Yeni başlayanlara önerileriniz????

Katılım
30 May 2016
Mesajlar
3
selam arkadaşlar uzun zamandır forumu takip ediyordum yeni üyelik ve bir motor almaya karar verdim kendime uzun zamandır altın elbiseli adam vb. kişileri online olarak takip ediyordum.
başlangıç olarak kendime cbr 1000 rr almayı düşünüyordum ama 1000 cc fazla gelir dediler, ben de ducati panigale 899 almaya karar verdim, hiç motor tecrübem yok, sizin önerileriniz var mı arkadaşlar hiç motor kullanmadım ona göre önein lütfen
bu arada ls2 kask aldım herhalde başlangıç için işimi görür ekipman olarak
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
375
3598incia6605034.jpg
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
ya hocam bi git Allah'ını seversen ya. bari yalan söyleme git altın elbiseli adam falan izle
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Kaska boşuna para vermeyin. Gerek yok bence. Kask parasıyla şeker irmik filan alınabilir.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
3
iyi ki bi soru sorduk, dövmekten beter ettiniz ben gaza basmadığım sürece ne olabilir ki???
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
Gaza basmayacaksan az ötede bisiklet var kardeşim.Bu arada sana bi 1600 lük gider .Benden sana tavsiye en kötü s1000rr ile başla 1000den aşağı inme.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
3
öfff bir şeyden anladığınız yok burada ahkam kesiyorsunuz, ben yetenekliyim bu işe de merakım var ehliyet hocam çok becerikli olduğumu söyledi, ilk denememde ehliyetimi de aldım
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
öfff bir şeyden anladığınız yok burada ahkam kesiyorsunuz, ben yetenekliyim bu işe de merakım var ehliyet hocam çok becerikli olduğumu söyledi, ilk denememde ehliyetimi de aldım

Hocam işte bende ta burdan anladım sizi,ve yeteneğinizi.Size bi gsxr1000,ya da s1000rr gider yani.Daha aşağısı bu yeteneğe yazık eder.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Hani vardir ya boyle çalıntı espri ile komik olmaya çalışıp cok asiri yapmacik duranlar. Sana da trolluk öyle olmus abim. Yapamadın çok fazla yapmacık.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Hani vardir ya boyle çalıntı espri ile komik olmaya çalışıp cok asiri yapmacik duranlar. Sana da trolluk öyle olmus abim. Yapamadın çok fazla yapmacık.

Bende nasıl anlatsam diye düşünüdüm , siz benden önce anlatmışssınız durumu.

Trollük yapıp komik olmanında bir adabı var yani. Komik olucam diye b.kunu çıkardınız işin artık. Komikliği geçtim iticilikte tavan yapmışssınız.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Hani vardir ya boyle çalıntı espri ile komik olmaya çalışıp cok asiri yapmacik duranlar. Sana da trolluk öyle olmus abim. Yapamadın çok fazla yapmacık.

Aynen.. bir de dycati panigale falan.. motordan anlamıyor ama bilinmeyen üç motorları da biliyor. Yasi subyan koğuşuna yetecek veletlerle ugrasyoz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

Ya bir de "motorun oğlu" demiş kendine..
Bari aileni inkar etmeseydin.
İki zamanlilar kuzenin mi oluyor?
Töbeeee ( defalarca yazıp sildim bazı unsurları... ama anlamışsınızdır )
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Sen daha yola çıkmamışsın yuksek cc kullanırım becerikliyim diyorsun ama o makineler göründüğü gibi masum değil
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
olum var ya valla bak bu dünkü 1000lik soran adam değilse ben hiçbişey bilmiyorum. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------

Malzemeler

3 su bardağı ince irmik
2,5 su bardağı şeker
350 g margarin (veya dilerseniz tereyağı)
2,5 su bardağı süt
2,5 su bardağı su
İrmik Helvası Tarifi'nin Yapılışı
İrmik helvası yapmak için ilk olarak küçük bir tencereye şeker ve suyu alarak kaynamaya bırakalım. Ayrı bir tencereye sütü alarak ayrıca kaynatalım.

Bir tencerede yağı eritelim. Yağımız kızdıktan sonra fıstık kullanacaksanız onları atarak kavurun yoksa irmiği ekleyerek orta ateşte kavurmaya devam edelim (rengi dönünceye kadar.)

Kavurduğumuz irmiğe şerbeti ardından da sıcak sütü yavaş bir şekilde ilave edelim. Bu aşamada eklediğiniz şerbet sıçrayabilir dikkatli olmanızı öneririm. Tencerenin kapağı yakınınızda olsun ilk sıçramalar geçene kadar kısa bir süre kapağı kapatın. Daha sonra kısık ateşte suyunu iyice çekene kadar karıştıralım. İstediğimiz kıvama gelince karıştırmayı bırakarak ateşten alıp, kapağını kapatıp demlenmeye bırakalım. İrmik helvası servise hazır, Afiyet olsun.

biz de gitarın oğluyuz reis

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

öfff bir şeyden anladığınız yok burada ahkam kesiyorsunuz, ben yetenekliyim bu işe de merakım var ehliyet hocam çok becerikli olduğumu söyledi, ilk denememde ehliyetimi de aldım

hiç motor tecrübem yok diyordun... neyle aldın ehliyeti bisiklet sürerek mi? ehliyeti motor sürerek aldığına göre motor tecrüben varmış. tafsiyem zx14r ve gsxr1300 hayabusa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst