- Konu Yazar
- #1
Yaparken pek sıkıntılı gibi gelmemişti ama videoları izleyince pek de güvenli görünmüyor.
https://youtu.be/TCP27NsUKcc
https://youtu.be/TCP27NsUKcc
Sana tecrubeli diyorlar ya,o zaman tecrubesizleri dusunmek dahi isyemiyorum.
Sana tecrubeli diyorlar ya,o zaman tecrubesizleri dusunmek dahi isyemiyorum.
Sollama zaten hatalı da, şu şerit çizgisinin durumu nedir aga?
http://image.prntscr.com/image/a087c6bd908a4f429a526b0199e3d25b.png
Viraja 50 metre kalmış hala kesik çizgi devam ediyor. Farkında olmasak da şerit çizgilerinin sürücülerin hata payına etkisi(olumlu/olumsuz) oldukça yüksek. Oradaki kesik çizgiler sürücüyü cesaretlendirip sollamaya çıkmasına sebep olabilir. Karşıdan da bir araç geliyor olsa sonuç hüsran.
Benim için farketmez motor kullanırken gözümün kestiği yerlerde her daim çıkarım sollamaya
bu gibi durumlarda fazla açılmadan sıfıra yakın sollama yaparım gayet normeeeel.