tuttu. Ardından hemen emniyete koşturdum ve bir şekilde plaka mı da aynı gün içerisinde çıkarıp aynı gün içinde tekrar geri istanbula döndüm. Bu yaşanan olay sırasında sadece sigortaya 525 TL git gel toplam yakıt 60 TL masrafı yaptım. Plaka işlemleri haricinde, üstelik bir güzelde gezdim toplam masrafım 600TL yi geçmedi. Bu işten karım 1000TL birde gezmek oldu.
Not: Bilgi amaçlıdır. Tekeriniz düz bassın, iyi forumlar.