Kaskta Kamera Görenlerin Verdiği Tepkiler - Yalnız Adam

Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
eyvallah bende iyiyim şükür.

motorundan yana sorunun olmadığına sevindim
şimdi motorun tamirdeyken yaşadığın sıkıntıları atma zamanı
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
157
Tanıdım ya motordan yana çok sıkıntılar yaşıyordun bir aralar sanırım :) Hadi geçmiş olsun, kazasız belasız.
 
Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
284
Tanıdım ya motordan yana çok sıkıntılar yaşıyordun bir aralar sanırım :) Hadi geçmiş olsun, kazasız belasız.

Sagolasın kardeşim valla sıkıntı bitmedi ama sonunda toparladık sanırım sanada kazasız belasız sürüşler kardeşim

eyvallah bende iyiyim şükür.

motorundan yana sorunun olmadığına sevindim
şimdi motorun tamirdeyken yaşadığın sıkıntıları atma zamanı

Valla öyle kardeşim o kadar şey çektim bende istiyorum ama şimdide yurtdışı olayı çıktı egitim için satmak zorunda kalabilirim motoru :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst