Kilolu biri için uygun bir ilk motor 7000 tl civarı.

Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
39
Aslında araştırdım ve cbr 125 i çok beğendim. Yani parasal olarak. Racing motorlarıda her zaman hoşuma gitmiştir ama kilom fazla ve antep gibi sürücülerin kimseye saygısı olmadığı bir yerde motorla yavaş gitmekte riskli gibi geldi bana. Ama ilk başlangıç motoru olarakta herkez bunu al, düşüp öldürmez bu motor diyor. Yani anlayacağınız kafam karıştı. Boyum 170cm kilom 110 civarı. Üniversite ev arası 17km, 2 yıl boyunca kullanabileceğim bir motor önerebilir misiniz?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
O paraya sıfır Tvs Apache alabilirsin herşey dahil. Bence bir düşün
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
183
Motorla yavaş gitmek de, hızlı gitmek de risklidir. Yavaş gittiğin için de ters durumda kalınabilir, hızlı gittiğin için de. Ve düşüp öldürmez diye birşey maalesef yok. Elbette yüksek hızla düşük hız arasında ihtimal farkı vardır ama boyun denilen şey çok çabuk kirilabiliyor. Bazen de dar ağacında sallandiriyorlar da kırılmayip çile cektirebiliyor. Yani uzun lafın kısası ölmem diye düşünmeden dikkatli davranmak lazım. Cbr ı beğendiniz madem alın gitsin. Ama tekrar ediyorum ölmem ben bununla demeyin :)
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
39
Motor gücü aynı. En azından cbr 125 japon malı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

Ölmem diye düşünmüyorum. Tabiki de riskin farkındayım. Ama cbr 125 beni taşırken sıkıntı yaşarmı. Ortalama kaç km hız yapabilirim?
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Ilk motor cbr de oturus pozisyonuna kufur edebilirsiniz bajaj pulsar as 150 onerebilirim oturus pozisyonu dik cok rahat gucu yerinde guzel motor pulsar 200ns ve 150ns den de nispeten daha yuksek ve kasli
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
183
Motor gücü aynı. En azından cbr 125 japon malı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

Ölmem diye düşünmüyorum. Tabiki de riskin farkındayım. Ama cbr 125 beni taşırken sıkıntı yaşarmı. Ortalama kaç km hız yapabilirim?

Tahminime göre 110 120 rahat yaparsın. Çünkü en son hızı 140 diye biliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence kilona göre çok yanlış seçim. Cbr 125 seni fıtık eder hem gitmez hemde rahat ettirmez. Empati yapınca senin yerinde olsam regal raptor tercih ederdim yayıla yayıla keyfime bakardım.
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
39
Kilom fazla olduğu için o hıza ulaşır mı? Şehir içi kullanım için iyi sanırım o zaman.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

Motor gücü yine aynı. Fıtık etsin. Cbr Tipi motorları gerçekten çok seviyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki sen bilirsin ama alıp çok kısa bir süre kullandıktan sonra fıtık etsin dediğine pişman olacaksın. Ne sürüş zevkin kalacak nede hevesin. Herşey sevmekle olmuyor malesef. İnşallah yanılırım motoru alırsan kısa sürede soğumazsın.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
276
antep gibi sürücülerin kimseye saygısı olmadığı bir yerde

Sürücülerin motora saygısı olmadığı doğru fakat bu sadece G.antep için değil hemen hemen her yer için geçerli. Öyle bir yazmışsın ki gaziantep dışındaki motorcular trafikte güllük gülistanlık içinde motor kullanıyorlar Sanırsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Bence düşün derim. 7000'e aldığın motora sigorta falan derken baya yine masraf olacak. En azından Hint malı sıgır motosiklet iş görebilir. Yada hero karizma alabilirsin. Fotoğraflarda çok çirkin olmasına rağmen canlı görünce çok hoşuma gitti. O da 225 cc ve 20 beygir motor. Torku da gayet yerinde.
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
39
Başka yerleri bilmiyorum açıkçası. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

Bana güzel gibi göründü ama Antepte yok. Gerçi belki mağazalarda felan olur. Ama parça vs. ucuz ve kolay mıdır cbr gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

BAJAJ PULSAR a baktım şimdi. Motor gücü çok farklı değil gibi ama sıfırının 7000 olması güzel bir durum.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Bence cbr değilde bütçeyi çok az arttırıp 2.el 2016 model pulsar bakın...

7.000 civarına temiz cbr bulcağınızı sanmıyorum.
 
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
55
Bende senin gibi motosiklete yeni başladım. Öncelikle ekipmanlarını kesinlikle tamamlamanı tavsiye ederim ki yukarıda arkadaşın bahsettiği gibi her şartta ve koşulda ölüme çok yakınız. Ben Hero Karizma R ile başladım. 225 CC nispeten rahat bi motor servis olanağını da beğendim. Düşünürsen bir göz at bu motosiklete derim. Gayet büyük iri yarı bir motor ben 178 boy 90 kiloyum beni tamamlıyor motosiklet
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Bende senin gibi motosiklete yeni başladım. Öncelikle ekipmanlarını kesinlikle tamamlamanı tavsiye ederim ki yukarıda arkadaşın bahsettiği gibi her şartta ve koşulda ölüme çok yakınız. Ben Hero Karizma R ile başladım. 225 CC nispeten rahat bi motor servis olanağını da beğendim. Düşünürsen bir göz at bu motosiklete derim. Gayet büyük iri yarı bir motor ben 178 boy 90 kiloyum beni tamamlıyor motosiklet

Hocam kafada titreme var mı? Bir 100 km de kaç litre yakıyor?
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
45
Başlığı görünce 140-150 kilosun falan sandım kardeşim. Hala çok aşırı bi kilon yok sen bütçene uygun motoru al daha fazlada kilo almayı düşünmüyorsan şimdilik çok takılma kilona.. Motor tavsiyesi zaten bir sürü gelecektir..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
7.000 cebinde kalsın. 17 km uzun bir mesafe değil. O yolda yürüyebildiğin kadar yürü. sonra toplu taşımayla devam et. Yaşın çok genç şimdiden tedbirini almanı tavsiye ederim. Maksat kilo vermek ve spor.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
1000 lirayı diyetisyen ve spor salonuna harcayıp 40 kilo verirsen , kalan 6000 tl ile sıfır ybr veya cbf alabilirsin. Tek taşla çok kuş vurursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst