Çinden kurtuluş yok

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
görüntüye önem veriyorsa hangisinin görüntüsü hoşuna gidiyorsa ona binsin.
başkası ne der diye düşünüyorsa ne alırsa alsın beğendiremezsin millete zaten.ben 300tl likmotorla başladım. gülen olmuştur mutlaka ama rüzgar sesinden duymadım birşey. duysam ben de onlara gülerdim.
2500 tlye de öyle dehşet görünüşü güzel motor vermezler. kadırga dediğin bile 6000 tl filan.alsın gözüne hoş gelen bir motor ufak ufak binsin. ya da o paraya lewis 501 kot pantolon rayban gözlük, gucci ayakkabı filan alsın daha karizma olur.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Benim zevkime göre motosiklette çoğu şey orjinal olacak, öyle orasıyla burasıyla oynamayacaksın.

Ama adam motorunu basar veya basmaz ona apaçi vs demem çünkü o onun zevki, bu da benim zevkim yani onu aşağılamaya veya hakaret vâri konuşmaya hakkım kesinlikle yoktur.

Benim için "APAÇİ" ler trafikte milletin hayatını riske sokarak motosiklet süren, kask takmayan, fazla bağıran egzos takarak milleti rahatsız eden adamlardır.Motoru basar veya basmaz o zevk işidir, konfor onun konforu zevk onun zevkidir bana veya topluma zararı yoksa bence o da bir MOTORCUDUR yani bizdendir.

Burda ortaya pahalı motosiklet modelleri koysan ve bunlarla modifiye üzerine konuşsaydın soru sorsaydın "ooo abi büyüksün süper olur helal vs " derlerdi bunu da unutma hayat böyle......
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Motorun markasi modeli ne olursa olsun soyle basık yapanlardan nefret ediyorum. Trafikte gormezden geliyorum.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu makinalar manyak dostum :p
lanet olsun içimdeki motor sevgiisine...
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Motorların resmini görünce ben:

comment_ZQPrL7mZCdl47vG0oVsYWSZ9UGNmYkc8.jpg
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Hocam on amortisoru kisaltip oyle yapinca ne oluyor hizli mi gidiyor kazanci ne

Beygir kazandırmıyor hocam :mrgreen: Ama bana göre kazancı(normal haline göre) fren hissi artıyor daha çabuk geri cevap veriyor,ağırlık merkezi yere yaklaştığı için daha dengeli oluyor(bana göre),yere yakın olduğu için daha akrobatik hareketler yapılabiliyor(yanlamak gibi),cgci,apaçi tayfada basıklık statü anlamına geliyor,ne kadar eski isen motorunda o kadar basık olması lazım.:)
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Kadırga alsın kardeş de yolda motor bloğu düşsün görsün XD ne kadar saçma konular bunlar ya iyi ki forumda takılmıyorum artık
 
Katılım
31 Tem 2015
Mesajlar
74
Yahu niye "kurtuluş yok" diyorsunuz, alın verin ekonomiye can verin arkadaşlar. Son zamanlarda Çinli motosikletlerin fiyatları da Japonlara yaklaşır oldu ama adamlar "ucuz mal" ın kitabını yazmışlar kardeşim. Tüm sanayicilere, eli anahtar, kaynak makinesi tutabilenlere Çinli motor tavsiye ederim. Akla hayale gelmedik custom fikirleri denersiniz üzerinde konunun başındaki resimlerdeki gibi apaçi hissiyatı mı istersiniz, arkasına romörk mü patoz mu bağlarsınız artık hayal gücünüze kalmış. "Az daha koyup ybr"* alınca insan kıyamıyor motoruna be usta!
*(Tüm fiyakalı, markası marka olan motorları kastettim).
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Drfit alsın. biraz da motora harcarsın parayı tertemiz alet olur sana :cat:
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
62
Benim yaşadığım toplumda şu basıklar apaçi gibi duruyor, mahalle aralarında yüksek devir kullanma, kızlara laf atma ve anlamsız, dikkatsiz sollama yapıp şoföre el kol yapma potansiyeli yüksek insanlar oluyor. Onun yerine kaplama ve sticker atsan çok daha güzel olur kanımca...
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Ben olsam hiç birini almazdım. O yüzden motor sahibi değilim zaten:)
Üstteki kadırga r125 in birebiri ona bişey diyemem. Yamaha r125 alan apaçi olmuyorda fotodaki kadırgayı alan mı apaçi olacak? Bu sadece r125/kadırga örneği için geçerli.(çünkü modifiye görünmüyor)
Amaaa şu aşağıdaki(kadirga disindaki) motorlara binen net benim gözümde apaçidir.Cahildir ve dikkat ederseniz genelde topluma huzursuzluk verirler.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Çocuk bu motosikletlerden birini almış ve sonra kız da demiş ki "ne kadar motorcu bir erkek" Bkz twitter mehmetali. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst