İkinci Otoblog Videom. Fiat Egea 1,3 multijet ile Bursa gezim.

Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
42
Merhaba
İkinci Otovlog denememi yaptım. Yaparken birçok motoblog videosunu izleyerek edindiğim tecrubeyi kullandım. İyi seyiler.

Not : Fiat Egea 1,3 multijet 4,7 litre mazot tüketti. "Kemal Tuğrul Sümer" beyin 1400 cc Electra Glide motoru 9 litre benzin yakıyormuş. Biz 4 kişi 1,2 ton Egea mültijet ile litre olarak hem yarısını tüketmişiz, hemde litrede 3,6 tl olan yakıt masrafınıda düşündüğümzde maliyet olarak 3/1 fiyata 100 km yol katetmişiz.

Harleyin havası bir başka tabi. :) Seni seviyoruz Kemal bey...

https://www.youtube.com/watch?v=xj5vOCrwZCE

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst