MT [ İzmir ] 17 Ağustos Perşembe Teras cafe de toplanıyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kenana ne olmuş topik açıldıda benmi görmedim neden geçmiş olsun ne olduki kenanın alışık olmadığı bir şey değildir umarım neyse yarın akşam öğrenirim
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Cengiz abi sağır sultan bile duydu sen duymadınmı?neyse bi telefon ette kendinden öğren:rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Herkese merhaba,

Teras'ta görüşmek üzere diyorum.

Kenan,TenTen35, Benim emanetleride getirebilirmisiniz rica etsem:rendeer:

Selamlar,
Özer
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
her zamanki gibi güzel ve birazda neşeli bir toplantıydı,
katılan tüm dostlara teşekkürler.
ayrıca toplantı sonrası bizi davet eden yüreği geniş ve sevgi dolu insan
farvez/ali ye sonsuz teşekkürler.
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben yokum tabii toplanın bakalım :((
Gelicem ama merak etmeyin,gelicemmmmmmmmm...
Az kaldıııııııı
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
bizim ali abi deki nick te amma kısmetlimiş ya parvez di pervez oldu şimdi de farvez oldu hadi hayırlısı bakalım hangisinde kalcak :cherry: bu arada tess sen yok harbiden daha güzel oluyor ya biz sessizlik oluyor dünya varmış beeeeeeeeeeeeeeeeee:cherry: :rendeer:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
nasıl geldik ama AXİS abi ile zuhahaha abi bundan sonra 50 cc yerine 600 RR la gelecem ben :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferveze bende teşekkür ederim zira çok iyi oldu toplantı sonrası

Fervez kim? zira nedemek ??? :p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
parvez-pervaz-fervaz-ferfurje-felemka .........:queen: :queen: hayırlısı artık nereye kadar gidecekse
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
şşşşş adamımla dalga geçmeyin bu gece berabeer takılacaız büyük ihtimalle.....gelmez isteyenmi var ne nerdemi ozze desem damsız gelmeyin ona göre..:p



Bedri sen gelmeee
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Çağtay parvez abi seni dam olarak yanında götürüyor heralde her akşam :cherry:bu arada seni ne kadar çok severim bilirsin o yüzden sana ismail yk nın o meşhur şarksını yolluyorum allah.............versin :cherry: :p :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her zamanki gibi güzel ve birazda neşeli bir toplantıydı,
katılan tüm dostlara teşekkürler.
ayrıca toplantı sonrası bizi davet eden yüreği geniş ve sevgi dolu insan
farvez/ali ye sonsuz teşekkürler.
Sizin güzelliğiniz karşısında ne yapılsa azdır;P A R V E Z 'den sevgiler:rendeer:

bizim ali abi deki nick te amma kısmetlimiş ya parvez di pervez oldu şimdi de farvez oldu hadi hayırlısı bakalım hangisinde kalcak :cherry: bu arada tess sen yok harbiden daha güzel oluyor ya biz sessizlik oluyor dünya varmış beeeeeeeeeeeeeeeeee:cherry: :rendeer:
Walla ben bile şaşırmıyor değilim kardeş:cat: :rendeer:Bu arada dün gece beni yalnız bırakmayıp sabaha kadar tepinen wampirlere (benimle beraber anıran çağatay kardeşime) çok teşekkür ederim.Gelemeyen abilerime;kardeşlerime;bacılarıma;amcalar ve teyzelerime de selam eder elciklerinden öperim. P A R V E Z 'den saygılar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anaaaa toplantımı vardi lemmmm ?????

neyse ben sonuçları burda yazılmasını beklerdim...

bazıları tatile çıkıyor diee grubu boşluyorsa, bu direkt benim onlar tarafından ciddiye alınmadığımı gösterir, yanlışmı düşünüyorum..

bende bundan sonra bana davranıldığı gibi davranıcam... fazla söze gerenkkk yok...

ayrıca P A R V E Z abimsin, seninle heryolda varmı... oooozze ne manyak bir yer yaff... koptuk yine dün gece..... teşekkür ederim abi...

oozzzze de süper eva ve izmir riders şarkı isterken biz 5 kişi yine de eğlenebilmeye çalıştık.. ama eğlendikte yanee
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
:p bahtiiiiiiii,
sokemon seni nasıl dağlamış öyle şalamayla:salut:
sorarım ben ona sen üzülme kardeşim
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
hahahahaha bahtiyi tütsüleme yoluyla kıllarından arındırdım bu videoları isteyen varsa telif hakkıyla beraber satın alabilir....:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozmn bende telif hakkının yüzde 70 ini alırım, sonuçta başrollerde oynayan benim...

üzerimden haksız kazanç elde edilmesini istemem, müsade etmem hehehe
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
kenan tekrar geçmiş olsun acil şifalar dilerim :p

İstanbula gittiğinde bi İbrahime uğrada sana hızlandırılmış ileri sürücü teknikleri hakkında bilgi versinler....:) :bounce:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kenan tekrar geçmiş olsun acil şifalar dilerim :p

İstanbula gittiğinde bi İbrahime uğrada sana hızlandırılmış ileri sürücü teknikleri hakkında bilgi versinler....:) :bounce:


ileri sürücü değil ileri sürüş teknikleri :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst