Xcity250 bunlara göre daha mı Pahali?
Yorumlar için teşekkürler.
Burgman ezici çoğunlukta. Ama yine de Suzuki fiyatını ve boyutunu düşündüğümde kararsızlık yaşıyorum.
Sıfır motosiklet almak isterdim ama plaka ve lastik masrafını hesaplayınca Suzuki bütçemin çok üzerinde kalıyor.
13-14 model aksesuarlı bir Kymco'ya yeni lastik seti ile 11.5 civarına sahip olabilirken, aynı paraya 12-13 model Suzuki almalı mıyım, bilemiyorum.
Kymco da 130'da kesici var bu arada.
Sanırım zannetiğim kadar hızlı karar veremeyeceğim.
Yorumlar için teşekkürler.
Burgman ezici çoğunlukta. Ama yine de Suzuki fiyatını ve boyutunu düşündüğümde kararsızlık yaşıyorum.
Sıfır motosiklet almak isterdim ama plaka ve lastik masrafını hesaplayınca Suzuki bütçemin çok üzerinde kalıyor.
13-14 model aksesuarlı bir Kymco'ya yeni lastik seti ile 11.5 civarına sahip olabilirken, aynı paraya 12-13 model Suzuki almalı mıyım, bilemiyorum.
Kymco da 130'da kesici var bu arada.
Sanırım zannetiğim kadar hızlı karar veremeyeceğim.
siz burgman ı ufak tefek bir şey sanıyorsunuz galiba bence yakından gidin görün kesinlikle fotoğrafta göründüğü gibi değil![]()
dr pulley marka baga ve orjinalinden daha kaliteli bir kayışla 140 km ye sıkıntısız ulaşıyor.
Ben scooter'dan anlamam baştan söyleyeyim.Yalnız kymco kullandım, hayret ettiğim şey o cüsseyle nasıl oluyor da öyle fırlayabiliyor olduğuydu.Bir de o ağırlık ve performansla benzerleri ile aynı hatta daha az benzin yakıyor? Ön çift disk, çelik fren hortumları, kapalı kask alan sele altı bagaj, gece harika renkleriyle gösterge paneli, işe yarayan kocaman ön cam, çift mandallı sele kilidi, hiç seleden inmene gerek olmadan açılan benzin kapağı gibi daha bir sürü kullanıcı dostu, iş görsün sağlam olsun diye düşünülmüş yapılmış detay var.Daha konforlu, daha az yakan, daha hafif, daha gösterişli motorlar var, fakat ilk mesajdaydı galiba, "tank gibi" tanımlaması tam kymco için hakikaten. 10 yıldır neredeyse hiç değişmeyen teknik detaylarından da belli bu tasarımın mantığı.10 yıl yahu!10 yıldır aynı motoru üreten başka hangi firma var?
Öve öve bitiremedim kymco bana reklam ücreti versinBen aslında yamaha'yı severim.Hatta bence yamaha üretim mantığı olarak daha üstün bir motor ama scooter dendi mi kymco'ya bakmak lazım deniyor.
Hayırlı olsun.Peki siz neden XMAX, daelim S3 advance ya da SYM düşünmediniz?
Şu anki scooterınızdan ne kadar memnunsunuz? Biraz bahsetmek istermisiniz?
2 gundur suruyorum, cok sey yazmak istemiyorum o yuzden. Benim sahsi goruslerim ve ihtiyaclarim dogrusunda bu motora karar verdim.
Sym agir ve tipi hosuma gitmedi (evet Grand dink de yakisikli bir motor sayilmaz)
Xmax istedigim yil ve model alabilmem icin en az 3bin Tl daha butce ayarlamam gerekiyordu, ve daha onceki sayfalarda yazdigim gibi Yamaha sevmedigim bir markadir.
Xciting 198 kilo, eledik.
Kymco super 8 ilk motorum, ilk askimdi, araya 3 vitesli motosiklet girdi ama cocukluk askima geri dondum. Grand dink tam ihtiyaclarima ve butceme uydu.
Xmax yerine secenegim Burgman olurdu eger butcem olsaydi onu da soyleyeyim.
Kymco saglamligi konusunda bir endisem yok. Bir sorun cikarmaz umarim.
Honda ve Yamaha`nin 125-150 cc modelleri (pcx,xenter,nmax vs) fiyatina 250cc motosiklet almak daha mantikli geldi.
Bi 5bin km yapmadan detayli yorum yazmak istemiyorum.
Hayırlı olsun.Peki siz neden XMAX, daelim S3 advance ya da SYM düşünmediniz?
Şu anki scooterınızdan ne kadar memnunsunuz? Biraz bahsetmek istermisiniz?
125 cc fiyatına 250 cc olarak xcity de alınabilir. maxi scooterda seçenek fazla