Kymco Xciting 250 veya Burgman 200 Onerseler Ne Dersiniz ?

Hangisi

  • Kymco Xciting 250

    Oy: 9 40.9%
  • Suzuki Burgman 200

    Oy: 14 63.6%

  • Kullanılan toplam oy
    22
  • Anket kapatılmış .
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Yorumlar için teşekkürler.

Burgman ezici çoğunlukta. Ama yine de Suzuki fiyatını ve boyutunu düşündüğümde kararsızlık yaşıyorum.

Sıfır motosiklet almak isterdim ama plaka ve lastik masrafını hesaplayınca Suzuki bütçemin çok üzerinde kalıyor.

13-14 model aksesuarlı bir Kymco'ya yeni lastik seti ile 11.5 civarına sahip olabilirken, aynı paraya 12-13 model Suzuki almalı mıyım, bilemiyorum.

Kymco da 130'da kesici var bu arada.

Sanırım zannetiğim kadar hızlı karar veremeyeceğim.

siz burgman ı ufak tefek bir şey sanıyorsunuz galiba bence yakından gidin görün kesinlikle fotoğrafta göründüğü gibi değil :)
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
269
Yorumlar için teşekkürler.

Burgman ezici çoğunlukta. Ama yine de Suzuki fiyatını ve boyutunu düşündüğümde kararsızlık yaşıyorum.

Sıfır motosiklet almak isterdim ama plaka ve lastik masrafını hesaplayınca Suzuki bütçemin çok üzerinde kalıyor.

13-14 model aksesuarlı bir Kymco'ya yeni lastik seti ile 11.5 civarına sahip olabilirken, aynı paraya 12-13 model Suzuki almalı mıyım, bilemiyorum.

Kymco da 130'da kesici var bu arada.

Sanırım zannetiğim kadar hızlı karar veremeyeceğim.

dr pulley marka baga ve orjinalinden daha kaliteli bir kayışla 140 km ye sıkıntısız ulaşıyor.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
oyumu kymco dan yana kullanmakla beraber, o paraya çook alternatif var diyorum, xevo 250 ve joymax gibi
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
83
Ben scooter'dan anlamam baştan söyleyeyim.Yalnız kymco kullandım, hayret ettiğim şey o cüsseyle nasıl oluyor da öyle fırlayabiliyor olduğuydu.Bir de o ağırlık ve performansla benzerleri ile aynı hatta daha az benzin yakıyor? Ön çift disk, çelik fren hortumları, kapalı kask alan sele altı bagaj, gece harika renkleriyle gösterge paneli, işe yarayan kocaman ön cam, çift mandallı sele kilidi, hiç seleden inmene gerek olmadan açılan benzin kapağı gibi daha bir sürü kullanıcı dostu, iş görsün sağlam olsun diye düşünülmüş yapılmış detay var.Daha konforlu, daha az yakan, daha hafif, daha gösterişli motorlar var, fakat ilk mesajdaydı galiba, "tank gibi" tanımlaması tam kymco için hakikaten. 10 yıldır neredeyse hiç değişmeyen teknik detaylarından da belli bu tasarımın mantığı.10 yıl yahu!10 yıldır aynı motoru üreten başka hangi firma var?

Öve öve bitiremedim kymco bana reklam ücreti versin :) Ben aslında yamaha'yı severim.Hatta bence yamaha üretim mantığı olarak daha üstün bir motor ama scooter dendi mi kymco'ya bakmak lazım deniyor.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Arkadaslar anket su an 13`e 9, Burgman yine onde ve goruyorum ki cogu kullanici motorundan memnun, kullanmayanlar ise kotu herhangi bir yorum duymadigini soylemis. Suzuki markasinin iscilik ve parca kalitesine ne kadar onem verdigini biliyorum.

Ancak soyle bir sey var. Konuyu acarken sahibinden uzerinde bir iki motosikletin fiyatina aceleyle bakarak degerlendirme yaptim ve Burgman`i da listeye ekledim. Halbuki benim istedigim yil ve km ortalamasinda Burgman bulmak imkansiz gibi.

Sonucta makinenin sifiri 14 bin TL`ye yakin.

2015 model sifir Kymco`yu ise 13 bin altina veren bayiler var (bir kac yuz TL daha indirim yapabiliyorlar).

Her ne kadar sifir motosiklet alma heyecanini yasamak istesem de, plaka ruhsat sigorta ve lastik masrafini ekleyince % 50 oraninda butcemi arttirmam gerekiyor.

Ilk mesajda yazdigim gibi su an ayirabilecegim butcem icin, yeni kasa temiz Kymco bekleyip satin almak karari daha agir basiyor.

Birkac hafta icinde kararimi verip, toplu tasima eziyetinden kurtulsam ne guzel olur :pale:


siz burgman ı ufak tefek bir şey sanıyorsunuz galiba bence yakından gidin görün kesinlikle fotoğrafta göründüğü gibi değil :)

Haklisiniz, sizin eklediginiz fotograflara bakinca farki anladim. Pcx boyutunda bir makine saniyordum.

dr pulley marka baga ve orjinalinden daha kaliteli bir kayışla 140 km ye sıkıntısız ulaşıyor.

0-100 ivmelenmesinin cok tatminkar oldugunu duydum hep.

Ben scooter'dan anlamam baştan söyleyeyim.Yalnız kymco kullandım, hayret ettiğim şey o cüsseyle nasıl oluyor da öyle fırlayabiliyor olduğuydu.Bir de o ağırlık ve performansla benzerleri ile aynı hatta daha az benzin yakıyor? Ön çift disk, çelik fren hortumları, kapalı kask alan sele altı bagaj, gece harika renkleriyle gösterge paneli, işe yarayan kocaman ön cam, çift mandallı sele kilidi, hiç seleden inmene gerek olmadan açılan benzin kapağı gibi daha bir sürü kullanıcı dostu, iş görsün sağlam olsun diye düşünülmüş yapılmış detay var.Daha konforlu, daha az yakan, daha hafif, daha gösterişli motorlar var, fakat ilk mesajdaydı galiba, "tank gibi" tanımlaması tam kymco için hakikaten. 10 yıldır neredeyse hiç değişmeyen teknik detaylarından da belli bu tasarımın mantığı.10 yıl yahu!10 yıldır aynı motoru üreten başka hangi firma var?

Öve öve bitiremedim kymco bana reklam ücreti versin :) Ben aslında yamaha'yı severim.Hatta bence yamaha üretim mantığı olarak daha üstün bir motor ama scooter dendi mi kymco'ya bakmak lazım deniyor.

Beni gaza getirmeyin :) Evet amiral gemi gibi bir sey olmus. Eski kasasini da yeni kasasini da begeniyorum sahsen.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
150
burgman ve xciting ikisini de kullandım bence xciting japon kalitesinde bir makina. bunlara bir alternatif xevo 250 olabilir 10 bin liraya
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Arkadaslar bu bir tesekkur mesajidir ;

Butceme uygunlugu ve hafif kilosu nedeniyle daha once tanistigimiz ve sans eseri o siralar motorunu satan bir arkadasimdan Grand Dink 250i alarak, noktayi koydum.

Evet iki secenek sunup, ikisini de almamis oldum ama yorumlarinizla cok onemli bilgiler edindim.

Hepinize gonulden tesekkurlerimi sunar, kazasiz belasiz masrafsiz surusler dilerim :rendeer:

Yasasin tam bagimsiz ve otomatik scooter :bounce:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Hayırlı olsun. :) Peki siz neden XMAX, daelim S3 advance ya da SYM düşünmediniz? :) Şu anki scooterınızdan ne kadar memnunsunuz? Biraz bahsetmek istermisiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hayırlı olsun. :) Peki siz neden XMAX, daelim S3 advance ya da SYM düşünmediniz? :) Şu anki scooterınızdan ne kadar memnunsunuz? Biraz bahsetmek istermisiniz?

2 gundur suruyorum, cok sey yazmak istemiyorum o yuzden. Benim sahsi goruslerim ve ihtiyaclarim dogrusunda bu motora karar verdim.

Sym agir ve tipi hosuma gitmedi (evet Grand dink de yakisikli bir motor sayilmaz)

Xmax istedigim yil ve model alabilmem icin en az 3bin Tl daha butce ayarlamam gerekiyordu, ve daha onceki sayfalarda yazdigim gibi Yamaha sevmedigim bir markadir.

Xciting 198 kilo, eledik.

Kymco super 8 ilk motorum, ilk askimdi, araya 3 vitesli motosiklet girdi ama cocukluk askima geri dondum. Grand dink tam ihtiyaclarima ve butceme uydu.

Xmax yerine secenegim Burgman olurdu eger butcem olsaydi onu da soyleyeyim.

Kymco saglamligi konusunda bir endisem yok. Bir sorun cikarmaz umarim.

Honda ve Yamaha`nin 125-150 cc modelleri (pcx,xenter,nmax vs) fiyatina 250cc motosiklet almak daha mantikli geldi.

Bi 5bin km yapmadan detayli yorum yazmak istemiyorum.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
2 gundur suruyorum, cok sey yazmak istemiyorum o yuzden. Benim sahsi goruslerim ve ihtiyaclarim dogrusunda bu motora karar verdim.

Sym agir ve tipi hosuma gitmedi (evet Grand dink de yakisikli bir motor sayilmaz)

Xmax istedigim yil ve model alabilmem icin en az 3bin Tl daha butce ayarlamam gerekiyordu, ve daha onceki sayfalarda yazdigim gibi Yamaha sevmedigim bir markadir.

Xciting 198 kilo, eledik.

Kymco super 8 ilk motorum, ilk askimdi, araya 3 vitesli motosiklet girdi ama cocukluk askima geri dondum. Grand dink tam ihtiyaclarima ve butceme uydu.

Xmax yerine secenegim Burgman olurdu eger butcem olsaydi onu da soyleyeyim.

Kymco saglamligi konusunda bir endisem yok. Bir sorun cikarmaz umarim.

Honda ve Yamaha`nin 125-150 cc modelleri (pcx,xenter,nmax vs) fiyatina 250cc motosiklet almak daha mantikli geldi.

Bi 5bin km yapmadan detayli yorum yazmak istemiyorum.

Super 8 1.300 km re yol yapmış oldum candır can bu model vardı ama hele bi ufağından başlıyalım dedim 300 dowun çok hoşuma gidiyor neyse 3 5 sene hayırını görem pertini çıkaramda sonrasına bakarık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst