- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba 20 yaşinda uni ögrencisiyim.1 senedir sl200 kullandiktan sonra geçen hafta tarz değiştirmek istediğimden dolayi motorumu sattim.Okulumdaki motorcu arkadaşlarimla gezi yaptigimiz zaman birbirlerimizin motorlarini denerdik r25/gt250r/cbr250/125 pulsar gibi düşük orta sinif tüm motorlari test etme imkanim oldu bu yönden kendimi çok şansli hissediyorum, gel gelelim kendi istediğim motora boyum ve kalibim yuzunden hyosung gt250r almaya karar verdim hatta haftaya gidip buyuk ihtimalle alacağim belki sizlere komik gelecek ama renk konusunda çok kararsiz kaldim yeni kasalarin siyah rengimi yanlarinda hafif gri stickerlar var yoksa 3 renk olan gövdesi beyaz ön camurluk kirmizi arkasi siyah olan rengimi?suan yaziyi mobilden yazdigim için fotoğraflarini koyamiyorum kusuruma bakmayin dedigim renkleri bilen arkadaşlar sizce hangisi daha güzel görünüyor?