Temiz Shadow arayanlar!!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Heeee hiç anlamam motordan,senin bu konuda üstat olduğun belli :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------



Heee benim için süs motoru :)Çık bakalım şöyle bir kaç bin km. lik yola da,görelim süs motorumu yol motorumu :D

Çok boş adamsın, süs insanı.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Haydi bastırın konu kıvama geliyor:queen:

 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Motoru satan arkadaşımdır. 4. Motoru aldığı için (Africa Twin) Bunu satıyor. 4 motor sahibi olmakta ona vicdan azabı veriyor. Yan çantalar, krom aksesuarların çoğu onun imalatıdır. Dobra düz bir arkadaşımızdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst