- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Yorumlarınızı Eksik Etmeyin.
Demedi deme , cross/enduro hojdur , gelgelelim o bızdıkla olmaz o işler çok zorlama , sonra çaat , eldekindende olursun.
Haklısın izci 250 buldum Allah nasip ederse bu ay sonu alıyorum.
İsabet olmuş ,grupta birinde mevcuttu geri kaldığı husus sadece asfalta idi. ikinci elini bilmem, ancak şasi yapısı hertür aksiyona uygundur diyebilirim , motorun gücü için bişey diyemem. şehir içinde devirsiz kullanmaya bak, orjinal egzozu bile modifiyeli olanlardan çokça aşırı gürültülüdür.