ÖRNEK VLOG

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bildiğiniz üzere devir vlog devri ve bu vlogların sayısı her geçen gün artıyor.. artık kontrol altına alınmaları gerektiğini düşünüyorum :p bu zamana kadar hepsini takip ettim, özellikle fark ettiğim neredeyse hepsinin birbirini taklit ediyor oluşuydu.. uzun uzun oturdum düşündüm alsam elime kamerayı çıksam ve onlara patronun kim olduğunu göstersem diye ama.. TA Kİ ÇITAYI EN ÜST'E ÇIKARMIŞ BİRİSİNE DENK GELENE KADAR ! sürüden ayrılan farklı olur, farklı olan aradığını bulur. iyi seyirler


 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Ben de ciddiye alıyordum az daha :mrgreen: Ümitlendim kim bu diye baktım bizim dayı :mrgreen: Bu adam tam gırgır ama Vlogger denemez kusura bakma :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Ben de ciddiye alıyordum az daha :mrgreen: Ümitlendim kim bu diye baktım bizim dayı :mrgreen: Bu adam tam gırgır ama Vlogger denemez kusura bakma :)

ciddiye almalısın bence :) herkesin vlogger anlayışına göre değişir tabi.. ben çok sevdim bu abimizi
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
ciddiye almalısın bence :) herkesin vlogger anlayışına göre değişir tabi.. ben çok sevdim bu abimizi

Bu abimiz BMW'nin VIP müşterisidir.Lojistik işiyle uğraşırmış. Ayrıca bu uzun saçlı abimiz kendi tırını kendisi sürüyormuş, zevkten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

ayrıca motorculuğu da var... Kendine ait K1600gt ve R1200GS si de var.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
ali abi candır uzun yıllardan beri tır sürüyor. çektiği vloglardan para kazanmıyor çünkü nasıl kazanacağını bilmiyor :)
birde serdar var bunların ikisi tam bir çılgın türkiye yollarında yanlış hatırlamıyorsam bmw ile 240 km hızla giderken arabanın lastiği patlattılar
tam kafa dengi biri
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
ali abi candır uzun yıllardan beri tır sürüyor. çektiği vloglardan para kazanmıyor çünkü nasıl kazanacağını bilmiyor :)
birde serdar var bunların ikisi tam bir çılgın türkiye yollarında yanlış hatırlamıyorsam bmw ile 240 km hızla giderken arabanın lastiği patlattılar
tam kafa dengi biri

Belki de kazanmak istemiyordur başgan... Kulandığı arabaların birçoğu kendisinin diye biliyorum(yanlış biliyor olabilirim). Kalanları da BMW veriyor altına.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
benim açtığım konu patates olmuş, dur hortlatıyım da ortaya çıksın
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Uzun zamandan beri takip ettiğim insanlar. Alican ve Serdar birde Alican'ın kardeşi Ümit var.

Bu üçlü tırvlog yapıyorlardı. Daha sonra geliştirdiler her anlarını vloglamaya başladılar.

LLS taşımacılığın sahibi Serdar. Almanyadalar zaten. Bmw'den test sürüşü için araç gelir bunlara denerler. 7.50'den Bmw'den aşağısına gitmiyor diyebilecek kadar büyük motorlu Bmw'lerin sahipleridir.

Genelde araba boyarlar sprey boya ile.

Eğlenceli insanlar. İzlemesi keyifli oluyor. :cat:

Serdar Türkiye turu için Bmw K 1600 almıştı sıfır. Motorcu yanlarıda var. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

Unutmadan, Afrika'da bir yerde takipçileri ile beraber su kuyusu yaptırmışlardı para toplayarak. Böyle yardım etme yanlarıda var.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
alican abide bizim toprakh :mrgreen: tır sımılatörü oyununda az mı dinlemedim şunu, dünyayı döndüm de geldim. kopuk tır

 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yürü be alican abi !! boş yere kanımız kaynamamış sana :flower: Kırıkkale nin yeşil ördekleri sese bah sese :mrgreen:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst