- Katılım
- 22 May 2010
- Mesajlar
- 2,422
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar motosiklet zincirleri cok rahat kesilebildigi iicn hem ekonomik hem daha ugrastırıcı bir sisrem yaptım gayettte saglam oldu suan bitti boyası kuruyor ..
GEREKLİ MALZEMELER :
1 - TAŞ MOTORU
2 - KAYNAK MAKİNESİ
3 - KAYNAK MASKESİ
4 - ELEKTROT
5 - BOYA + DEMİR
Ben motosikleti elektrik diregine kilitliyorum . mevcutta bi kilidim var bu kilit 50 tl lik birsey . motoru değiştrince kilitide yükseltmek yerinde bi kara oldugu icin kilt aradım ve gereksiz fiyatlar buldum bu fikir o şekilde cıktı
ölçülerimiz : 28* 65-67 cm
ilk etapta demirlerimizi hazırlıyoruz . sonra fotolardaki gibi bir sistem cıkıyor kaynaklıyoruz sonra mil niyetine kullanacagımız demir icin kanal hazırlıyıoruz o kanalı kaynattıktan sonra mili kontrol ediyoruz .
mevcuttaki coğu pimli asma kilit 28-29 mm ben demiri 30 mm kullandıgım için kesip deralttım .
milimize asma kilitin girecegi bir delik acıyoruz ( ortlama 12 mm )
deniyoruz bakıyoruz omussa boyuyoruz ve kullanıma hazır .
( not : ana gövce 40*40 * 3 mm galvaniz demir profil , mil 30*40*3 mm galvaniz dmeir profil )
sadece asma kilit aldım 35 tl ye baska bir masrafım olmadı elimdeki ürünleri kullandım . iyi seyirler .
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
GEREKLİ MALZEMELER :
1 - TAŞ MOTORU
2 - KAYNAK MAKİNESİ
3 - KAYNAK MASKESİ
4 - ELEKTROT
5 - BOYA + DEMİR
Ben motosikleti elektrik diregine kilitliyorum . mevcutta bi kilidim var bu kilit 50 tl lik birsey . motoru değiştrince kilitide yükseltmek yerinde bi kara oldugu icin kilt aradım ve gereksiz fiyatlar buldum bu fikir o şekilde cıktı
ölçülerimiz : 28* 65-67 cm
ilk etapta demirlerimizi hazırlıyoruz . sonra fotolardaki gibi bir sistem cıkıyor kaynaklıyoruz sonra mil niyetine kullanacagımız demir icin kanal hazırlıyıoruz o kanalı kaynattıktan sonra mili kontrol ediyoruz .
mevcuttaki coğu pimli asma kilit 28-29 mm ben demiri 30 mm kullandıgım için kesip deralttım .
milimize asma kilitin girecegi bir delik acıyoruz ( ortlama 12 mm )
deniyoruz bakıyoruz omussa boyuyoruz ve kullanıma hazır .
( not : ana gövce 40*40 * 3 mm galvaniz demir profil , mil 30*40*3 mm galvaniz dmeir profil )
sadece asma kilit aldım 35 tl ye baska bir masrafım olmadı elimdeki ürünleri kullandım . iyi seyirler .