- Katılım
- 3 Ağu 2015
- Mesajlar
- 43
Parça değişimi garantiden yapan var mı akü silindir contası vb. Ne kadar sürede geldi bilgisi olan var mı ?
Herkese merhaba, 150ns motorumu alalı 2 hafta oldu. İnternette araştırırken bu formu aktif gördüm ve aranıza katıldım. Motordan memnunum henüz rodajda. Ancak ara sıra rodajda sapmalar oluyor. Motor yüksek devirde gitmek istiyo ve ben de açıyorum gazı arada bir. Çok problem olur mu bu? Bi de motor sanki çok ısınıyo gibi havalar da sıcak. Motor ısınınca 3 bin devirde takılı kalıyo vitesteyken debriyajı az bisey bırakınca normale düsüyor. Ve ısınınca da koku yapıyor. Normal mi bunlar?
ben yaptırdım hocam, 3 cm lik olanından, boyum 1,85 gayet iyi geldi sürüşüm çok rahatladı.
ben yaptırdım hocam, 3 cm lik olanından, boyum 1,85 gayet iyi geldi sürüşüm çok rahatladı.
Jikleyi çrkince motor stop ediyo. Jiklesiz 1500 devirde normal çalışırken bi sırada jikleyi çekince motor kendi kendine duruyo. Neden oluyo acaba bilen var mı?
İşte daha önce sorulmayan bir soruArkadaşlar cevap gelmedi herhangi bi garanti kapsamından parça değiştiren yok mu akü vb ne kadar sürede geliyor
İşte daha önce sorulmayan bir soruYaşasın
Aküm değişti. 5-6 günde geldi. Garanti kağıdını kaybetmiştim. Onun için de 5 gün bekledim.
İşte daha önce sorulmayan bir soruYaşasın
Aküm değişti. 5-6 günde geldi. Garanti kağıdını kaybetmiştim. Onun için de 5 gün bekledim.