12.500-13.000 TL YE ALINABİLECEK EN İYİ SUPER SPORT

Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
439
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-9.000-km-de-kazasiz-kawasaki-yesili-ninja-250r-leovince-egsoz-279907602/detay/ arkadaşlar ne kadar kawasakiye yabancı olsamda bu motora çok ısımdım gidip gördüm , gayet bilinçli biir kullanıcaya benziyordu sahibi , sizler ne düşünüyosunuz? yardımcı olan herkeze teşekkürler.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Tasarim o bicim olsun diyosan farkli olsun diyosan hafif olsun diyosan ha bide artcili surusu pek onemsemiyosan aldigimda lastik param olmasin diyosan rc 200 u tek geçerim :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
13000tl bütçem olsaydı Yamaha R25 varken diğerleri 2.seçenek olurdu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elden r25 al.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hyosung GD250R bakabilirsin, GT250R değil. O fiyata sıfır km veya daha uyguna sıfıra yakın ikinci el alabilirsin.

8f09785bf6e613f2d72f5abc0b556ec9.jpg
 
Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
439
Arkadaşlar çoğunuz r25 tavsiye etmişsiniz tahmin ettiğim gibi ama benim elimde 13.000 den 1 lira fazlası yok ve 2.el 13.000 e temiz bir r25 yok olsa bile 13.000 inin tamamını motora verince sigorta , noter ücretini ödemek için elimde bir bütçe kalmıyor, bu sebebpten dolayı şuanlık yukarda paylaştıgım kawasaki 250r yi düşünüyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Arkadaşlar çoğunuz r25 tavsiye etmişsiniz tahmin ettiğim gibi ama benim elimde 13.000 den 1 lira fazlası yok ve 2.el 13.000 e temiz bir r25 yok olsa bile 13.000 inin tamamını motora verince sigorta , noter ücretini ödemek için elimde bir bütçe kalmıyor, bu sebebpten dolayı şuanlık yukarda paylaştıgım kawasaki 250r yi düşünüyorum

Size tavsiyem eğer şimdilik motorunuz varsa paranızı bankaya koyun ve biraz daha biriktirmeye devam edin.Başını ağrıtmaya hiç gerek yok motor kaçmıyor nasıl olsa biriktirip r25 bakın.:cat:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Yanlış anlama ancak paranı Kawasakiye yatırıp, allah göstermesin motora bir şey olursa, bir motor parası daha servise bırakman gerekeceğini de unutma lütfen. Kawasaki şuanki distribütörü ve onun zihniyetinde bir satıcısı yerine daha ılımlı bir firma olsa idi en az 5-10 kat daha fazla satardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst