12.500-13.000 TL YE ALINABİLECEK EN İYİ SUPER SPORT

Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
439
İyi geceler arkadaşlar, 20.000 km lik 150 cc tecrübemden sonra 250 cc geçmek istiyorum bütçem maksimum 13.000 tl.
bu fiyata aklımda kawasaki 250 r , honda cbr250r var aslında para yetse gönül isterki r25 alalım ama şuan bu rakamın üstüne çıkma imkanım malesef yok. çok düşündüm taşındım, araştırdım kendimce sonuçlar çıkardım ve son kez sizlerin fikrini almaya karar verdim , sizce 13.000 tl ye alınabilecek en güzel 250 cc hangisi ve neden ?
kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
İyi geceler arkadaşlar, 20.000 km lik 150 cc tecrübemden sonra 250 cc geçmek istiyorum bütçem maksimum 13.000 tl.
bu fiyata aklımda kawasaki 250 r , honda cbr250r var aslında para yetse gönül isterki r25 alalım ama şuan bu rakamın üstüne çıkma imkanım malesef yok. çok düşündüm taşındım, araştırdım kendimce sonuçlar çıkardım ve son kez sizlerin fikrini almaya karar verdim , sizce 13.000 tl ye alınabilecek en güzel 250 cc hangisi ve neden ?
kazasız belasız sürüşler..

kunlanmayı biliyorsa tamamen sana kalmış ama eski bir 600 750 falan bakıp aladabilirsin ama bilki gerçek bir ustaya ihtiycın var yoksa seni yaşatmaz o motor tamirci bağımlısıda olabilir

bende o bütçe olsa ve 250 almak istesem hyosung gt650r e giderdi aklım veya hyosung gt250r bilemem kawasaki tamircisi ne kadar bulabiliyorsun yada parçası ama hyosung 650 2 silindir gayet güzel su sogutma 6 ileri v motor AMA YAŞ KAÇ BUNUDA BİLMEK LAZIM HYOSUNG DA PARÇA SIKINTISI YOK VE İYİ KAÇAR AMA 650 ÇOK DERSEN 250 DE KAL DERİM ÇOŞMA BEN SUÇLU OLMAYAYIM SONRA
ben

HYOSUNG DİYORUM
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Hocam yanlış anlamayın ama bana kalırsa hyosung a bulaşmayın derim yaşayan bilir. Ama bence yinede birkaç kullanıcısı gelip anlatabilir
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Hocam yanlış anlamayın ama bana kalırsa hyosung a bulaşmayın derim yaşayan bilir. Ama bence yinede birkaç kullanıcısı gelip anlatabilir
Temiz sorunsuz kurcalanmamis hyosung alirsan ve bakimini zamaninda yapip görüntüsüne aldanmayip +170km hizlara hergun hergun cikip zorlamazsan ömürlük motordur.Ama gidip usta usta gezmiş 600lük edasiyla kullanilmis bakimlari aksatilmis Hyo alirsan adam etmek için uğraşmak gerekebilir.Ben hyosung kullanicisiyim 250cc de Supersport a en yakin hyosungdur.Diğerleri gerçekten çok ciliz ve gidonlari bi tik yukarda özellikle uzun boylu birisi binince commuter havasi oluşuyor.Parça konusunda hyosungun sikintisi var evet ama bulamamak gibi bir sorun yok.Honda da aradigin en zor bulunan parcayi 5gunde getirtiyorsan hyosungda en zor parcayi 15gunde getirtirsin.Genel parçalar hariç tabi onlar her yerde var ayni gün bulunur.Ayrıca artik sym ilgileniyor hyosungla.Servisi yedek parcasi sym de. Mekanik olarak ayni sinifta hepsinden sağlam olduğunu düşünüyorum fakat elektrik konusunda geride olduğu gerçek. 2. El bakimindan 9000e tertemiz hyosung alinirken o fiyata nasil bir cbr250 alinacagi ortada.O yüzden fiyatla orantilanirsa hyosung fiyatini sonuna kadar hakediyor,2.el alim satimda da zarar ettireceğini sanmiyorum.Bu arada artcili sürüş çok kötü 250r da.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Temiz sorunsuz kurcalanmamis hyosung alirsan ve bakimini zamaninda yapip görüntüsüne aldanmayip +170km hizlara hergun hergun cikip zorlamazsan ömürlük motordur.Ama gidip usta usta gezmiş 600lük edasiyla kullanilmis bakimlari aksatilmis Hyo alirsan adam etmek için uğraşmak gerekebilir.Ben hyosung kullanicisiyim 250cc de Supersport a en yakin hyosungdur.Diğerleri gerçekten çok ciliz ve gidonlari bi tik yukarda özellikle uzun boylu birisi binince commuter havasi oluşuyor.Parça konusunda hyosungun sikintisi var evet ama bulamamak gibi bir sorun yok.Honda da aradigin en zor bulunan parcayi 5gunde getirtiyorsan hyosungda en zor parcayi 15gunde getirtirsin.Genel parçalar hariç tabi onlar her yerde var ayni gün bulunur.Ayrıca artik sym ilgileniyor hyosungla.Servisi yedek parcasi sym de. Mekanik olarak ayni sinifta hepsinden sağlam olduğunu düşünüyorum fakat elektrik konusunda geride olduğu gerçek. 2. El bakimindan 9000e tertemiz hyosung alinirken o fiyata nasil bir cbr250 alinacagi ortada.O yüzden fiyatla orantilanirsa hyosung fiyatini sonuna kadar hakediyor,2.el alim satimda da zarar ettireceğini sanmiyorum.Bu arada artcili sürüş çok kötü 250r da.

Dostum bende bir hyo kullanıcısıyım dediklerine katılmakla beraber sym kısmında dur hacı diyorum. şu kadarını söyleyeyim ben kuralkanın servislerini arar oldum çünkü üniteks denen firma sıkıntılı. zaten servisleri hyoları tam tanımıyor ama ben bu işten anlayan birini buldum adama zaten genelde hyo geliyor süreklide ona götürüyorum motoru.

gt250r tamam iyi motor güzel motor hatta çokta yakışıklı motor lakin heybetine aldanan bir grup apaçi özellikle motorda devir kesici olmadığı zamanlarda redline'dan çıkmadı paso 170-180 artık allah ne verdiyse sonra motor kırank kırıyor diye laf çıktı. ikinci el alınacaksa temizi bulunmalı şuanki sıfırı nekadar tam bilmiyorum. yedek parça konusuna gelirsek yalan yok hondalara göre yedek parçası daha az ve fiyatlarıda hondadan çokta düşük değil. zaten aklı başında hyo kullanıcısı hyosungsource kullanmayı bilir :D
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Sıfır bir bajaj 200 rs yakıt düşük abs var çokta yakışıklı parça fiyatı diğerlerine göre daha makul
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ABS li pulsar 200 rs
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
6
biraz önce bi başlığa bu postu girmiştim aynısını burayada yazıyorum yamaha cafe racer <3
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Her motor tipi için mesele tartışılabilir ancak Supersport diyince bir durmak lazım!

Hyosung, Bajaj falan filan bu markaların Sport motosiklet kategorisinde daha çok fırın ekmek yemeleri lazım.

Yarışlarda ter döken o bir o kadarda arge yatırımı yapan Honda, Kaasaki, Yamaha, Suzuki, Aprilia ve bu markaların arasına şimdide KTM katıldı. Bu markaların haricindeki SS makine sadece görüntüden ibarettir. ( ha gider BMW s1000rr alırsın o ayrı )

yol tutuş, Fren kabiliyeti, Ağırlık dengesi ve özellikle şaside kullanılan teknoloji bu yukarıda saydığım Japonları öne çıkaran unsurlar.

Hyosung görüntü harici bu saydıgım hiçbir alanda japonla SS lerle kıyaslanamaz.. Bajaj da buna dahil..
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Hocam Hyo ile Bajaj'ı aynı kefeye koymayın.

Bajaj gerek tarihçe gerek tecrübe bakımından Hyo'dan çok daha önde amma spor tip motorlarda Hyo çok daha tecrübeli.

Hyo belki tam anlamıyla bir supersport olmayabilir ama diğer spor motorlarla (sport touring vb) kesinlikle kıyaslanır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst