12/08/2006 Mangal Keyfi

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kuzen ersen artık yeter bu hasret senin şerefine bir parti daha yapacağım bilmiş ol .sevgiler ..... kuzenin reha:cat: :rendeer:

sen mangal yap sonra bana link gönder bakayım diye eee reha abi yani benim akrabamsın ama bi ince davet yok gerçi uzak ama zor gelirim olsun haber vermekte inceliktir gelsemde gelmesemde ben :)

kaç kere davet ettim seni kuzenim ersen :mrgreen: üstelik sen yoktun bende cebinde yok on line de değildin. tekrarı olacak zaten. seni çok özledik.anneminde selamı var,gelsin bir göreyim diyor sevgiler :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
veyselcim dedimya kaderin topiğinde teklif etmiştim çok ani bir gelişme oldu inan topik bile açamadık sitede.Ama yakında tekrar planlıyacağız .görüşürüz.:cat:

SENİN CANIN SAGOLSUN REHACIM..
BEN SENİN NE KADAR MİSAFİRPERVER OLDUGUNU YAŞAMIŞ BİRİSİYİM..
HERZAMAN GELİRİZ ..DOSTLUGUN YETER.:rendeer: :rendeer:

eee hadi bakalım bidahakinede bensiz yapıyomusunuz göriyim reha abi
bak açık açık söylüyorum hepinizin tekerini patlatırım :):):)
ulan bizim takımda maşallah tam takım orda burda her yerde süpersiniz valla
veysel abi avatarına hasta oldum abi bende aynısından yaptırıcam:):):)

SAGOL GÖKSELİM.
SENİN BİŞEY YAPMANA GEREK YOK .
KEL KAFANLA KARİZMAN YETER SENİN KARDEŞİM.:rendeer: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SENİN CANIN SAGOLSUN REHACIM..
BEN SENİN NE KADAR MİSAFİRPERVER OLDUGUNU YAŞAMIŞ BİRİSİYİM..
HERZAMAN GELİRİZ ..DOSTLUGUN YETER.:rendeer: :rendeer:



SAGOL GÖKSELİM.
SENİN BİŞEY YAPMANA GEREK YOK .
KEL KAFANLA KARİZMAN YETER SENİN KARDEŞİM.:rendeer: :queen:

çok naziksin veysel.duygulandırdın beni. yaşanacak güzellikleri yaşıyalım dostum. her zaman bekleriz .:cat: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hor görme garibi bir bildiği vardır dındın dın dırıdırıdınnnn ben çalışmadım ki zaten gün benim günüm değildi bana yapılan bişeyde değildi reha abi ellerine kollarına hanımın ellerine kollarına bide mehmetin herşeyine sağlık valla ama ben ben beni ezdin vedatttttttttttttt cuma akşamı yakalamıyim seni deer saadette
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
o gün canım çok yanıyordu ve çok geç geldim yaz bitmeden birdaha tekrarlayalım arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst