hız diyosan az zorla r25 al, F/P diyosan cbr250 .
o butcene gore en ıyısı honca cbr 250 yenı kasalardan bulabılırsın pısman olmazsın.
Arkadaşlar çoğunuz r25 tavsiye etmişsiniz tahmin ettiğim gibi ama benim elimde 13.000 den 1 lira fazlası yok ve 2.el 13.000 e temiz bir r25 yok olsa bile 13.000 inin tamamını motora verince sigorta , noter ücretini ödemek için elimde bir bütçe kalmıyor, bu sebebpten dolayı şuanlık yukarda paylaştıgım kawasaki 250r yi düşünüyorum
Size tavsiyem eğer şimdilik motorunuz varsa paranızı bankaya koyun ve biraz daha biriktirmeye devam edin.Başını ağrıtmaya hiç gerek yok motor kaçmıyor nasıl olsa biriktirip r25 bakın.:cat: