- Konu Yazar
- #1
Merhaba
İkinci Otovlog denememi yaptım. Yaparken birçok motoblog videosunu izleyerek edindiğim tecrubeyi kullandım. İyi seyiler.
Not : Fiat Egea 1,3 multijet 4,7 litre mazot tüketti. "Kemal Tuğrul Sümer" beyin 1400 cc Electra Glide motoru 9 litre benzin yakıyormuş. Biz 4 kişi 1,2 ton Egea mültijet ile litre olarak hem yarısını tüketmişiz, hemde litrede 3,6 tl olan yakıt masrafınıda düşündüğümzde maliyet olarak 3/1 fiyata 100 km yol katetmişiz.
Harleyin havası bir başka tabi.
Seni seviyoruz Kemal bey...
https://www.youtube.com/watch?v=xj5vOCrwZCE
İkinci Otovlog denememi yaptım. Yaparken birçok motoblog videosunu izleyerek edindiğim tecrubeyi kullandım. İyi seyiler.
Not : Fiat Egea 1,3 multijet 4,7 litre mazot tüketti. "Kemal Tuğrul Sümer" beyin 1400 cc Electra Glide motoru 9 litre benzin yakıyormuş. Biz 4 kişi 1,2 ton Egea mültijet ile litre olarak hem yarısını tüketmişiz, hemde litrede 3,6 tl olan yakıt masrafınıda düşündüğümzde maliyet olarak 3/1 fiyata 100 km yol katetmişiz.
Harleyin havası bir başka tabi.
https://www.youtube.com/watch?v=xj5vOCrwZCE
Son düzenleme: